برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

جلوگیری از تغییر رنگ لباس ها

امتیاز دهید post

خیلی وقت ها اتفاق می افتد که شما یک لباس زرق و برق دار و زیبا را خریداری کرده اید و یک ماه پس از خرید، لباس شروع به تغییر رنگ می کند. در مورد لباس های سیاهی که قبل از اینکه بفهمید، خاکستری می شود چطور؟ خوشبختانه، یک ترفند ساده برای رفع این مشکل وجود دارد. تنها چیزی که شما نیاز دارید مقداری فلفل سیاه است!

لباس های تغییر رنگ داده

لباس های تغییر رنگ داده ظاهر زشتی دارند. به خصوص به این دلیل که این لباس‌ها یک جنس بی ارزش و ارزان نیستند. وقتی لباس شما رنگ خود را از دست داده یا رنگ آن تغییر کرده است، شما تمایل به خرید لباس های جدید دارید – و سپس کل چرخه دوباره شروع می شود. زمان آن است که با این ترفند کوچک، این چرخه ی معیوب را بشکنیم! اگر مقداری فلفل سیاه را به ماشین لباسشویی خود اضافه کنید، لباس های شما دوباره روشن و رنگی به نظر می رسد. با لباس های تغییر رنگ داده خداحافظی کنید!

معجزه فلفل برای لباس‌های رنگی

به این صورت کار می کند: لباس های تغییر رنگ داده شده خود را درون ماشین لباسشویی بگذارید و شوینده های لباسشویی معمول خود را اضافه کنید. سپس یک قاشق چایخوری فلفل سیاه را به ماشین لباسشویی اضافه کنید. لباس‌ها را در یک چرخه سرد بشویید. خواهید دید که لباس های شسته شده به رنگ اصلی خود ظاهر می شوند.

این روش چگونه عمل می کند؟
باقیمانده صابون باعث می شود لباس های شما سریعتر کدر و کمرنگ (بور) شود. به دلیل بافت فلفل، باقیمانده صابون فرصتی برای چسبیدن به لباس نمی یابد. به این ترتیب لباس های شما وقتی از ماشین لباسشویی بیرون می آیند کدر به نظر نمی رسند. به علاوه، این کار از تغییر رنگ نیز جلوگیری می کند.

تضمین کار با کیفیت همراه با اعزام نظافتچی خانم یا نظافتچی آقا در ساعت و روز انتخابی شما با بهترین تعرفه و قیمت در شرکت خدمات نظافتی آبانوین

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟