برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

نظافت حرفه ای شرکت در قیطریه | نظافت شرکت با قیمت مناسب

نظافت شرکت در قیطریه
امتیاز دهید post

امروزه با توسعه کسب و کار در جامعه و افزایش شرکت ها در زمینه های گوناگون باعث شده تا نظافت در این محیط ها نیز مورد توجه ویژه ای قرار گیرد. نظافت محیط کا باعث افزایش روحیه کارکنان و حفظ سلامتی محیطی می شود. روانشناسان بر این باورند که برای مبارزه با خستگی و بی انگیزگی کارکنان می توان از ابزار و اهرمی مثل نظافت محیط کار استفاده کرد تا کارکنان بتوانند با آرامش و حس خوب در محیط کار مشغول باشند.

در شرکت های بزرگ که تعداد کارمند های زیادی دارند رفت و آمد و تردد در این مکان ها بسیار زیاد می باشد و در طول روز افراد بسیار زیادی در آن جا مشغول به فعالت می باشند پس بنابر این نظافت و تمیزکاری این مکان ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

 

انواع خدمات نظافتی در قیطریه

نظافت روزانه شرکت : تمیز کردن میزها و مرتب بودن آن ها می تواند باعث افرایش روحیه و کارایی کارمندان در یک روز پر از مشغله باشد.

نظافت آبدارخانه شرکت : آبدارخانه از قسمت های بسیار مهم در بخش نظافتی می باشد که موجب وجود مواد غذایی و ظرف و ظروف نظافت و پاکیزگی آن بسیار ضروری می باشد.

نظافت راه پله ها و کف زمین : با توجه به اینکه کف کفش ها در طول روز مدام بر روی زمین شرکت و راه پله ها گذاشته می شود بسیار مهم می باشد که برای جلوگیری از تکثیر میکروب و بیماری مرتبا این محیط ها نظافت شوند و به علاوه پنجره ها که به خاطر باز وبسته شدن دائم اجازه ی ورود آلودگی به داخل شرکت را می دهد. پس باید برای نظافت این قسمت ها وقت زیادی گذاشته شود.

ضد عفونی کردن شرکت : برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا حتما علاوه بر تمیز کاری باید ضدعفونی کردن محیط کار در دستور کار قرار گیرد.

نظافت سرویس های بهداشتی شرکت : برای نظافت سرویس های بهداشتی باید از مواد شوینده ی بسیار مرغوب استفاده شود تا برای سلامتی کارکنان مشکلی را ایجاد نکند و این محیط به سبب ماهیت خود که به نوعی منبع تکثیر ویروس و میکروب می باشد باید چند بار طی روز ضدعفونی و نظافت شود.

نظافت آکواریوم و گلدان های شرکت : آکواریوم ها باید تمیز باشند تا سلامتی ماهی ها به خطر نیوفتد و برای حفظ زیبایی شرکت باید به گلدان های شرکت حفظ زیبایی و سلامت و نظافت آن ها توجه داشت.

نظافت قفسه ها و کمد های شرکت : از مهم ترین قسمت های نظافتی در شرکت می باشد و در این خصوص باید نظافتچی مراقب استاد و مدارک و پرونده ای مربوط به شرکت باشد تا آسیبی نبینند. مرتب کردن آن ها باید به شکلی باشد که مدارک با هم قاتی نشوند و هر کدام در قسمت مربوط به خود قرار گیرند.

نظافت تجهیزات برقی و الکترونیکی شرکت : برای نظافت لوازم الکترونیکی مخصوصا کامپیوترها و فکس و تلفن باید مراقب بود که مواد شوینده و نحوه ی نظافت باعث خرابی و اختلال در سیستم این لوازم و دستگاه ها نشود.

 

شرکت خدمات نظافتی در قیطریه

نظافت منزل با نظافت شرکت متفاوت هست برای همین نظافنچی ارسالی به شرکت باید مراقب اسناد و مدارک باشد که در حین نظافت آسیبی به آن ها نرسد. نظافتچی باید آموزش های کافی برای نظافت شرکت ها و دفاتر را دیده باشد و از تفاوت کار در این محیط با محیط های دیگر مانند ساختمان ها آگاه باشد تا رضایتمندی در عین ایجاد آرامش روحی برای کارکنان شرکت به وجود آید. ما در شرکت خدمات نظافتی آبانوین کو تمامی آموزش های لازم را جهت نظافت مرتب و دقیق و کامل شرکت را خدمت نظافتچی های خود ارائه کرده ایم و نظافتچی های شرکت آبانوین کو در این خصوص تخصص های لازم را فراگرفته اند و آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان هستند در صورت در خواست و رزرو نظافتچی می توانید با شماره ی 77728846-021 تماس حاصل کنید و نیز از مشاوره های ما در خصوص تهیه مواد شوینده و اطلاعات تکمیلی استفاده نمایید و به طور کلی نزخ دستمزد نظافتچی شرکت در قیطریه  به شرح زیر می باشد :

به ازای 4 ساعت نظافت، 150 هزار تومان

به ازای 8 ساعت نظافت، 250 هزار تومان

 

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟