برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

نظافت منزل افسریه – شرکت خدماتی نظافتی در افسریه

نظافت منزل در تهران
5/5 - (4 امتیاز)

در سال های اخیر شاهد مشارکت خانم ها در فعالیت های اجتماعی و شغلی در جامعه هستیم که باعث شده است کمی از فضای منزل دور باشند. خانه محیطی امن و آرام برای افراد خانواده تلقی می شود وقتی از محل کار به منزل خود بر می گردید دیدن خانه ای تمیز آرامش روحی فوق العاده ای را به شما می بخشد اما اگر درب منزل را باز کنید و با خانه ای شلوغ، کثیف و نامرتب روبرو شوید چه ؟ شک نکنید تمام خستگی یک روز کاری سخت در تنتان می ماند و با وجود خستگی فراوان باید اقدام به مرتب کردن منزل نمایید. در بسیاری از مواقع انرژی لازم برای انجام این امور در ما وجود ندارد بنابراین بهترین راه حل آوردن یک نظافتچی می باشد.

سوال اینجاست آیا می توان به هر شخصی به عنوان نظافتچی اعتماد کرد ؟
آیا نتیجه کار او رضایت بخش خواهد بود یا خیر ؟

اصلا از کجا بدانیم مهارت و توانایی لازم برای نظافت منزل را دارد یا نه ؟

شرکت خدمات نظافتی آبانوین کو دارای شعب در شمال، جنوب، غرب و شرق می باشد و از این نظر تمام مناطق تهران پوشش داده شده است از هر کجای تهران که درخواست نظافتچی نمایید در کمترین زمان برای شما نظافتچی ارسال خواهیم کرد.
ما در شرکت خدمات نظافتی آبانوین کو کارشناسان مجربی داریم که آماده پشتیبانی، ارائه اطلاعات و رزرو نظافتچی برای شما عزیزان می باشند.
نظافتچی های شرکت آبانوین کو دوره های آموزشی مختلفی را برای نظافت منزل، نظافت محل کار، پذیرایی از مجالس را گذرانده اند و از این نظر بسیار ماهر و با تجربه می باشند در کنار آموزش نظافتچی های ما از نظر اخلاقی، روابط اجتماعی، مشتری مداری و اعتمادی گلچین شده اند و به هنگام اعزام به منزل شما دارای گواهی اعزام به منزل شما همراه با مدارک هویتی تایید شده شرکت هستند که مهر و امضای شرکت پای مدارک آنها می باشد.

خدمات نظافت منزل در محله افسریه

ساکنین محترم افسریه می توانند برای نظافت منزل خود توسط نظافتچی حرفه ای از شرکت خدمات نظافتی آبانوین کو درخواست اعزام نظافتچی نمایند. انواع خدمات نظافت در منزل با بالاترین کیفیت در کمترین زمان ممکن خدمتتان ارائه می شود. این خدمات به شرح موارد زیر می باشد :

• نظافت داخل منزل : شامل نظافت سالن پذیرایی، اتاق های خواب، دیوارها، کف منزل، شستشو مبلمان، نظافت سرویس بهداشتی و حمام، نظافت آشپزخانه و … می باشد. برای نظافت داخل منزل باید برای هر قسمت از مواد شوینده مناسب استفاده کرد و تمیز کردن هر قسمت نیازمند دانش کافی از مواد شونده می باشد تا آسیبی به افراد داخل منزل و خود وسایل داخل منزل وارد نشود و در عین حال به بهترین شکل نظافت شوند. نظافتچی های شرکت خدمات نظافتی آبانوی کو اطلاعات کافی درخصوص کاربرد و نحوه استفاده از هر شوینده را آموزش دیده اند. با استفاده از خدمات نظافتی ما به بهترین نتیجه خواهید رسید.

• نظافت راه پله : نظافت راه پله ها و مشاعت باید با دقت فراوانی صورت گیرد ضدعفونی کردن نرده ها از جمله مهمترین این کارها می باشد علاوه بر این باید با آگاهی و دانش اقدام به تمیز کردن کلید ها و پریزهای راه پله ها نمود. در شرکت خدمات نظافتی آبانوین کو علاوه بر نظافت راه پله در صورت تمایل پولیش و واکس کف برای برق انداختن راه پله هم انجام خواهد شد. اما نظافت این قسمت از ساختمان ترتیب خاصی دارد اول باید پله ها را از بالا به پایین جارو کرد سپس گرد گیری درب واحدها و نرده ها و در آخر تی زدن پله ها از بالا به پایین می باشد. شهروندان ساکن افسریه تهران برای هرچه زیباتر شدن راه پله و مشاعات خود می توانید نظافت منزل و راه پله خود را به دست نظافتچی های حرفه ای شرکت آبانوین کو بسپارید.

• نظافت پارکینگ، آسانسور و پشت بام : نظافت این قسمت های منزل بسیار زمان بر و طاقت فرسا می باشد که از عهده هر شخصی و هر نظافتچی بر نمی آید. نظافت آسانسور باید هفته ای 2 الی 3 بار انجام شود و علاوه بر تمیز کردن کف، آینه، کلیدها و دکمه های آسانسور حتما باید محیط داخل آسانسور را ضدعفونی نمایید تا از تکثیر ویروس نیز جلوگیری به عمل آید. نظافت پارکینگ باید با مواد شوینده قوی صورت گیرد تا لکه های روغن خودوروها که در کف پارکینگ می باشند به خوبی پاک شوند همچنین آلودگی های مختلف در هوا به راحتی به دیوار و کف زمین پارکینگ می چسبند و باید به خوبی تمیز شوند. پشت بوم ها باید نظافت شوند و در صورت وجود زباله باید پشت بام را از زباله ها و فضولات پرندگان پاک نمود. نظافتچی هایی که به صورت شخصی کار می کنند بعد از چند بارکار کردن دیگر حاضر به همکاری نمی باشند و نیز قیمت مصوبی هم ندارند. در شرکت آبانوین کو شما می توانید به صورت روزانه، ماهانه و سالیانه با ما قرداد ببندید و با قیمت مصوب از خدمات نظافتی شرکت بهره مند شوید.

خدمات کفسابی منزل

مژده برای ساکنین افسریه که قصد زندگی در خانه نوساز دارند برای کفسابی منزل خود می توانید به ما اعتماد کنید. متاسفانه تمیزکاری منزل نوساز با وجود لکه رنگ، گچ و سیمان بر روی زمین و دیوارها بسیار کار مشقت باری می باشد که تنها با استفاده از خدمات شرکت نظافتی آبانوین کو می توانید به نتیجه دلخواه دست یابید. با استفاده از بهترین تجهیزات، نیروهای ماهر و در کمترین زمان خانه نوساز کفسابی خواهد شد.
پذیرایی از مجالس افسریه
ما در شرکت خدمات نظافتی آبانوین کو برای مهمانی های شما و مجالس نیروی خدماتی ماهر و مجرب اعزام می نماییم تا دیگر دغدغه پذیرایی را نداشته باشید و در کنار مهمانان خود از جشن لذت ببرید.
اسباب کشی
اگر در اسباب کشی منزل خود نیاز به نیروی خدماتی و کمکی دارید می توانید روی خدمات شرکت نظافتی آبانوین کو حساب ویژه ای باز کنید.

نظافت شرکت در افسریه

شرکت آبانوین کو علاوه بر اعزام نظافتچی به منزل شما برای محل کار و شرکت شما نیز نظافتچی کاربلد اعزام می کند و در صورت رضایت از نتیجه کار می توانیم با بستن قرارداد روزانه، ماهانه و سالیانه در خدمت شما عزیزان باشیم.
ویژگی های نظافتچی های شرکت خدمات نظافتی آبانوین کو :
1. قابل اعتماد
2. با تجربه
3. دارای روابط عمومی بالا
4. منظم و وظیفه شناس
5. ظاهری آراسته و پاکیزه
6. با ادب و با نزاکت
7. عدم سابقه کیفری

درخواست نظافتچی
شما عزیزان ساکن افسریه می توانید برای رزرو نظافتچی، آگاهی از میزان دستمزد و یا بستن قراداد کوتاه و بلند مدت با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید کارشناسان مجرب ما آماده پاسخگویی و پشتیبانی به درخواست ها و سوالات شما عزیزان می باشند.
شماره تماس های شعبه افسریه : 33335770-021 / 021-77728846
شماره تماس دیگر شعبات : 021-66122218 / 021-44297907 / 021-88267648 / 021-22839452

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟