برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

کمک بزرگ ماشین لباسشویی در نظافت فوری منزل

نظافت منزل
5/5 - (4 امتیاز)

شاید بیشتر ما برای شستشو لباس، ملحفه و حوله از ماشین لباسشویی استفاده کرده باشیم شایدم اصلا نمی دونیم به غیر از موارد ذکر شده دیگر چه وسایلی را می توانیم با آن بشوییم. در این مقاله سعی می شود تا با قابلیت های ماشین لباسشویی در امر شستشو بیشتر صحبت کنیم و تاثیر آن بر نظافت محیط زندگی را بررسی کنیم.

شستشو نوار پرده :

خیلی مشاهده شده که خانم های خانه دار به هنگام کثیف شدن نوار پرده دیگر از آن استفاده نمی کنند و فورا نوار پرده جدید خریداری کرده و آن را جایگزین می کنند. با استفاده از قدرت بالای شویندگی ماشین لباسشویی می توان نوار پرده های کثیف را مثل روز اول تمیز نمود.

برای شستشوی بهتر نوار پرده می توانید از ترکیب آب گرم و کمی سرکه همراه با جوش شیرین یا پودر لباسشویی استفاده کنید. این روش میزان اثر بخشی را بسیار زیادتر می کند. توجه داشته باشید که شستشو نوار پرده با آب داغ ممکن است به نوار پرده آسیب برساند. برای جلوگیری از پاره ‌شدن نوار پرده و تمیزتر شدن آن، بهتر است چند حوله کوچک را به‌ همراه نوار پرده، داخل ماشین لباسشویی بیندازید.

تشک صندلی های بالکن و حیاط :

این تشک ها به خاطر اینکه همیشه در فضای باز قرار دارند پر از گردو غبار می شوند و آلودگی های دیگر نیز ممکن است روی آن ها بشیند. با استفاده از اسپری ضد لک می توان بسیاری از لکه های موجود بر روی آن ها مثل لکه های چربی و دود را پاک کرد. بعد از انجام این کار می توانید با استفاده از لباس شویی با دور کم و همراه با آب سرد این تشک ها را به خوبی بشویید.

پادری و قالیچه :

پادری و قالیچه های کوچک معمولا با جاروبرقی تمیز می شوند در صورت نیاز بیشتر آنها به نظافت می توانید برای شستشو از ماشین لباسشویی استفده کنید که بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

درخصوص پادری های خودرو یا همان کفپوش های خودرو نیز چنین کاری می توان کرد. یعنی ابتدا استفاده از جاروبرقی در صورت حاصل نشدن نتیجه مورد نظر استفاده از ماشین لباسشویی پیشنهاد می شود.

زیرپایی آبگیر حمام :

محیط حمام به خاطر رطوبت دائمی که دارد شرایط را برای رشد انواع قارچ ها و باکتری ها فراهم می کند به همین خاطر زیرپایی های حمام باید به صورت مرتب شسته شوند تا درصد ابتلا به بیماری های پوستی به صفر برسد. فرقی هم نمی کند که زیرپایی از چه جنسی باشد در هر صورت مشکلات ذکر شده را به وجود خواهد آورد. بهترین روش برای شستشو زیرپایی حمام شستشو با ماشین لباس شویی همراه با آب سرد و یک شوینده ملایم می باشد.

کفش و کتانی :

از بهترین روش های شستشو کتانی و کفش استفاده از ماشین لباسشویی می باشد. ابتدا بندهای کفش را جدا کنید و کتانی یا کفش خود را درون کیسه ای توری قرار دهید. چند حوله هم به داخل ماشین لباسشویی بیاندازید که حین شستشو کفش ها به دیواره ماشین لباسشویی برخورد نکنند و دچار آسیب نشوند.

کش موی سر :

از جمله وسایلی می باشد که باید مرتب شسته شود چون در معرض روغن ها و سرم هایی هستند که برای مویتان استفاده می کنید. شما می توانید همه کش های سر کثیف شده را در درون کیسه توری قرار دهید و آن را با سایر لباس ها بگذارید داخل ماشین لباسشویی تا شسته شود.

رختخواب حیوانات خانگی :

ابتدا باید با استفاده از برس پرزگیر حیوانات اقدام به تمیزکاری اولیه سطح تشک آنها نمایید. سپس با استفاده از یک شوینده ملایم می توانید آن را به مدت 10 الی 20 دقیقه در ماشین لباسشویی شستشو دهید.

شستشو کوله پشتی :

لباسشویی می تواند به خوبی کیف، ساک های ورزشی و کوله پشتی را شستشو دهید. نکته مهم در شستشو کوله پشتی ها این می باشد که حتما آنها را پشت رو کنید تا زیپ های آن آسیبی به ماشین لباسشویی وارد نکنند و نیز حتما آنها را در یک روبالشتی کهنه قرار دهند و سپس وارد ماشین لباسشویی کنند. آب ولرم و یک شوینده ملایم برای زیبا کردن مجدد کیف و کوله پشتی کافی می باشد.

پرده توری :

پرده توری را داخل کیسه توری قرار دهید و کیسه را داخل ماشین لباسشویی بیاندازید. نکته مهم در شسشتو پرده توری این می باشد که باید دور ماشین لباسشویی کم باشد.

امیدوار هستیم مطالب ارائه شده فوق برایتان کارساز و مفید باشد. تمام تلاش ما در شرکت خدمات نظافتی آبانوین کو این می باشد که به هر صورت ممکن بتوانیم شما را در داشتن منزلی تمیز و زیبا یاری کنیم. گاه با ارائه مقالات آموزشی و کمکی و گاه با ارسال نظافتچی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

شرکت خدمات نظافتی آبانوین کو با داشتن تیمی تکمیل از نظافتچی های ماهر و کارشناسان مجرب در زمینه نظافت منزل و نظافت محیط کار آماده مشاوره و یاری رساندن به شما هستند. پشتیبانی شرکت به نتیجه مطلوب کار کمک شایانی می کند که شما عزیزان از این خدمت نیز بهره مند خواهید بود.

رزرو نظافتجی

برای درخواست و رزرو نطافتچی می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

021-88267648 / 021-44297907 / 021-22839452 / 021-33335770 / 021-77728846

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات و دیدگاه ها

One Response

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟