برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

نظافت منزل تهرانپارس

5/5 - (2 امتیاز)

نظافت منزل تهرانپارس از جمله مناطقی است که تحت پوشش شرکت آبانوین می باشد. نظافت منزل امروزه مشکل بسیاری از خانواده ها می باشد که به خاطر شرایط زندگی زمان لازم جهت رسیدگی به امور نظافتی منزل را ندارند. سالیان زیادی از پیدایش و گسترش شرکت های نظافتی نمی گذرد و مردم با خدمات این شرکت ها آشنایی دارند. اما این که برای نظافت منزل خود از خدمات کدام شرکت استفاده نماییم بسیار اهمیت دارد. شرکت خدمات نظافتی آبانوین گزینه ایست که با امتحان کردنش حتما ترغیب به ادامه همکاری می شود برای آشنایی بیشتر با شرکت و خدمات نظافتی توجه شما عزیزان را به ادامه مقاله جلب می نماییم پس تا پایان با ما همراه باشید.

بهترین و معتبرترین شرکت خدمات نظافتی – آبانوین

آبانوین شرکت خدمات نظافتی می باشد که مفتخر است به داشتن نیروهای خدماتی ماهر که بالاترین کیفیت نظافتی را به معرض نمایش می گذارند کافیست یکبار امور نظافتی منزل و محل کار خود را به ما بسپارید. نیروهایی که به خدمت شرکت در می آیند از فیلترهای مختلفی از لحاظ شخصیتی، رفتاری، تجربه و … گذر می کنند تا در نهایت مشغول به کار و خدمت رسانی به شما عزیزان شوند. در آبانوین جدیدترین متدهای آموزشی در اختیار همکاران نظافتچی قرار می گیرد و با تمامی راهکارهای نظافتی و مواد شوینده مناسب و نکات ریز و درشت نظافتی آشنا می شوند. نظافت منزل خود را به ما بسپارید ما برایتان حس زیبای پاکیزگی را به ارمغان می آوریم.

نظافت منزل
نظافت منزل در تهرانپارس

 

 خدمات نظافت منزل 

در آبانوین نظافت منزل به شکل دقیق و اصولی انجام می گیرد که چکیده خالص امور نظافتی منزل به شرح موارد زیر می باشد :

  • نظافت راه پله 

نظافت راه پله از جمله مواردی است که برای آن بسیار با ما تماس گرفته شده به همین منظور نیز اول به بررسی نظافت راه پله ها و مشاعات ساختمان می پردازیم. به موجب گسترش بیماری های ویروسی واگیردار نظیر کرونا و انواع دیگر آن نظافت مکان های مشترک در ساختمان ها بسیار ضروری می باشد. اصول نظافت منزل این است که از خارج منزل نظافت شروع و به داخل ختم شود. نظافت راه پله ها با شستشو و خشک کردن با استفاده از مواد شوینده از طبقات بالا به طبقات پایین شروع خواهد شد. نرده ها گردگیری و شستشو می شوند با استفاده از ضدعفونی کننده ها باید قسمت هایی از درب ورودی ساختمان، دیوارهای مشاع، نرده ها، پریزها و … ضدعفونی شوند تا بیماری ها از شخصی به شخص دیگر منتقل نشود. انتخاب ضدعفونی کننده و شوینده مناسب که آسیبی به پریزها و اتصالات برقی وارد نکند را برعهده ما بگذارید. نظافت راه پله ها باید طوری باشد که در کوتاه ترین زمان صورت گیرد تا ساکنین با ورود و خروج از واحدها مجددا حین نظافت موجب آلودگی دوچندان محیط نشوند.

  • نظافت پارکینگ 

زمان نظافت پارکینگ از اهمیت بالایی برخوردار می باشد بهترین زمان نظافت و شستشو پارکینگ وقتی است که وسیله نقلیه ای در پارکینگ وجود نداشته باشد معمولا ساعات قبل از ظهر فرصت خوبی برای انجام این کار است. آبانوین به پشتوانه مهارت نظافتچی های خود آماده نظافت پارکینگ منزل شما می باشد به شکلی که از زیبایی و پاکیزگی آن به حیرت بیافتید. کف پارکینگ ها محل اشباع و اجتماع روغن های خودرو دیگر آلاینده های شیمیایی هستند که می توانند به سلامتی ما آسیب جدی وارد آورند. کف و دیوار پارکینگ ها باید شسته شوند تا آلودگی ها وارد راه پله و آسانسور نشوند.

  • نظافت آسانسور تهرانپارس

بعد از نظافت پارکینگ و راه پله سریعا باید به سراغ نظافت آسانسور رفت کلیدهای آسانسور باید به نحوی ضدعفونی شوند که موجب ایراد در عملکرد و سیستم آسانسور نشوند. کف و آینه آسانسور در صورت تمیز بودن می توانند حس بسیار خوشایندی را به هنگام ورود برای ساکنین ایجاد کنند بنابراین هم برای حفظ سلامتی و هم ارتقا روحیه افراد باید به زیبایی و نظافت کف و آینه آسانسورها توجه نمود. کابین و دیواره ها نیز باید ضدعفونی و گردگیری شوند و جای لکه انگشت بر روی آنها نباشد.

درمجموع نظافت درب ورودی، پارکینگ ، آسانسور و راه پله ها نیمی از نظافت منزل می باشد که زیبایی و تمیز بودن آن برای شهروندان و حفظ سلامتی آنان ضروری می باشد و می تواند حس مثبتی به هنگام ورود و خروج از منزل براس ساکنین به ارمغان آورد.

  • نظافت آشپزخانه

در نظافت آشپزخانه مواردی نظیر شستشو ظروف، مرتب کردن کابینت ها، تمیزکاری یخچال، ضدعفونی کردن سینک، برق انداختن سینک، نظافت کف و دیوارهای آشپزخانه و … انجام می گیرد. اجاق گازها از جمله وسایلی هستند که باید به طور دائم با شوینده های مناسب تمیز شوند.

 

  • نظافت اتاق ها و سالن پذیرایی

به طور کلی نظافت اتاق ها و سالن های پذیرایی به صورت شامل مرتب کردن تخت ها، شستشو فرش، اتو کشیدن لباس ها و مرتب کردن کمدها، گردگیری مبلمان و میزها، شستشو و نظافت دیوارها و کف سالن می باشد شایان ذکر می باشد که نظافت اتاق ها و سالن پذیرایی در منازل مختلف متفاوت می باشد که با توجه به خواسته مشتری هر کجای منزل نیاز به نظافت باشد در دستور کار نیروهای نظافتی آبانوین قرار خواهد گرفت.

 

  • نظافت سرویس بهداشتی و حمام

سرویس بهداشتی و حمام به موجب رطوبت و گاه خیس بودن محیط داخل مرکز تجمع، رشد و تکثیر انواع بیماری ها هستند که باید برای جلوگیری از این موادر مرتبا به نظافت آن رسیدگی کرد. با استفاده از شوینده های بسیار قوی اقدام به نظافت دیوارها و کف سرویس های بهداشتی می کنیم. رول دستمال کاغذی و مواد شونده در صورت تمام شدن شارژ خواهند شد همچنین ضدعفوفنی کردن سرویس های بهداشتی و حمام توسط نظافتچی های آبانوین انجام خواهد شد.

کفسابی منزل با آبانوین

کفسابی منزل خود را به آبانوین بسپارید چون مجهزترین و بروزترین دستگاه ها را همراه با یک نیروی ماهر و مجرب  در اختیار شما می گذاریم. امروزه کفسابی یکی از عوامل تاثیرگذار در لوکس بودن منازل می باشد برای کفسابی سرامیک، سنگ و موزائیک منزل و واحد نوساز خود همین حالا با شماره های ما تماس بگیرید.

 

درخواست اعزام نظافتچی در تهرانپارس

ساکنین محترم منطقه تهرانپارس برای درخواست اعزام نظافتچی به راحتی می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت آبانوین با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید نوبت رزرو نمایید همچنین سوالات خود را در زمینه میزان دستمزد نظافتچی، نحوه اعزام، زمان آمدن نظافتچی و … از ما بپرسید. آبانوین در شمال، جنوب، غرب، شرق و مرکز تهران دارای شعب می باشد.

شماره های تماس : 02133335770 / 02177728846 / 02166122218 / 02144297907 / 02188267648

 

 

 

 

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟