برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

وضعیت رنگ بندی شهرها/ سفر به کدام مناطق آزاد است

امتیاز دهید post

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رئیسی، روز دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۹ در اختتامیه جشنواره کرونا روایت در برج میلاد تهران، افزود: به جز ۸ تا ۹ شهر در استان خوزستان و گچساران در کهگیلویه و بویراحمد، دیگر شهر قرمز نداریم اما نگران روزهای آینده هستیم.

وی ادامه داد: در مجموع ۳۱ شهر نارنجی در کشور داریم و تنها مرکز استان که نارنجی است، ارومیه است. اهواز در خوزستان قرمز است بنابراین سایر مراکز استان‌ها زرد هستند و این به معنای آن است که مردم برای سفر همه جا می‌توانند بروند اما خواهش ما آن است که سفر نروند.

رئیسی تاکید کرد: باز هم می‌گویم که وضعیت کشور فعلاً خوب است اما مؤلفه مهم ویروس جهش یافته انگلیسی است که در ۲۹ استان کشور در حال گردش است. این ویروس مهاجم تر است و مرگ و میر بیشتری دارد که می‌تواند به شدت جامعه را درگیر کند.

رئیسی ادامه داد: در حال حاضر سوش غالب کرونا در کشور ویروس «ووهان» است چراکه کنترل شدیدی در کشور صورت گرفته است اما ۶۲ درصد سوش غالب در خوزستان مربوط به ویروس جهش یافته انگلیسی است بنابراین درهم آمیختگی جمعیت در جریان سفرهای نوروزی می‌تواند شرایط را غیرقابل کنترل کند.

وی با عنوان این مطلب که راه طولانی در پیش داریم، افزود: پیش‌بینی ما این است که میزان واکسیناسیون از تیر ماه ۱۴۰۰ به بعد با حجم بیشتری از واکسن که به دست ما برسد، بالاتر خواهد رفت و تا آذر ۱۴۰۰ گروه هدف را واکسینه خواهیم کرد.

رئیسی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا نیمه فروردین ۱۴۰۰، ۳۵۰ هزار نفر از جامعه پزشکی کشور واکسینه می‌شوند.

وی افزود: مطمئن باشید سال آینده کرونا را از پا در خواهیم آورد و یک سال دیگر دنیا را بر اساس مدیریت کرونا قضاوت خواهند کرد.

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟