برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

مواد شوینده مناسب برای نظافت منزل و ساختمان

شرکت خدمات نظافتی آبا نوین
امتیاز دهید post

آخر سال است و دغدغه ي خانه تكاني و نظافت منزل و ساختمان معضل اصلي خانم هاي خانه دار مي باشد که متاسفانه اين امر گاهي بدون خطر و ایجاد دردسر نیست. صدها ماده شوینده و پاک کننده در بازار وجود دارد. متاسفانه برخی از این محصولات در تماس با پوست و ریه موجب بروز واکنش هایی می شوند. شاید به ظاهر بعضی از مواد شوینده قوی، برای سابیدن خانه عالی باشند، اما می توانند سلامت شما را نیز بسابند!

یکی از اشتباهات متداول خانم هاي منزل دار برای نظافت منزل ، به منظور پاك كنندگي قوي تر سرويس هاي بهداشتي بهره گیری از ترکیبات مواد اسیدی با سفیدکننده یا جرم گیرها در فضاهای بسته مثل حمام هست.

بر اثر ترکیب سفیدکننده هایي نظیر وایتکس با مواد اسیدی ،بخاری ایجاد میشود که بر مجاری تنفسی نیز اثر سوزاننده می‌گذارد، كاملا خطرناك است و اگر اين بخار توسط تهويه مناسب خارج نشود و يا درب حمام يا سرويس بهداشتي بسته باشد مي تواند مرگ آفرين باشد.

بخار حاصل از ترکیب سفید کننده ها با مواد اسیدی از طریق استنشاق با عبور از راه دهان و بینی، موجب بروز التهاب در راه هاي هوایی یعنی نای- نایژه ها و نایژک ها میشود.

با استفاده از اين روش هاي غير علمي و خطرناك  امکان اینکه فرد دچار برونشیال و آسم شود وجود دارد.  استنشاق مواد شوینده و سفیدکننده ها، موجب بروز علائمی نظیر تنگی نفس- خس خس کردن و سرفه هاي مزمن می‌شود که بسیار خطرناک اند.

در نظافت منزل استفاده از شوینده هاي معمولی عامل ایجاد مشکلات چندان و جدی برای افراد نیستند. بنابراین شما بايد ،هنگام نظافت منزل برای پیش گیری از ابتلا به مشکلات دائمی تنفسی از ترکیب مواد شوینده با اسیدهایی مثل جوهر نمک به شدت خودداری کنند و اگر ناچار به استفاده از آنها هستيد هنگام استفاده از دستكش مناسب، ماسك استفاده كنيد و درب هارا به هيچ عنوان بسته نگذاريد، از سالم بودن تهويه اطمينان حاصل كنيد، كودكان عضو آسيب پذير خانواده هستند در هنگام استفاده از اين مواد شيميايي مراقب باشيد كه كودكان در آن محيط نباشند.

همواره به ياد داشته باشيد تميزي را براي سالم نگه داشتن اعضاي خانواده انجام مي دهيم پس اگر روش اين تميزي اگر موجب زيان رساندن به خانواده مي شود از آن جدا صرف نظر كنيم. در ادامه مواد شوينده اي را به شما معرفي مي كنيم كه از لحاظ زيان رساندن آسيب به مراتب كمتري را براي شما در پي دارد…

امور خدماتی، انجام کارهای خدماتی، خدمات نظافت منزل، خدمات نظافت منزل تهران، خدمات نظافت منزل شرق تهران، خدمات نظافت منزل غرب تهران، شرکت خدماتی، شرکت خدماتی تهران، شرکت خدماتی در تهران، شرکت خدماتی نظافتی، شرکت خدماتی جنوب تهران، شرکت نظافتی، شستشوی فرش، مبل شویی، نظافت، نظافت ادارات، نظافت تهران، نظافت راه پله، نظافت راه پله تهران.

1.مایع ظرفشویی + جوش شیرین

براي پاك كردن لكه هاي خشك شده ي كف ظروف و يا ديگ ها مقداری جوش شیرین درون مایع ظرفشویی خود بریزید تا کمی حالت سایشی و اسکرابی پیدا کند و شما را از موقعیت دچار شده رها کند!

به طور كلي ميتوانيد كمي جوش شیرین و مایع ظرفشویي را درون ظرفي با يك ديگر مخلوط كنيد و كنار ظرف شويي خود بگذاريد و ديگر نگران غذاي چسبيده به كف ظرف ها كه به سختي پاك مي شوند نباشيد.

2.سس کچاپ + نمک

اگر طرفدار پر و پا قرص استفاده از ظروف مسي هستيد و براي اونها احترام ويژه اي برخوردار هستيد اما هميشه لك شدن و سياه شدن آنها براي شما دغدغه اي تمام نشدنيست، پیشنهاد خوبی برایتان داریم. یک دستمال پارچه ای بردارید و مقداری سس کچاپ روی آن بریزید و کمی نمک به آن اضافه کنید. این ترکیب را روی ظرف مسی بمالید و به اندازه ای تکرار کنید تا تمام سطح ظرف با این ترکیب خوش طعم پوشانده شود. بعد از آبکشی می بینید که سطح صاف و صیقلی برایتان باقی می ماند.

3.لیمو ترش + نمک

برای نظافت منزل بعضي لكه ها روي پارچه هاي ظريف و حساس ايجاد مي شود و ما نميدانيم كه چگونه بايد اين ها را تميز كنيم به جرات مي گوييم این پاک کننده را می توانید برای هر پارچه ظریف و حساسی هم استفاده کنید. فقط کافی است آب لیمو و نمک را با هم مخلوط کرده و به لکه ها اضافه کنید. اجازه دهید نیم ساعت بماند. لکه را با سرکه و آب گرم آبکشی کنید. حال می توانید با روند همیشه آن را بشویید.

اين محلول را مي توانيد براي برق انداختن ظروف هم استفاده كنيد و از نظافت منزل خود نهایت لذت را ببرید.

کارهای خدماتی، کفسابی، پذیرایی مجالس تهران، پذیرایی مجالس شرق تهران، پذیرایی مجالس غرب تهران، پذیرایی مجالس شمال تهران، اسباب کشی منزل تهران، اسباب کشی منزل شرق تهران، اسباب کشی منزل شمال تهران، اسباب کشی منزل غرب تهران.

4.مایع ظرفشویی + آب گازدار/ سودا

زيور آلات شما كدر شده اند و جلاي خود را از دست داده اند؟

آب گازدار را با چند قطره مایع ظرفشویی رقیق درون یک کاسه مخلوط کنید. زیور آلات خود را درون این مخلوط به مدت ۵ دقیقه قرار دهید. سپس از یک مسواک نرم یا پارچه استفاده کنید تا جرم ها را از بین ببرید. گاز و حبابی که در سودا وجود دارد کثیفی را از بین می برد و مایع ظرفشویی آن را درخشان می کند.

براي پاك كردن طلا مي توانيد محلولي از پودر ماشين لباسشويي با آب را درون قابلمه ي كوچكي بريزيد و روي شعله ي ملايم بگذاريد تا بجوشد سپس طلاهاي خود را درون آن بگذاريد به مدت 15 دقيقه بماند و سپس با فرچه اي آن ها را تميز كنيد و از تميزي آنها لذت ببريد.

5.سرکه + جوش شیرین

اگر بگوييم اين محلول دشمن درجه يك لكه ها مي باشد پر بي راه نگفته ايم!

برای اینکه لکه های مزاحم را از بین ببرید نصف پیمانه جوش شیرین را یا نصف پیمانه سرکه مخلوط کرده و روی لکه بریزید. سپس آن را با یک پارچه مرطوب بپوشانید و ۵ دقیقه صبر کنید و سپس با آب گرم بشویید.

به طور كلي برای از بین بردن لکه ها به اندازه یکسان جوش شیرین و سرکه را مخلوط کنید و روی لکه بریزید

6.جوش شیرین + مایع شوینده

هميشه موقع خريد براي منزل حتما يك بسته جوش شيرين برای نظافت منزل نيز تهيه كنيد، درست است كه جوش شيرين در مواد غذايي براي بدن مضر مي باشد اما در تركيب شوينده ها تاثير فوق العاده اي دارد. وقتی جوش شیرین را با مایع شوينده ترکیب کنید، اسیدیته و سطح pH لباسهای شما را تنظیم می کند تا پاکیزه تر شوند. در این صورت نوبت بعدی که لباسها کثیف به نظر رسیدند، یک پیمانه جوش شیرین به مخزن مواد شوینده ماشین لباسشویی اضافه کنید.

7.جوش شیرین + خمیر دندان

با استفاده از مخلوط مساوي جوش شيرين و خمير دندان بر روي شير آلات يا استيل هاي آشپزخانه و كشيدن يك پارچه ي نخي به طور مداوم روي آنها از لكه هاي ايجاد شده بر روي شيرآلات رها شويد.

لک آب و سفیدکی که روي ظروف پس از خشكي مي ماند شما را اذيت مي كند؟

این رد را بیشتر روی وسایلی که آب نگه می دارند مانند گلدان های شیشه ای می توان دید. با مخلوطی از جوش شیرین و خمیردندان به نسبت مساوی، می توانید از شر آنها خلاص شوید. از یک دستمال پارچه ای مرطوب استفاده کنید و این مخلوط را روی لکه ها بکشید. این روند را تا جایی ادامه دهید که لکه ها پاک شوند و سپس با دستمال مرطوب آن را تمیز کنید. به این میگویند یک نظافت منزل عالی.

8.مایع ظرفشویی + سرکه

فصل بهار آغاز فعاليت حشرات موذي و مزاحم مي باشد و استفاده از قرص هاي ضد حشره، پيف پاف ها و اسپري هاي مقابله با اين حشرات و يا سم ها مي تواند سلامت خانواده را نيز به خطر مي اندازد.

به مخلوط كردن سه قطره مایع ظرفشویی را به یک کاسه کوچک سرکه مي توانيد حشرات آزار دهنده خانه خود را به آن جذب کنید. این حشرات نمی توانند نجات یابند. استفاده از مایع شوینده به این دلیل است که کشش سطحی آب را از بین ببرد تا حشرات درون مایع غرق شوند.

در ضمن شما می توانید تمامی نظافت منزل خود را به شرکت خدمات نظافتی آبا نوین بسپارید تا خیالتان از همه لحاظ راحت باشد

 

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟