برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

نحوه تمیز کردن وان حمام

نظافت منزل
امتیاز دهید post

شستن وان حمام

بسیاری از منازل در حمام خود مجهز به وان هستند که استفاده از آن به طور مرتب نیازمند رسیدگی و نظافت دقیق آن می باشد. اگر بخواهیم از مراحل نظافت و شستن وان حمام صحبت کنیم باید بگوییم ابتدا مقداری اسپری تمیزکننده یا شامپو را روی دیواره ی کناری وان بریزید و اجازه دهید این مواد سرازیر شوند به داخل وان.

بعد از اینکه داخل وان آغشته به مواد تمیزکننده شد باید با یک تکه اسفنج شروع به نظافت داخل آن نماییم تا به خوبی تمیز شود و در انتهای این مرحله باید با استفاده از آب گرم یا داغ تمام وان را شستشو کنید. نکته ای که وجود دارد این می باشد که لبه های وان را با دقت بیشتری نظافت کنید و گوشه های دیواره ی آن را با کمک اسفنج به خوبی تمیز کنید تا آلودگی ها از بین بروند.

اگر از پرده جداکننده وان از دیگر قسمت های حمام استفاده می نمایید باید آن را نیز نظافت کنید.

بعضی از وقت ها هم هست که کف وان حمام به شدت کثیف می باشد و به هر دلیل نیز نمی خواهید برای شستشو وان از مواد شیمیایی و تمیزکننده صنعتی استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از سرکه می باشد که باید مقداری از آن را روی اسفنج بریزید و با آن اسفنج کف وان را تمیز کنید. در ادامه باید بر روی سطح وان مقداری جوش شیرین بریزید و با اسفنج مجددا روی سطح وان بکشید و در نهایت با آب کل وان خود را بشویید.

شایان ذکر می باشد که خدمتتان عرض کنیم اگر با انجام دادن این کار زیاد به نتیجه دلخواه خود نرسیدید باید مقدار بیشتری جوش شیرین استفاده کنید. این بار مقداری جوش شیرین به سطح وان بپاشید و حدود یک ساعت صبر کنید تا خیس بخورد به این ترتیب مجدد کف وان را با حرکات دورانی بشویید. بعد از این کار آب سرد را باز کنید و با فشار زیاد کل وان را بشویید و با یک حوله سفید تمیز آن را خشک کنید.

معجزه گریپ فروت در نظافت وان

برای نظافت به این روش ما به نصف یک عدد میوه گریپ فروت نیاز داریم. پس یک گریپ فروت را قاچ کنید و نصف آن را بر روی لکه ها یا سطح وان خود بکشید. مطمئن شوید که آب میوه به همه جای وان رسیده باشد. گریپ فروت نصف شده را کنار بگذارید. حالا نوبت پاشیدن نمک به سطح آغشته به آب گریپ فروت وان می باشد. نمک باید نمک دانه درشت باشد مانند نمک دریا. مقدار مورد نیاز نصف فنجان می باشد اما اگر احساس کردید جرم ها و آلودگی ها خیلی زیاد هستند می توانید مقدار نمک را بیشتر کنید. حالا با همان گریپ فروت نصفه کنار گذاشته شده مجدد وان را بسابید. می توانید به جای گریپ فروت برای سابیدن از یک لیف حمام استفاده کنید. اجازه دهید مدت زمانی وان آغشته به آب گریپ فروت و نمک باقی بماند تا به خوبی به مبارزه با آلودگی ها بروند. سپس می توانید گریپ فروت و نمک را پاک کنید. با آب گرم و با دست خود می توانید وان را بشویید.

چند نکته پایانی

برای اینکه قدرت پاک کنندگی بالاتر برود می توانید چند قاشق چایی خوری جوش شیرین و مقداری صابون به ترکیب پاک کننده خود اضافه کنید.

شستن دوش و سایر وسایل را فراموش نکنید و جای حوله و صابون، کمد شامپوها و هر وسیله ی دیگری که در حمام موجود است را بشویید.

درپوش چاه را چک کنید تا آلوده نباشد و در صورت نیاز آن را اسکاچ بکشید و اجازه دهید برای چند ثانیه آب داغ از آن عبور کند ۳ ثانیه کافی به نظر میرسد.

 

 

 

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟