برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

نظافت منزل در پیروزی | مناسب ترین قیمت نظافت منزل

نظافت منزل در پیروزی
5/5 - (3 امتیاز)

به این فکر کنید که با توجه به مشغله فکری زیادی که دارید قرار است دوستانتان برای مهمانی و دید و بازدید در منزل شما جمع شوند چه حس خوبی دارد که نگران نظافت و مرتب بودن منزل خود نیستید چون می دانید قرار است نظافت منزل شما و گرد گیری و … در کمترین زمان ممکن با دقت و ظرافت و نظم بالایی انجام گیرد. قطعا فکر کردن به این موضوع حال خوشی را برای ما به همراه خواهد داشت.

زمانی که شما تمام انرژی خود را بر روی نظافت قسمتی از منزل خود می گذارید شک نکنید که دیگر انگیزه و انرژی لازم جهت تکمیل نظافت دیگر قسمت های منزل خود را نخواهید داشت بعضی اوقات هم است که اصلا نمی دانید که باید نظافت را از کجا شروع کنید و چجوری به پایان برسانید و در نهایت هم حس اینکه نظافت را به خوبی انجام نداده اید در تمام طول روز ذهن شما رو به هم می ریزد. ما در شرکت نظافتی آبانوین کو این نگرانی را برای شما به حداقل می رسانیم و با بهره گیری از نیروی کار مجرب نظافت منزل شما را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت خدماتی و نظافتی به زیبایی و نظم مورد درخواست شما عزیزان می رسانیم.

 

نظافت منزل پیروزی

با توجه به شرایط حال حاضر جامعه که جمعیت خانم های شاغل افزایش پیدا کرده همواره این نگرانی و دغدغه برای خانم ها در مورد نظافت و پاکیزگی منزل وجود دارد. شرکت های خدمات نظافتی نیز برای سهولت کار خانه داران و نیز ایجاد آرامش روانی برای خانم های خانه دار به وجود آمده اند و ما به عرضتان می رسانیم که شرکت خدمات نظافتی آبانوین کو برای ساکنین پیروزی خدمات خود را در هر زمان درخواستی شما ارائه می کند. در شرکت آبانوین کو نظافتچی های ماهری مشغول به فعالیت هستند که دوره های مختلف نظافتی را گذرانده اند و آشنایی کامل با نحوه نظافت هر قسمت از منزل را فرا گرفته اند علاوه بر این شناخت کافی و تکمیل درخصوص انواع شوینده ها دارند. درنهایت تمامی این آگاهی و تجربه نظافتچی های شرکت آبانوین کو به سود شما عزیزان خواهد بود و منزلی بسیار تمیز و پاکیزه در کمترین زمان را خواهید داشت. نظافتچی های اعزامی به منزل شما دارای مدارک هویتی تایید شده توسط شرکت هستند که به هنگام ورود می تواند آنها را بررسی نمایید تا از هر بابت خیالتان راحت باشد چون متاسفانه در بعضی از موارد مشاهده شده که نظافتچی های شخصی که وابسته به هیچ شرکت خدماتی نیستند برای ساکنین مشکلاتی را به وجود آورده اند. در مجموع توصیه ما به شما عزیزان بهره گیری از خدمات شرکت نظافتی آبانوین کو می باشد. در ادامه توجه شما عزیزان را به دسته ای از خدمات شرکت آبانوین کو در منزل جلب می نماییم.

 

شرکت خدماتی نظافتی به چه صورت فعالیت می کند؟

ما قابل اعتمادترین و با تجربه ترین نیروی های نظافتی را در شرکت آبانوین کو در اختیار داریم که شما ساکنین  پیروزی تهران می توانید با برقراری ارتباط با ما از تمامی خدمات ما در زمینه ی نظافت منزل مشاوره بگیرید. به طور کلی خدمات نظافتی شرکت آبانوین کو شامل:

  • شستشوی پرده : پرده های انواع مختلفی دارند مانند پرده های زبرا که نحوه شستشوی آنها با یکدیگر متفاوت می باشد.
  • شستشوی فرش ها : با استفاده از مناسب ترین شوینده ها شستشوی فرش منزل شما انجام خواهد گرفت که در عین زیبایی بخشیدن مجدد به فرش از آسیب های احتمالی جلوگیری به عمل آید.
  • شستشوی مبل و خشک شویی مبل : معمولا افراد حساسیت خاصی به نظافت مبلمان خود دارند که حساسیت به جایی هم می باشد در همین راستا با استفاده از بهترین و جدیدترین دستگاه ها در خدمت شما عزیزان هستیم.
  • نظافت کف و پارکت و سرامیک : متریال استفاده شده در کف منزل ها با یکدیگر متفاوت هستند و نکته مهم درخصوص نظافت کف آشنایی با انواع کفپوش ها و نحوه نظافت آنها و مواد شوینده قابل استفاده برای آنها می باشد. نظافتچی های شرکت آبانوین کو آگاهی کامل نسبت به انواع کفپوش ها دارند.
  • نظافت در و پنجره های منزل : باز و بسته شدن پنجره ها در طول روز امکان آلودگی منزل و خود پنجره ها را فراهم می کند که باید به نظافت آنها توجه داشت.
  • نظافت سرویس بهداشتی و حمام منزل : از قسمت هایی از منزل هستند که منبع آلودگی و بیماری می باشند باید به شکل دقیق و با استفاده از شوینده ها و ضدعفونی کننده ها این محل ها را تمیز نمود.
  • شستشوی لباس ها و اتو کشیدن : می توانید برای شستن لباس های زیاد خود و سرو سامان دادن به کمدهای خود به منظور ایجاد نظم و زیبایی روی تخصص نظافتچی های ما حساب کنید.
  • نظافت آشپزخانه و شستشوی ظروف : نظافت آشپزخانه یکی دیگر از آیتم های مهم می باشد که باید با حوصله و دقت انجام گیرد و ما در این راستا آماده خدمت رسانی هستیم.
  • چربی زدایی اجاق گاز : استفاده از شوینده های مناسب برای از بین بردن جرم و چربی از هود و اجاق از اصلی ترین کارهای نظافتی برای اجاق گازها می باشد.
  • نظافت کابینت ها : زدودن گرد و خاک های داخل و شستشوی ظروف در صورت کثیف بودن و داشتن گرد و غبار جای خشک کرده بسیار مهم می باشد.
  • شستشوی تراس و …

شایان ذکر می باشد که برای نظافت خانه های نوساز در پیروزی تهران خدمات نظافتی مانند کفسابی، تمیز کردن لکه های سیمان و رنگ و … انجام می شود. در کفسابی باید دقت داشت که هیچ آثاری از مصالح و لکه آنها بر روی زمین دیده نشود در این راستا ما می توانیم با استفاده از ابزار به روز و نظافتچی های ماهر به کمک شما عزیزان بیاییم. لکه رنگ های ریخته شده بر روی زمین و دیوارها باید پاک شوند در غیر این صورت نوساز بودن منزل به چشم نمی آید.

 

نظافت آشپزخانه پیروزی

آشپزخانه قلب منزل می باشد و خانم های خانه وقت زیادی را روزانه در آن جا صرف می کنند و به علت اینکه در آن جا غذا پخته می شود و دائما ظروف در معرض آلودگی هستند نظافت و پاکیزگی این قسمت از منزل بسیار حساس و مهم می باشد. همانطور که مختصر در قسمت قبلی از خدمات شرکت نظافتی ابانوین کو گفته شد نظافت آشپزخانه شامل تمیز کردن اجاق گاز و چربی زدایی آن، تمیز کردن هود، شستن ظروف، مرتب کردن کابینت ها و کف شویی و تی زدن کف آشپزخانه می باشد و نیز مواردی هستند که در تمیزکاری آشپزخانه مورد توجه قرار میگیرد تا به نوبه خود نقش خود در حفظ سلامتی جسمی و روحی خانواده را انجام دهد.

خدمات کفسابی به صورت تضمینی

بسیاری از شهروندان نیازمند کفسابی برای منزل خود هستند اما نحوه انجام این کار و همچنین استفاده از دستگاه های تخصصی کفسابی بسیار حائز اهمیت می باشد با افتخار خدمت شما عزیزان عرض می کنیم که شرکت آبانوین جدیدترین متُد کفسابی همراه با اثربخش ترین دستگاه ها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد با خیال راحت کفسابی منزل خود را به ما بسپارید.

 

درخواست نظافتچی منزل پیروزی

ساکنین پیروزی برای مشاوره و رزرو نظافتچی می توانند با شماره ی 77728846-021 تماس حاصل کنند کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان پاسخگوی شما خواهند بود. شماره های دیگر شرکت : 33335770-021 / 66122218-021 / 44297907-021

درخصوص دستمزد نظافتچی در پیروزی به استحضار می رسانیم که :

به ازای 4 ساعت، 150 هزار تومان

به ازای 8 ساعت، 250 هزار تومان

 

 

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟