برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

صد نکته طلایی برای نظافت اصولی و سریع منزل دربیست روز (قسمت نوزدهم)

نظافت منزل در تهران
امتیاز دهید post

نکات طلایی برای نظافت منزل

در ادامه بررسی و ارائه نکات مهم برای نظافت راحت تر و هر چه بهتر منزل امروز نیز مطالبی را آماده کرده ایم که بسیار از اهمیت بالایی برخوردار هستند. همراهان همیشکی شرکت خدمات نظافتی آبانوین کو با ما همراه باشید.

استفاده از رول چسب

بعضی از لباس ها هستند که جنس بکار رفته در آنها به شکلی می باشد که مرتبا گردو خاک و مو را به خود جذب می کنند و پاک کردن و تمیز کردن آنها بسیار سخت می باشد. استفاده از چسب شیشه ای بسیار کارآمد می باشد و می تواند لباس شما را از گردو خاک تمیز کند. معمولا این اتفاق برای لباس های مشکی رخ می دهد.

پولیش چرم

حتما در منزل خود وسایلی دارید که از چرم در ساخت آن استفاده شده باشد مانند کیف های چرمی، مبلمان، لباس و … زیبایی چرم به براق بودن آن می باشد گاها مشاهده کرده اید که بعد از مدتی استفاده از وسیله چرمی یا لباس چرمی، براقیت روز اول در آن دیده نمی شود. برای برق انداختن مجدد بر روی چرم می توانید از یک خمیر دندان ساده استفاده کنید و آن را روی چرم بمالید.

برق انداختن وسایل استیل با روغن بچه

استیل ها معمولا جای انگشت ، غذا و دوده را به خود می گیرند . برای از بین بردن این لکه ها می توانید مقداری روغن بچه را به آن بزنید و دور آن را پارچه بپیچید. این روش در عین سادگی بسیار کارایی دارد.

تمیز کردن یقه لباس

معمولا یقه لباس زودتر از جاهای دیگه لباس کثیف می شود و بسیار در معرض آلودگی و عرق بدن می باشد. نیاز نیست برای یک یقه لباس لباسشویی را روشن کنید می توانید با کمی شامپو یقه را به خوبی تمیز کنید.

تمیزکاری میکسر

میکسرها از وسایل پرکاربرد در منازل هستند که مرتبا مورد استفاده قرار می گیرند و باید در نظافت سریع آن کوشا بود. بعد از استفاده از میکسر مقداری مایع ظرفشویی را درون آن بریزید و کمی هم آب گرم به آن اضافه کنید. میکسر را روشن کنید و روی سرعت متوسط بگذارید این کار به خوبی لکه های سخت را از بین خواهد برد. در نهایت میکسر را با آب بشویید.

از بین بردن صدای کشوها

برای ازبین بردن این صداها باید مقداری وازلین را روی ریل کشوها بمالید تا این صدا قطع شود.

لکه آدامس

از جمله لکه های سخت می باشد که پاک کردن آن به این راحتی نیست و به طور کلی زیبایی و ظاهر لباس را از بین می برد. برای این کار لباس خود را درون فریزر قرار دهید. بعد از چند ساعت لباس را بیرون آورید مشاهده می کنید که آدامس یخ زده است و به راحتی از روی لباس کنده می شود.

تمیز کردن سر دوش حمام

برای این کار ابتدا سر دوش را جدا کنید و سپس آن را درون ظرفی حاوی آب جوش و سرکه بگذارید. سرکه یک تمیز کننده بسیار قوی می باشد که شیمیایی هم نیست. این کار علاوه بر تمیز کردن سر دوش موجب باز شدن روزنه ها و سوراخ های گرفته آن نیز می شود.

از بین بردن بوی بد کفش ها

برای این کار کافیست مقداری جوش شیرین در درون کفش ها بریزید تا این مشکل را برطرف سازید.

رفع انواع بوهای ناخوشایند در منزل

ممکن است بوی غذا یا چیزهای دیگر برایتان ناخوشایند باشد برای حل این مشکل کافیست مقداری سرکه سفید و آب را باهم ترکیب رده و آن را در منزل اسپری کنید. این ترکیب برای افرادی که آلرژی دارند هم بسیار کمک کننده می باشد.

پاک کردن لکه قهوه

خمیر دندان خواص پاک کنندگی و سفید کنندگی بالایی دارد و برای پاک کردن لکه قهوه و چای بر روی فرش می توان از مقداری خمیر دندان استفاده کرد.

نوشابه

برای پاک کردن لکه چربی های سخت لباس ها می توانید در هنگام شستن آنها در ماشین لباس شویی، نوشابه بدون رنگ به مواد شوینده آن اضافه کنید. اسید موجود در نوشابه لکه ها را از بین می برد. همچنین از نوشابه برای نظافت بهتر سرویس های بهداشتی نیز می توانید استفاده کنید.

در ادامه صد نکات طلایی برای نظافت سعی کردم این دفعه نیز مطالب مفیدی را خدمتتان ارائه کنیم. شرکت خدمات نظافتی آبانوین کو با داشتن تیمی مجرب از نظافتچی و کارشناسان آماده پشتیبانی و خدمات رسانی به شما عزیزان می باشند. برای رزرو نظافتچی و آگاهی از میزان دستمزد نظافتچی می توانید با شماره های درج شده در انتهای مقاله و نیز در خود سایت شرکت تماس بگیرید.

شماره تماس : 77728846-021 / 44297907-021 / 88267648-021 / 22839452-021 / 33335770-021

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟