برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

صد نکته طلایی برای نظافت اصولی و سریع منزل دربیست روز (قسمت شانزدهم)

نظافت منزل
امتیاز دهید post

صد نکات طلایی را همچنان ادامه می دهیم زیرا مواد طبیعی بسیار زیادی برای نظافت منزل موجود می باشند که بی ضرر هستند و می توانند جایگزین مواد شیمیایی شوند از شما عزیزان دعوت می نماییم که تا انتها همراه ما باشید.

ترکیب سرکه و جوش شیرین

اگر راه آب ظرفشویی یا فاضلاب منزل شما به خاطر وجود مو و هر چیز دیگری بسته شده است می توانید مقداری جوش شیرین را همراه با سرکه به درون راه آب بریزید و پس از 5 دقیقه با آب گرم آب را بشویید این کار تاثیر فوق العاده ای در حل این مشکل دارد.

نظافت کابینت با مایع شوینده ساده

اصلا نیاز نیست برای نظافت کابینت های چرب از مواد شوینده مخصوص استفاده نمایید. شما می توانید مقداری از هر مایع شوینده که در منزل موجود می باشد را با کمی آب ترکیب نمایید سپس به وسیله یک اسفنج آغشته به این ترکیب بر روی کابینت ها بکشید.

براق کردن سیلور

سیلورها موجب زیبایی بخشیدن به نمای آشپزخانه ها می شوند اما به شرطی که خود براق و تمیز باشند. برای براق کردن آنها تنها کافیست مقداری خمیردندان را با آب ترکیب نمایید و روی آنها بکشید. برای براق کردن و زیباتر کردن زیورآلات نقره ای هم می توان از این ترکیب استفاده نمود در انتها با یک پارچه خشک نمایید.

کاربرد سس گوجه فرنگی

اگر لوازم باغبانی شما بیش از حد دچار گرد و خاک می شوند ، قبل از دستمال کشیدن مقداری سس کچاپ روی آن بزنید و تاثیر آن را مشاهده نمایید.

علاوه بر این برای نظافت و تمیز کردن ماهیتابه های مسی می توانید مقداری سس کچاپ بر روی آنها بریزید و سپس با دستمالی تمیز بر روی آنها بکشید.

خمیردندان

از بهترین مواد برای تمیزکاری کفش های رنگ سفید می توان به خمیردندان اشاره نمود. قدرت پاک کنندگی این محصول به قدری بالاست که بعد از تمیزکاری، کفش شما به مانند روز اول زیبا و تمیز خواهد شد.

ترکیب لیمو و جوش شیرین برای تمیزکاری تخته مخصوص خرد کردن مواد غذایی

این تخته ها معمولا برای پاک کردن و خرد کردن مواد غذایی مانند گوشت، مرغ، میوه، سبزی و … مورد استفاده قرار می گیرد و باید برای هر بار استفاده از آنها را به خوبی شست اما برای اینکه این محصول عمر کاری خود را از دست ندهد و نیز رنگ آن دچار پریدگی نشود می توانید با آب لیمو لکه های روی آن را از بین ببرید و نیز در انتها جوش شیرین روی آن بپاشید.

برای نظافت ظروف که دارای لکه های بسیار سختی هستند مقداری لیمو و نمک بر روی اسفنج بریزید و سپس شروع به شستن آنها نمایید.

لوازم باغبانی

توجه داشته باشید که این لوزام به شدت در معرض آلودگی ها و میکروب های خاک هستند به همین منظور بعد از هر بار استفاده از آنها می بایست آنها را در به خوبی با استفاده از مواد شوینده و آب با فشار بالا شست.

شیرآلات آشپزخانه

به منظور برق انداختن بر روی شیرآلات و نظافت آنها پنبه ای را آغشته به سرکه نمایید و روی آنها بکشید.

سرکه سیب و نظافت کف زمین

برای تمیزکاری کف زمین می توانید از ترکیب آب گرم و سرکه سیب استفاده نمایید. یک دستمال نخی را آغشته به این ترکیب کنید و سپس زمین را دستمال بکشید این کار براقیت خاصی را هم به زمین کف می بخشد.

تمیزکاری مبلمان

گردگیری آن را به صورت روزانه انجام دهید و در صورت وجود لک بر روی قسمت های چوبی و دسته آن از ترکیب آبلیمو و روغن زیتون برای برق انداختن و تمیزکاری استفاده نمایید.

نظافت کف سرامیک و لمینیتی

سطل آب گرم را با 1 پیمانه سرکه و چند قطره از روغن مورد علاقه خود مخلوط کنید و سطوح سرامیکی و لمینیتی را با این محلول، تی بکشید.

نظافت قهوه ساز و چایی ساز

برای نظافت مخزن قهوه ساز و چایی ساز می توانید از سرکه سفید استفاده نمایید. سرکه سفید را درون قسمت دیسپنسر قهوه ساز ریخته و سپس آن را روشن نمایید. این پروسه را 2 یا 3 بار انجام دهید تا از تمیز شدن قهوه ساز خود مطمئن شوید.

نظافت خشک کن ماشین لباسشویی

برای نظافت آنها می توانید از سرکه سفید استفاده نمایید. مقداری سرکه سفید را بر روی یک دستمال تمیز و خشک ریخته و آن را روی سطح خشک کن بکشید. برای تمیز شدن فیلترهای درب خشک کن می توانید آنها را درون ماشین ظرف شویی بیاندازید تا کاملا تمیز و پاک شوند.

شرکت خدمات نظافتی آبانوین کو آماده ارائه کمک رسانی به شما عزیزان در امر نظافت می باشد. در شرکت آبانوین کو نظافتچی های ماهر و مجرب در خدمت شما هستند تا با بهره گیری از تجربیات و آموزش های خود زیباترین و تمیزترین منزل و محل کار را در اختیار شما قرار دهند. در شرکت آبانوین کو تمام آموزش های لازم درخصوص نحوه به کارگیری از هر شوینده و زمان استفاده از آنها و کاربردهایشان به نظافتچی ها آموزش داده شده است. شما می توانید با شماره گیری تلفن های ما در جهت درخواست و رزرو نظافتچی اقدام نمایید و ما نیز در کمترین زمان در هر کجای شهر تهران که باشید برایتان نظافتچی اعزام می نماییم.

شماره تلفن : 33335770-021 / 77728846-021 / 22869452-021 / 44297907-021 / 66122218-021

 

 

 

 

 

 

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟