برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

صد نکته طلایی برای نظافت اصولی و سریع منزل دربیست روز (قسمت چهاردهم)

نظافت منزل در تهران
امتیاز دهید post

در قسمت 14 صد نکته طلایی برای نظافت هرچه بهتر منزل، امروز نیز مطالب بسیار مفیدی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم و امیدوار هستیم با بهره گیری از آنها بتوانید منزلی تمیزتر از دیروز داشته باشید. سعی کنید روزانه ساعاتی را برای یادگیری مطالب و نکات آموزشی در باب نظافت اختصاص دهید تا با اطلاعات به روز در زمینه مواد شوینده بتوانید در حفظ زیبایی محیط زندگی خود قدمی مثبت بردارید.

ترکیب شگفت انگیز سرکه سفید  و آب

از ترکیب آب و سرکه سفید می توانید برای برق انداختن کاشی و کابینت ها استفاده نمایید مقداری آب و سرکه سفید را در درون یک قوطی اسپری ریخته و استفاده کنید. نکته بسیار مهم این ترکیب نداشتن ضرر و حساسیت برای شما می باشد. این ترکیب جایگزین خوبی برای شوینده های شیمیایی می باشد. اگر از آب ولرم در این ترکیب استفاده کنید نتیجه بهتری در پاک کردن چربی ها و آلودگی های کابینت ها حاصل می شود در نهایت بعد از اسپری کردن از یک دستمال خشک برای پاک کردن کابینت ها کاشی استفاده کنید.

آب برنج

آب برنج در پاک کردن چربی های اجاق گاز و فر بسیار مفید می باشد همچنین استفاده از آب برنج به جای شوینده های شیمیایی از نظر اقتصادی بسیار به صرفه خواهد بود. آب برنج را بر روی لکه های اجاق گاز بمالید و بعد از خشک شدن آنها باید دستمال تمیز و مرطوب اجاق گاز را پاک نمایید.

خاکستر

در گذشته برای شستشو ظروف و پاک کردن چربی از روی آنها از خاکستر به جای مایع و مواد شوینده استفاده می شد. نتیجه حاصل از شستشو با خاکستر بسیار رضایت بخش می باشد و همچنین پوست دست شما در اثر استفاده از این شوینده و ضدعفونی کننده طبیعی هیچ آسیبی نمی بیند فقط این خاکستر رایحه خوش شوینده های شیمیایی را دارا نمی باشد.

خاک

خاک یک ماده شوینده بسیار قوی و پاک می باشد. شاید استفاده از خاک در منزل مقدور نباشد و با وجود انواع مختلفی از شوینده ها این کار عقلانی به نظر نرسد اما در زمان هایی که در سفر هستید و برای صرف نهار کنار جاده توقف کرده اید یا در زمان هایی که در طبیعت برای پیک نیک به سر می برید و مایع شوینده در دسترس نیست، استفاده از خاک به عنوان شوینده بسیار مفید می باشد و در پاک کردن چربی ها نقش به سزایی دارد.

آب جوش

آب جوش به تنهایی می تواند شما را در نظافت یاری کند. با استفاده از آب جوش، کدری های سرامیک را می توان از بین برد. ریختن آب جوش در سینک در از بین بردن چربی های آن بسیار کارآمد می باشد. همچنین برای افزایش قدرت آب جوش برای پاک کردن چربی های سینک و داخل فاضلاب می توانید چند قاشق نمک به آن اضافه کنید.

نمک دریا

نمک دریا علاوه بر خواص بسیار زیاد به عنوان یک ماده خوراکی در نظافت نیز بسیار مفید می باشد و دانه های درشت آن برای سابیدن جرم ها و چربی ها بسیار خوب می باشد. نمک دریا را بر روی سطوح جرم گرفته به مقدار زیاد ریخته و سپس با استفاده از یک اسکاچ شروع به سابیدن نمایید و در انتها آن قسمت را آبکشی کنید.

نوشابه گازدار

نوشابه گازدار تاثیر بسیار بالایی در باز کردن لوله های فاضلاب و از بین بردن جرم کاسه توالت فرنگی و سینک ظرفشویی دارد. اسید موجود در نوشابه به همراه گاز می تواند بسیاری از آلودگی های سخت را از بین ببرد.

الکل

برای نظافت شیشه ای پنجره می توانید از ترکیب الکل صنعتی با آب و چند قطره مایع شوینده استفاده نمایید و آن را بر روی سطح شیشه اسپری کنید.

نظافت اتو

شاید تعجب آور باشد اما اتو فضایی برای تجمع آلودگی ها و ترکیبات بیماری زاست که اگر به خوبی تمیز نشود آنها را به لباس های دیگر انتقال می دهد. برای نظافت آن کافی است از کمی نمک کمک بگیرید. مقداری نمک را بر روی کاغذ آشپزخانه بریزید و اتو را با حرارت متوسط روی آن بگذارید پس از اینکه سرد شد، باقیمانده نمک را با پارچه ای مرطوب از سطح اتو پاک کنید.

ما در شرکت خدمات نظافتی آبانوین کو در یاری رسانیدن به شما در امر نظافت منزل و محیط کار تلاش می کنیم و با ارائه مقالات مختلف نظافتی سعی در ارتقا آگاهی شما عزیزان داریم که امیدوار هستیم مطلب فوق مفید واقع شده باشد. برای درخواست و رزرو نظافتچی نیز می توانید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید در کمترین زمان برای شما در هرجای تهران که باشید نظافتچی ماهر اعزام می کنیم.

شماره های تماس : 88267648-021 / 44297907-021 / 33335770-021 / 22839452-021

 

 

 

 

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟