برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

صد نکته طلایی برای نظافت اصولی و سریع منزل دربیست روز (قسمت سیزدهم)

شرکت خدمات نظافتی
امتیاز دهید post

در ادامه بحث درخصوص نکات طلایی و بسیار مهم در نظافت منزل امروز هم مقاله ای را برایتان آماده کرده ایم که بسیار مفید می باشد با بهره گیری از این نکات می توانید در راستای داشتن منزلی زیباتر قدم بردارید. توجه داشته باشید که برای اجرای این نکات در قدم اول باید میزان استفاده از شوینده های شیمیایی را کاهش دهید برای همین کار می توانید میزان خرید این محصولات را از فروشگاه کم کنید و هر بار که به خرید وسایل برای منزل می روید سعی کنید یک قلم را حذف کنید. این کار تاثیر بسیار زیادی در حفظ سلامتی خانواده و شما دارد. ما در تلاش هستیم شما را با مواد طبیعی و ارگانیک موثر در نظافت منزل آشنا کنیم.

ساخت قفسه و جعبه

سعی کنید در قسمت های بلا استفاده آشپزخانه خود اقدام به ساخت قفسه نمایید و همچنین از جعبه برای جای دادن مواد غذایی کنسروی استفاده نمایید. داشتن نظم و یکدست بودن وسایل در آشپزخانه تاثیر به سزایی در افزایش روحیه افراد خانه دار جهت سپری کردن زمان طولانی در آشپزخانه دارد .

پوست پرتقال و لیمو

پوست پرتقال در پاک کردن لکه های آب بر رروی ظروف فلزی بسیار کارآمد می باشد. همچنین برای پاک کردن لکه های چربی که بر روی سینک هستند بسیار مفید هستند.

برای خوش بو کردن محیط داخلی یخچال می توانید یک پارچه تمیز را آغشته به آبلیمو طبیعی کنید و در درون یخچال برای چند ساعت بگذارید همچنین می توانید یک لیمو را از وسط قاچ کرده و آنها را در داخل یخچال خود قرار دهید. بسیار روش موثر در رفع بوی نامطبوع یخچال و مواد غذایی می باشد.

ترکیب نمک با الکل صنعتی

از ترکیب نمک و الکل محلولی بسیار قوی ایجاد می شود تکه پارچه تمیزی را به این محلول آغشته کنید و بر روی سطوح کثیف و چرک بکشید به خوبی تمام آنها پاک خواهند شد.

نظافت ظروف چدنی

برای تمیز کردن ظروف چدنی، کمی نمک درشت داخل آن بریزید و با اسفنج سطح آن را خیلی نرم بکشید نمک نوعی پاک کننده و صیقلی دهنده طبیعی است که روغن و چربی های باقی مانده را جذب می کند و از بین می برد. پس از این کار، ظرف را آبکشی و خشک کنید.

برق انداختن وسایل چوبی

برای برق زدن وسایل چوبی منزل خود مقداری واکس روشن تهیه فرمایید و بعد از نظافت وسایل چوبی با دستمال و زدودن گرد و غبار آنها از واکس برای برق انداختن استفاده نمایید.

رفع بوی بد سطل زباله

وقتی می خواهیم سطل زباله را از کابینت زیر سینک خارج کنیم با باز کردن درب کابینت بوی نامطبوع زباله ها ما را بسیار آزار می دهد. برای رفع این بو می توان از ترکیب جوش شیرین و لیمو به همراه آب استفاده نمود. به یاد داشته باشید جوش شیرین یک عنصر عالی برای از بین بردن بوی بد است. شما می‌ توانید برای از بین بردن بوی بد سطل زباله، نصف فنجان جوش شیرین را با یک چهارم فنجان آب مخلوط کرده و ده قطره آب لیموی طبیعی نیز در این مخلوط بچکانید. آن را درون سطل زباله گذاشته و بوی بد زباله را از بین ببرید.

تمیز کردن لکه های فرش با کمک سرکه سفید

برای پاک کردن لکه ها از روی فرش یک قاشق تمیز کننده مایع به همراه یک قاشق سرکه سفید در یک ظرف آب گرم بریزید و سپس محلول را بر روی لکه بریزد و شروع به سابیدن کنید. این قدر این عمل را انجام دهید تا لکه ها از بین بروند در صورتی که سطح لکه ها زیاد است، ابتدا بر روی قسمت کوچکی این عمل را انجام دهید تا یک وقت به فرشتان آسیبی نرسد. سرکه سفید کاربردهای بسیار زیادی در نظافت منزل و تمیزی دارد. برای پاک کردن زنگ زدگی های ماشین لباس شویی، سرکه سفید و نمک را بر روی آن ها قراردهید و بعد پاک کنید یا اینکه اضافه کردن دو فنجان سرکه سفید باعث نرم شدن لباس ها می گردد و همین طور باعث می گردد تا اثر صابون بر روی لباس ها باقی نماند.

خشبو کردن فضای منزل با بخور گیاهان

بخور گیاهانی مثل آویشن، لیمو، رزماری و یا استفاده از اسنشال اویل ها می تواند ماموریت خوشبو کردن خانه شما را تکمیل کند. برش های لیمو را در آب گرم قرار دهید و آن را بجوشانید و یا چند قطره از اسنشال اویل های مورد علاقه خود را در آب بریزید. بوی منزل شما به خوبی عوض می شود.

شرکت خدمات نظافتی آبانوین کو با داشتن تیمی مجرب از نظافتچی و کارشناسان آماده پشتیبانی و خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد. برای رزرو نظافتچی و آگاهی از میزان دستمزد نظافتچی می توانید با شماره های درج شده در انتهای مقاله و نیز در خود سایت شرکت تماس بگیرید.

شماره تماس : 77728846-021 / 44297907-021 / 88267648-021 / 22839452-021 / 33335770-021

 

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟