برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

صد نکته طلایی برای نظافت اصولی و سریع منزل دربیست روز (قسمت دوازدهم)

خدمات نظافت منزل
امتیاز دهید post

امروز مانند روال سابق در ادامه صد نکات طلایی نظافت منزل در خدمت شما عزیزان خانه دار هستیم شرکت خدمات نظافتی آبانوین کو در افزایش آگاهی شما سعی دارد مطالب مفیدی را خدمتتان ارائه نماید. با افزایش سطح آگاهی در زمینه شوینده ها و انواع روش های نظافتی منزلی بسیار زیبا و مرتب در اختیار خواهیم داشت و همچنین در وقت ما نیز صرفه جویی می شود. به طور خلاصه باید اظهار داشت که «افزایش دانش و آگاهی نظافتی زیبایی در کمترین زمان و حفظ سلامتی شخصی» را به دنبال دارد. در ادامه توجه شما عزیزان را به آشنایی با دیگر نکات و ترفندهای نظافتی جلب می نماییم.

لکه های مداد آرایشی و مداد شمعی را چکار کنیم

برای پاک کردن آنها بهترین وسیله و مواد استفاده از شیر پاک کن و روغن بچه می باشد. با استفاده از تکه پنبه ای آغشته به روغن بچه یا شیر پاک کن آن را روی لکه ها بگذارید و بمالید.

پاک کردن لکه شمع بر روی کاغذ دیواری

در ابتدا باید یک تکه یخ بر روی پارافین آن بگذاریم تا جدا شود سپس باید با یک وسیله تیز قسمت های سخت را آرام بکنید در ادامه برای پاک کردن اثر کلی آن بر روی کاغذ دیواری می بایست یک دستمال یا کاغذ را بر روی لکه بگذارید و با یک اتو گرم بر روی آن بگذارید با استفاده از این روش به طور کلی کاغذ دیواری را از لکه های شمع پاک می کنید.

نظافت کردن دیوارهای آجری منزل

برای نظافت و برداشتن لکه از روی دیوارهای آجری بهترین روش استفاده از یک سمباده نرم برای سابیدن دیوار می باشد.

قاتل شیشه های رسوب گرفته را بشناسید

از ترکیب سرکه سفید و آب به عنوان قاتل شیشه های رسوب کرفته و چرک یاد می شود.

لکه حشرات

در فصل بهار و تابستان ما با حشرات بیشتر مواجه می شویم و گاه ممکن است لکه آنها بر روی شیشه و پنجره ها بیافتد. برای پاک کردن این لکه ها از چای سرد استفاده نمایید.

نظافت و تمیزکاری دیوارهای رنگ شده

برای نظافت دیوارهای رنگ شده منزل خود باید از نصف پیمانه آمونیاک، یک چهارم پیمانه سرکه سفید و یک چهارم پیمانه جوش شیرین در یک سطل آب گرم استفاده نمایید این روش بیشتر برای دیوارهای رنگ پلاستیک و رنگ روغن می باشد که تاثیر به سزایی در برق انداختن آنها دارد پیشنهاد می کنیم از این روش ارزان قیمت حتما استفاده کنید.

محلول معجزه آسا برای پاک کردن شیشه

خریدن شیشه پاک کن های شیمیایی و شرکتی را فراموش کنید. برای تهیه شیشه پاک کن خانگی و طبیعی ما به سه قاشق غذاخوری آمونیاک، یک قاشق سرکه و مقداری آب نیاز داریم. این سه ماده را در درون یک قوطی اسپری بریزید. با استفاده از اپری کردن این محلول بر روی شیشه ها نتیجه ای بسیار مطلوب به دست خواهید آورد.

پاک کردن شوره و سفیدک ها از روی کاشی و سرامیک

برای پاک کردن و سیقل دادن به کاشی و سرامیک و رفع شوره ها می توان از یک تکه لیمو و کمی سرکه استفاده نمود. مقداری سرکه را بر روی لیمو ریخته و با آن سطوح را تمیز کنید. البته می توانید از واکس های مخصوص خودرو نیز استفاده کنید که برای تمیزکاری و براق کردن کاشی به دردتان می خورد توجه کنید که قبل از خشک شدن واکس آن را از روی سطوح با یک پارچه تمیز پاک کنید.

تمیز کردن وسایل برقی منزل

برای از بین رفتن لکه های لوازم خانگی مخصوصا سفید رنگ مانند یخچال، فریزر، ماشین لباس شویی و گازهای رنگ روشن ابتدا نصف پیمانه جوش شیرین و چهار پیمانه آب گرم را با یک اسفنج روی جسم مورد نظر بمالید. سپس بعد از ده دقیقه ، سطح را آب می کشیم و با دستمال مرطوب تمیز می کنیم سپس قسمت بیرونی جسم را یک دستمال نرم و مرطوب تمیز می نماییم و توسط یک پنبه آغشته به الکل آن را براق و تمیز کنید. همچنین بخش هایی از آبمیوه گیری نیز بر اثر استفاده زیاد ممکن است رنگ گرفته باشد برای تمیز کردن آن ها از یک دوم فنجان مایع سفید کننده، یک چهارم فنجان جوش شیرین و چهار فنجان آب گرم را با هم مخلوط می کنیم و با اسفنج روی قسمت های مورد نظر می مالیم  همچنین می توانیم آن ها را به مدت ده دقیقه در این محلول بخیسانیم سپس اقدام به شستن و خشک کردن آنها نماییم. اثر انگشت بچه ها بر صفحه تلویزیون را نیز می توانیم پس از خاموش کردن تلویزیون، ابتدا با یک دستمال خشک گرد و غبار آن را بگیریم و سپس با پنبه آغشته به آب و الکل آن را تمیز کنیم.

شرکت خدمات نظافتی آبانوین کو آماده یاری رسانی به شما عزیزان خانه در در امر نظافتی منزل می باشد همچنین می تواند با شماره گیری تلفن های ما با کارشناسان ما در ارتباط باشید و در جهت کسب اطلاعات و درخواست و رزرو نظافتچی اقدام نمایید. شرکت خدمات نظافتی آبانوین کو در کمترین زمان ممکن در هر جای تهران که باشید برایتان نظافتچی ماهر و با تجربه اعزام می نماید.

شماره تماس : 44297907-021 / 77728846-021 / 33335770-021 / 66122218-021 / 88267648-021

 

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟