برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

نظافت منزل ستارخان

نظافت منزل ستارخان
5/5 - (2 امتیاز)

 

زندگی پر مشغله امروز انرژی لازم برای رسیدگی به کارهای روتین منزل مانند نظافت منزل ستارخان را از ما گرفته است اما باید چه کار کنیم ؟ منزل خود را به حال آشفته و به هم ریخته خود رها کنیم ؟ چند روز می توانیم توی خانه ای شلوغ از وسایل ریخته شده بر زمین، ظرف های شسته نشده در سینک، دیوار و پرده های کثیف زندگی کنیم و این شرایط را تحمل کنیم ؟ اصلا ما برای چی سر کار می رویم ؟ چه فایده ای داره وقتی سرکار بریم و برای پیشرفت در زندگی تلاش کنیم و در جستجوی آرامش و ایجاد آسایش باشیم اما وقتی میرسیم به منزل خود هیچ نشانه ای از آرامش و حس خوب زندگی در نیابیم.

باید به دنبال راه حل برای حفظ نظافت منزل و ایجاد آرامش روانی و جسمی برای خود و خانواده خود باشیم. برای این کار ما به شما استفاده از خدمات شرکت های نظافتی را پیشنهاد می نماییم.

شرکت خدمات نظافتی

پیش تر در سالیان قبل افرادی که از لحاظ مالی قوی بودند اقدام به آوردن نظافتچی در منزل می نمودند که این کار مشکلات خود را به همراه داشت. افرادی که به صورت انفرادی مشغول به نظافت هستند ( نظافتچی که به هیچ شرکت و موسسه ای وابسته نیست ) خیلی مسئولیت پذیر نیستند و ممکن است همیشه برای شما در دسترس نباشند و در موقع لزوم به منزل شما نیایند. شرکت خدمات نظافتی این مشکل را برای شما عزیزان حل کرده است و تمام اقشار جامعه می توانند از این خدمات بهره مند شوند هزینه های نظافتی امروزه بر اساس تعرفه و قواعد یکسانی می باشد و این شرکت ها در میان جامعه بسیار رواج یافته اند. اما سوال اصلی اینجاست که با کدام شرکت خدمات نظافتی برای نظافت منزل خود تماس بگیریم ؟ شرکت خدمات نظافتی آبانوین بهترین و مطمئن ترین گزینه می باشد برای شناخت بیشتر آبانوین تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با خدمات گسترده آبانوین در زمینه نظافت منزل، شرکت و اداره جات و … بیشتر آشنا شوید.

شرکت خدمات نظافتی آبانوین

آبانوین متشکل از تیمی بسیار حرفه ای و مجرب در زمینه نظافت می باشد و نظافتچی های آبانوین تمامی دوره های آموزشی نظافتی پیشرفته را گذرانده اند. شناخت دقیق انواع شوینده ها و نحوه استفاده از آنها معقوله ایست که این روزا کمتر به آن توجه می شود ما در شرکت تمامی آموزش های لازم را به نظافتچی های خود داده ایم . نظافتچی های شرکت از طریق گزینش استخدام می شوند و از هر نظر ارزیابی شده اند. نظافتچی های آبانوین به هنگام ورود به منزل شما کارت شناسایی همراه با مهر و امضا شرکت را ارائه می دهند تا اطمینان خاطر از هر نظر برای شما کسب شود. در کمترین زمان ممکن بالاترین کیفیت در نظافت را تحویل خواهید گرفت تنها کافیست یکبار از خدمات آبانوین استفاده نمایید.

نظافت منزل ستارخان

نظافت منزل آیتم ها و مراحل مختلفی دارد که اصلی ترین های آنها به شرح موارد زیر می باشند :

  • نظافت راه پله ها، مشاعات ساختمان و ورودی ساختمان
  • نظافت پارکینگ
  • نظافت آسانسور
  • نظافت انباری
  • نظافت و تمیزکاری پشت بام
  • نظافت پریزها و کلید ها
  • نظافت اتاق های منزل
  • نظافت سالن پذیرایی
  • تمیزکاری و نظافت آشپزخانه
  • پاک کردن و تمیزکاری دیوارهای داخل منزل
  • نظافت کف
  • نظافت و ضدعفونی کردن سرویس های بهداشتی و حمام

به طور کلی نظافت داخل منازل به شرح موارد فوق می باشند اما نظافتچیان ما در مواردی مانند شستشو لباس ها، اتو کشیدن لباس ها و مرتب کردن کمد، شستن مبلمان و فرش ها و به طور کلی گردگیری و تمامی امور نظافتی منزل در خدمت شما عزیزان هستد.

نظافت راه پله ستارخان

از جمله قسمت هایی که اهمیت نظافتی بالایی دارد نظافت راه پله ها می باشد باتوجه به شرایط کرونایی و تردد مکرر افراد ساختمان و داخل منزل از راه پله باید به صورت روتین و منظم در طول ماه به نظافت راه پله ها پرداخت. با استفاده از مواد شوینده مناسب نرده ها به شکل کامل نظافت و ضدعفونی می شوند. کف راه پله ها شسته خواهند شد و سرامیک و سنگ های کف برق خواهند زد. کلید ها و پریزهای راه پله ها با روش های اصولی توسط نظافتچیان تمیز خواهند شد. در صورت وجود گلدان و وسایل تزئینی در راه پله ها به آنان رسیدگی خواهد شد تا در کنار حفظ سلامتی زیبایی های بصری محیط نیز حفظ شود.

کفسابی منزل ستارخان

مژده به عزیزانی که واحد نوساز دارند و نمی دانند با لکه های سیمان و مصالح چسبیده شده به کف منزل خود باید چه کنند. شرکت آبانوین آماده ارائه خدمات کفسابی به شما عزیزان می باشد با استفاده از مجهزترین و پیشرفته ترین دستگاه ها و تجربه نظافتچی های خود در کمترین زمان ممکن کفسابی را انجام می دهیم.

پذیرایی مجلس ستارخان

از دیگر خدمات آبانوین کمک به عزیزان برای برگزاری جشن های مختلف مانند تولد، عروسی و … می باشد که با هماهنگی از طریق شماره های درج شده برایتان در کمترین زمان تیم نظافتی اعزام می نماییم. با خیال راحت در کنار میهمانان خود از جشن و مراسم خود لذت ببرید . کلیه امور خدماتی مانند پذیرایی از میهمانان، شستشو ظروف، مدیریت سالن و … را به ما بسپارید.

درخواست و رزرو نظافتچی ستارخان

شما عزیزان می توانید با شماره گیری تلفن های درج شده در سایت و انتهای همین مقاله با کارشناسان ما در آبانوین ارتباط برقرار کنید و در راستای رزرو نظافتچی اقدام نمایید کلیه سوالات شما عزیزان راجع به نحوه اعزام نظافتچی، هزینه ها و دستمزدها و … توسط کارشناسان پاسخ داده می شود امید به این که آبانوین سهمی در حفظ سلامتی زیستی شما عزیزان داشته باشد.

تلفن : 88267648-021 / 44297907-021 / 33335770-021 / 22839452-021 / 66122218-021

 

 

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟