برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

فعالیت نوروزی پایگاه مراقبت مرزی فرودگاه بین‌المللی امام

امتیاز دهید post

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا دلاوری، در بازدید از پایگاه مراقبت مرزی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی این پایگاه را یک پایگاه ویژه و ممتاز در سطح کشور عنوان کرد و گفت: در بازدید امروز با مدیران فرودگاه نشستی برگزار و با کارکنان این پایگاه دیدار و گفتگو کردیم که برخی از مشکلات مرتفع شد و هماهنگی لازم به عمل آمد و مقرر شد موارد دیگر از طریق شبکه بهداشت و درمان ری پیگیری شود تا از میزان معطلی مردم در فرودگاه کاسته شود.

وی با اشاره به اینکه به طور متوسط ۵ هزار ورودی مسافر به فرودگاه امام وجود دارد که توسط تیم مراقبت مرزی مورد بررسی قرار می‌گیرند، افزود: طبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت در مواردی که نیاز است از مسافران آزمایش PCR گرفته می‌شود و خوشبختانه با هماهنگی‌هایی هم که با هلال‌احمر داشتیم این نیروها در هر شیفت به ما اضافه شده‌اند و در زمان تعطیلات نوروزی به کادر بهداشتی کمک می‌کنند.

دلاوری، نتیجه بازدید خود از فرودگاه را مثبت ارزیابی و از همکاری مناسب مدیران فرودگاه و پیشنهادهای خوب آنان قدردانی و ابراز امیدواری کرد با پیگیری موارد مطرح شده در این بازدید به یک نقطه بهتر از قبل برسند.

وی در پایان با اشاره به فعالیت ۴۰ نیروی بهداشتی در این پایگاه و حضور ۱۳ کارشناس در هر نوبت کاری از تلاش و همت آنان در ایام تعطیلات نوروز قدردانی کرد.

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟