برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

چگونه داشبورد خودرو خود را به بهترین شکل تمیز کنیم؟

نظافت داشبورد ماشین
امتیاز دهید post

برای تمیز کردن داشبورد باید توجه داشته باشیم که از مواد شوینده مرغوب و با کیفیت استفاده کنیم در غیر این صورت باعث آسیب رسیدن به داشبورد می شود و بعد از اینکه این قسمت را به طور کامل مرتب و تمیز کنید متوجه خواهید شد که چه تغییر زیادی از بابت زیبایی در خودروی خود ایجاد کرده اید.

 

نحوه تمیز کردن داشبورد خودرو

استفاده از جاروبرقی

بهترین کار این است که ابتدا با جاروبرقی گرد و غبار را از روی سطح داشبورد پاک کنید و سپس باید زباله های بزرگتر را از روی سطح داشبورد بردارید این کار نظافتی در عین راحتی زیبایی و پاکیزگی زیادی را به محیط خودروی شما می بخشد.

استفاده از شوینده های مناسب و با کیفیت

بعد از این که گرد و غبار را پاک کردید و زباله های بزرگ را از روی داشبورد برداشتید حالا نوبت استفاده از شوینده است که پیشنهاد می شود قبل از آنکه شروع به تمیزکاری داشبورد با شوینده کنید ابتدا مقداری از آن را تست کنید تا میزان کیفیت و اثربخشی آن مشخص شود.

 

تمیز کردن داشبورد خودروهایی که از جنس وینیل و پلاستیک هستند به چه شکل است ؟

پیشنهاد ما به شما برای داشبوردهایی با این ماهیت جنسی استفاده از صابون ملایم و مرغوب همراه با دستمال های میکرو فیبر می باشد و فقط کافیست مقداری از صابون را بر روی دستمال قرار دهید و سپس نظافت را شروع کنید.

برای قسمت هایی از داشبورد که نظافت آن با دستمال سخت است توصیه می شود که از مسواک حاوی صابون استفاده شود.

برای پاک کردن لکه های سخت و لکه هایی که به راحتی پاک نمی شوند محلولی پیشنهاد داریم که از 2 فنجان آب،

3 قاشق غذاخوری سرکه، نصف قاشق چای خوری مواد شوینده، نصف قاشق چای خوری صابون حاوی روغن تشکیل می شود و بعد از درست کردن این محلول می توانید ان را بر روی داشبورد اسپری کنید و بعد از 1 دقیقه روی آن دستمال بکشید.

 

تمیز کردن داشبورد چرمی خودرو به چه صورت انجام می شود ؟

تمیز کردن داشبورد های چرمی به نسبت داشبورد های پلاستیکی سخت تر است چون ممکن است استفاده از شوینده ها که حاوی مواد شیمیایی و صابون هستند به بافت داشبورد چرمی آسیب بزنند و این آسیب ها معمولا به صورت ترک و یا تغییر رنگ بر روی داشبورد می باشند.

پیشنهاد ما استفاده از دستمال های میکروفیبری می باشد که باید آن را مرطوب کرد و همچنین استفاده از صابون های روغنی و پاک کننده های غیر قلیایی که مخصوص داشبورد های چرمی هستند و برای قسمت هایی که نظافت آن با دستمال سخت می باشد بهتر است این کار با مسواک های آغشته به مواد شوینده مخصوص استفاده کنید.

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟