برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

صد نکته طلایی برای نظافت اصولی و سریع منزل دربیست روز (قسمت هفدهم)

نظافت منزل
امتیاز دهید post

در ادامه صد نکته طلایی امروز نیز مطالب بسیار جذاب و تاثیرگذاری آماده کرده ایم که می توانید با بهره گیری از این فنون و راه کارها منزلی بسیار مرتب و تمیز داشته باشید. به خاطر داشته باشید که نظافت منزل امریست پیوسته و در تکرار اصول و نظم مخصوص به خود نتیجه مناسب حاصل می گردد. ما در شرکت خدمات نظافتی آبانوین کو در تلاش هستیم شما را در راستای داشتن منزلی زیبا و پاکیزه پشتیبانی و حمایت کنیم بنابراین توجه شما را به نکات مهم و آموزشی این بخش جلب می نماییم.

از بین بردن خراش روی چوب با استفاده از گردو

خط و خش های موجود و افتاده شده بر روی وسایل چوبی زیبایی آنها را تحت شعاع قرار می دهد برای حل این مشکل پیشنهاد می کنیم که یک عدد گردو بدون پوست را بر روی این قسمت ها بکشید تاثیر آن بسیار شگفت انگیز می باشد.

استفاده از شوینده برای فرش ها

اگر فرش های شما خیلی کثیف نمی باشد نیاز نیست که حتما آن را به قالیشویی بفرستید با استفاده از 2 فنجان آب گرم و 1 قاشق چای خوری مایع شوینده می تواند اقدام به تمیزکاری و از بین بردن لکه ها نمایید. در انتها نیز می توانید با یک اسفنج آغشته به آب سرد بر روی این لکه ها بکشید این روش بسیار تاثیرگذار می باشد و به عبارتی راه میانبری برای تمیزکاری فرش می باشد.

قدرت پاک کنندگی خمیردندان را دست کم نگیرید

برای پاک کردن لکه های قهوه بر روی فنجان ها می توانید از خمیردندان استفاده نمایید.

اسید نوشابه

اگر لباس های شما دارای لکه چربی می باشد راه حل دخالت اسید نوشابه در شستشوی آن می باشد. باید مقداری نوشابه را بر روی لکه بریزید و سپس لباس را در داخل ماشین لباسشویی بیاندازید. اسید نوشابه به جنگ چربی ها می رود و علاوه بر تمیز شدن لباس های شما لکه ها نیز ناپدید می شوند.

لیمو و خوشبو کردن یخچال

بسیاری از غذاها بعد از اینکه در داخل یخچال قرار می گیرند بوی نامطبوعی را از خود تولید می کندد و به هنگام باز کردن درب یخچال این بو به شدت احساس می شود به همین منظور می بایست یک عدد لیمو تازه را قاچ نمایید و کی از آنها را در طبقه بالا یخچال و دیگری را در طبقه پایین یخچال قرار دهید تا این مشکل برطرف شود.

فویل آلومینیومی

با استفاده از فویل های آلومینیومی می توانید کف ماهیتابه ها که مواد غذایی در آنجا جای خشک کرده اند را به راحتی تمیز کنید. خوبی این روش این می باشد که کف ماهیتابه شما خط و خش نمی افتد و نیز بسیار تمیز می شود.

روغن زیتون

همانطور که می دانید روغن زیتون فواید بسیار زیادی برای بدن ما دارد همچنین در نظافت نیز به کار ما می آید. چند قطره از روغن زیتون را بر روی محل هایی که گرد و غبار و خاک دارد بچکانید. سپس با استفاده از دستمال آنها را تمیز نمایید. در عین نظافت براقیت خاصی هم به همراه دارد و مانند پولیش عمل می نماید.

سینک ظرفشویی و نظافت آن

از مقدار مساوی سرکه و جوش شیرین یک محلول میکروب کش و تمیز کننده عالی برای سینک ظرفشویی تهیه می شود. این محلول را بر روی سینک، شیر آب و تمام قسمت های آن بمالید و ۱۰ دقیقه بعد با آب این قسمت ها را آبکشی کنید. برای برق انداختن هم از یک اسفنج و همین محلول استفاده کنید نتیجه بسیار راضی کننده خواهد بود.

جوش شیرین

خواص بسیار بالایی دارد و در نظافت به کار ما می آید. یکی از آنها هم نظافت و رفع بوی قفسه ها و کشوها با استفاده از جوش شیرین می باشد سعی کنید این ماده را همیشه در دسترس خود داشته باشید در نظافت خیلی کارایی دارد.

ذغال

برای پاک کردن لکه های توالت می توانید از ذغال استفاده نمایید. یک قوطی ذغال را پودر نمایید و سپس بر روی سطح سنگ توالت بپاشید اجازه دهید پودر ذغال 24 ساعت بر روی آن بماند با کمک فرچه می توانید آن را به خوبی بر روی سنگ توالت پخش کنید. صبح روز بعد با آب سرد آن را بشویید.

سرکه و تمیز کردن لوستر

برای تمیز کردن لوستر ما به یک نردبان نیاز داریم سپس با استفاده از یک دستمال تمیز و آغشته به سرکه اقدام به تمیز کردن لامپ ها و لوستر نمایید. توجه داشته باشید که کلید برق لوستر خاموش باشد.

نمای خارجی ساختمان

برای شستشو و نظافت نمای خارجی ساختمان می توانید با شلنگ آب با فشار بالا اقدام به تمیزکاری کنید ولی خوب شاید نتیجه حاصله زیاد باب میل نباشد اما خب بدون استفاده از خدمات شرکت های نظافتی و ابزارهای مخصوص نتیجه ای بهتر حاصل نخواهد شد.

در شرکت خدمات نظافتی آبانوین کو، خدمات نظافتی به صورت گسترده در شهر تهران انجام می گیرد و تیم آبانوین کو آماده ارسال نظافتچی به تمام نقاط تهران در کمترین زمان می باشد. نظافتچی های ما تمامی آموزش های لازم در جهت نظافت اصولی منزل و محل کار را فراگرفته اند و در این زمینه بسیار باتجربه و ماهر هستند شما عزیزان ساکن تهران برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو نظافتچی به همراه پشتیبانی از طریق کارشناسان ما می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

شماره های تماس : 33335770-021 / 77728846-021 / 22839452-021 / 66122218-021 / 44297907-021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟