برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

صد نکته طلایی برای نظافت اصولی و سریع منزل دربیست روز (قسمت یازدهم)

امتیاز دهید post

یک سبد زنجیردار در حمام آویزان کنید

اینطوری سه طبقه فضا برای گذاشتن لوازم استحمام در اختیار دارید، بدون اینکه آب و صابون چندش آور مثل محفظه های معمولی حمام درون آن ها جمع شود.

حوله ها را رول شده بین کتاب گیر ها بچینید

اگر در مورد حوله هایتان حساس هستید و در خانه تان هرکسی حوله های شخصی خودش را دارد، با قرار دادن آن ها بصورت رول شده و مجزا بین صفحات فلزی کتاب گیر، خیال خود را راحت کنید. کتاب گیر های بلند برای منظم کردن خیلی از لوازم بدردتان می خورد.

کفش ها را جفت جفت به قلاب های دیواری بیاویزید

بسادگی می توان فعالیت های روزانه اعضای خانواده را با وضعیت کفش و لباس هایشان که در جای جای خانه پخش است( و جاهای عجیبی که کفش و لباس ها از آن سردر می آورد!) دنبال کرد. مثلا کفش ها همیشه دور و بر در ورودی خانه پخش شده اند. می توانید کفش ها را جفت شده به قلاب های جالباسی دیواری بیاویزید. اینطوری حد اقل یکی ازموارد ریخت و پاش را از جلو دست و پا جمع کرده اید و رفتار خوب و منظم بودن را تشویق کرده اید.

کفش ها را زیر تخت پنهان کنید

کفش هایی را که فصلشان نیست زیر تخت بگذارید تا از دید خارج شود.

کافیست یک در کابینت بدرد نخور را با نصب چند تخته چوب و چندتا چرخ در طرفین آن، به یک کشو بزرگ تبدیل کنید که جای کافی برای همه کفش های غیرضروری دارد.

یک جعبه مخصوص برای رژ لب ها بسازید

رژ لب ها چیزهای بدقلقی هستند و خیلی راحت از داخل قفسه ها به پایین می افتند و گم می شوند. اما خیلی راحت با یک جعبه مقوایی شبکه بندی شده می توانید آن ها را سر و سامان دهید.

کنسروها را افقی بچینید

اگر کنسرو ها را خوابیده داخل سبد های سیمی قرار دهید برچسب های آن ها بخوبی قابل مشاهده است و خیلی قشنگ و مرتب می شود. اینطوری آشپزخانه و انباری مواد غذایی هم از شما تشکر خواهد کرد!

جواهرات را پشت آیینه نگهداری کنید

یک جعبه دارو و کمک های اولیه خیلی بزرگ را تجسم کنید، اما برای جواهرات و اکسسوری ها. پشت یک آینه دیواری بزرگ را به یک فضای جادار و عالی برای زیورآلات تبدیل کنید. این یک راهکار عالی برای استفاده بهینه از دیوارهاست.

قفسه های پشت دری برای همه خرت و پرت ها

می توانید با این قفسه های سیمی سبک وزن، پشت هر دری را به یک طبقه بندی کاربردی عالی برای وسایل و خرده ریزها تبدیل کنید.

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟