برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

خرید واکسن روسی فقط از مجرای دولتی امکانپذیر است

امتیاز دهید post

کاظم جلالی سفیر کشورمان در روسیه در گفتگو با خبرنگار مهر، پس از اعلام خبر عقد قرارداد خرید ۶۰ میلیون دوز واکسن اسپوتنیک وی، در خصوص امکان خرید واکسن روسی از طریق بخش خصوصی به محدود بودن توان تولید روسیه اشاره و تصریح کرد: این تلقی وجود دارد که واکسن در روسیه تولید شده و از مجاری مختلف فروخته می‌شود و کسی نیست که آن را بخرد.

جلالی افزود: اما حقیقت این است که در روسیه تنها یک مجرا برای فروش واکسن وجود دارد که صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم است و ما نیز با این صندوق ارتباط داریم و در حال انجام خرید دولتی هستیم.

وی با هشدار نسبت به احتمال سوءاستفاده برخی سوداگران از نیاز کشور به واکسن گفت: در روزهای اخیر تماس‌های زیادی از سوی بخش خصوصی و برخی مسئولینی که دلسوزانه دنبال خرید واکسن هستند با ما گرفته شده و می‌گویند برخی افراد ادعاهایی در خصوص امکان تأمین واکسن دارند.

سفیر ایران در مسکو گفت: اما بررسی برخی ادعاها از سوی سفارت نشان داد که متأسفانه این ادعاها صحیح نیست. ما تاکید داریم که چنین ادعاهایی باید راستی‌آزمایی شود تا خدایی نکرده این اتفاق نیافتد که دوباره ارز نیمایی به یک عده سوداگر تحویل شود و این افراد نیز نتوانند کاری برای واردات واکسن انجام دهند.

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟