برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

چرا باید تشک تخت خواب را تمیز کنیم؟

امتیاز دهید post

بهترین روش تمیز کردن تشک تخت خواب

امروزه به خاطر استفاده از تشک‌های طبی که تمیز کردن آن‌ها کار دشواری است سوالی که ذهن همه را درگیر کرده این است که چطور تشک را تمیز کنیم؟ از آنجایی که هر شخص عادی، به طور میانگین روزانه 8 ساعت از وقتش را به خواب اختصاص می‌دهد.بنابراین باید از تمیز بودن محل خواب خود اطمینان حاصل کند؛ که اینکار می‌تواند به کاهش آلرژی کمک کند.

رابطه تمیز کردن تشک با طول عمر آن

آیا می‌دانستید با یادگیری راهکارهای چطور تشک را تمیز کنیم؟ می‌توانید طول عمر تشک خود را که 8 تا 10 سال افزایش دهید. درنتیجه برای این کار کافی است با یادگیری روش شستن تشک خوشخواب در منزل و گذاشتن وقت کافی باعث افزایش عمر تشک خود شوید و همچنین موجب حفظ سلامتی خود شوید.تشک خود را در هوای آزاد قرار دهید این کار باعث از بین رفتن رطوبت باقی مانده در تشک می‌شود در نتیجه از احتمال بو گرفتن آن جلوگیری می‌کند. هم چنین می‌توانید پرده‌ها را در روز کنار بزنید چرا که اشعه‌های UV خورشید، باکتری‌ها را می‌کشد بوی بیشتری را از بین می‌برند و تشک را سریع تر خشک می‌کند.

 

نکات مهم برای تمیز کردن تشک تخت

نوع لکه، جنس تشک و خوشخواب و همین طور میزان نفوذ آلودگی در آن در نحوه تمیز کردن تشک تخت تاثیر بسزایی دارد. در مواقعی مثل شستشوی ادرار از تشک خوشخواب یا دیگر لکه‌های مشابه باید علاوه بر تاکید به پاک کردن کامل این لکه به از بین بردن آلودگی توجه داشته باشید.

استفاده اشنباه از برخی شوینده‌ها ممکن است بر ساختار اصلی تشک و خوشخواب آسیب جدی وارد کند.

تضمین کار با کیفیت همراه با اعزام نظافتچی خانم یا نظافتچی آقا در ساعت و روز انتخابی شما با بهترین تعرفه و قیمت در شرکت خدمات نظافتی آبانوین

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟