برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

صد نکته طلایی برای نظافت اصولی و سریع منزل دربیست روز (قسمت هجدهم)

نظافت منزل
امتیاز دهید post

 

در ادامه نکات طلایی نظافت اصولی منزل امروز هم به برخی از این نکات مهم می پردازیم که امیدوار هستیم برایتان کارآمد و مفید باشد.

از بین بردن لکه چربی روی دیوار

اگر بر روی دیوار منزل شما لکه چربی یا لکه انگشت موجود می باشد می توانید با استفاده از کشیدن یک تکه نان بر روی دیوار آن را تمیز کنید. این روش بسیار کارساز می باشد حتما امتحان کنید.

نظافت حمام و وان حمام با گریب فروت

اگر قسمتی از وان حمام دارای لکه و آلودگی می باشد می توانید مقداری نمک بر روی یک برش گریپ فروت بپاشید و آن را به آهستگی بر روی وان به صورت حرکات دورانی بکشید. وان حمام با این روش بدون استفاده از مواد شیمیایی آسیب زننده به راحتی تمیز می شود.

رسوب کتری

برای از بین بردن رسوبات داخل کتری پیشنهاد می شود که نصف کتری را پز از سرکه سفید کنید  و نصف دیگر را با آب پر کنید اجازه دهید این ترکیب به مدت یک روز در داخل کتری بماند. فردای آن روز می توانید کتری را روی گاز بگذارید تا بخوشید. این کار به شکل معجزه آسایی کتری شما را به مانند روز اول تمیز می کند.

نظافت درزهای پنجره

این قسمت از پنجره منبع تجمع گرد و خاک می باشد و آلودگی های بیرون را به راحتی جذب می کند باز کردن پنجره موجب می شود این آلودگی ها به راحتی وارد منزل شوند به همین منظور پیشنهاد می شود با استفاده از ترکیب سرکه سفید و آب همراه با یک دستمال پارچه ای اقدام به نظافت درزهای پنجره نمایید.

خاصیت سفید کنندگی لیمو

اگر لباس های شما بعد از شستشو از رنگ سفید تمایل به زردی دارند با چکاندن مقدار کمی لیمو می توانیم سفیدی را به لباس های خود هدیه کنیم.

از بین بردن لکه قهوه درون فنجان

یک لیمو را قاچ کنید و یک قسمت از آن را داخل فنجان بچکانید و اجازه دهید به مدت 5 دقیقه درون فنجان بماند سپس یک قاشق نمک را به آب لیمو اضافه کنید. اسید لیمو با نمک به راحتی لکه های قهوه را پاک می کنند.

تمیزکاری قابلمه های فلزی

اگر در درون قابلمه لکه های سختی جای خشک کرده اند می توانید از نوشابه برای از بین بردن آنها استفاده کنید. اسید سولفوریک و اسید فسفریک نوشابه به راحتی لکه ها را پاک می کنند.

تمیز کردن لکه روی مبل

با استفاده از کف ریش ( خمیر اصلاح صورت ) می توانید چارچه مبلمان هایی که از جنس پلی استر هستند را پاک کنید. روش پاک کردن آن هم به این صورت می باشد که مقداری از خمیر ریش را بر روی لکه بگذارید و پس از 10 دقیقه با یک پارچه خشک آن را تمیز کنید.

نظافت پرده های کرکره ای

برای تمیز کردن پرده های کرکره ای دور کاردک را با دستمال کاملا بپوشانید و آن را داخل مایع ( یک چهارم جرمگیر و باقی آن آب) کرده و پرده را به سمت پایین ببندید. دستمال را از بالا به پایین کشیده و سپس از راست به چپ بکشید.

شمع ریخته شده روی میز

ابتدا باید تا جایی که می توانید با یک چاقو بر روی شمع های روی میز بکشید سپس یک دستمال کاغذی روی آن انداخته و با چاقوی داغ مجدد روی آن بکشید با استفاده از این کار شمع های آب شده به دستمال میچسبند.

شمع ریخته شده روی رومیزی

با استفاده از یخ باید کاری کنید که شمع ها یخ بزندد سپس با یک کاردک آنها را از روی رومیزی پاک کنید.

تمیز کردن لکه های فرش

کمی آب گازدار بر روی لکه روی فرش بریزید و با حوله های تمیز آن را پاک کنید در ادامه می توانید سرکه و جوش شیرین روی فرش بریزید. بگذارید تا فرش خشک شود سپس فرش را جارو بکشید. این روش تاثیر به سزایی در تمیز کردن لکه های فرش دارد.

تاثیر روغن زیتون بر روی لکه ها

از یک قطره روغن زیتون و یا روغن بچه برای تمیز کردن لکه های یخچال کمک می‌گیرم. یک قطره روغن بچه و یا زیتون را بر روی یک حوله‌ کاغذی ریخته و یخچال را با آن تمیز کنید. روغن اثر انگشت را به طور کامل پاک کرده و سطح را برای مدتی طولانی تمیز نگه می دارد.

ترکیب نشاسته ذرت و سرکه سفید

نشاسته ذرت را با سرکه سفید همراه با کمی آب ترکیب کنید. از این محلول می توانید به هنوان شیشه پاک کن استفاده نمایید نشاسته ذرت شیشه را شفاف می کند و درخشندگی را به شیشه می بخشد.

نکات طلایی این بخش هم به پایان رسید ما در شرکت خدمات نظافتی آبانوین کو امیدوار هستیم که مطالب فوق برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد همچنین برای رزرو نظافتچی می توانید با شماره های شرکت ارتباط برقرار کنید ما در کمترین زمان نظافتچی ماهر و با تجربه برایتان ارسال خواهیم کرد.

شماره های تماس : 33335770-021/ 22839452-021 / 88267648-021 / 44297907-021 / 77728846-021

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟