برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

تمیز کردن سینی فر با روش های بسیار ساده و کاربردی

امتیاز دهید post

شیرینی تازه‌ای که از فر در می‌آید، می‌تواند همه‌مان را خوشحال کند. ما دوست داریم خیلی اوقات در خانه شیرینی درست کنیم؛ اما ممکن است سختی‌ها و دردسرهای تمیز کردن سینی فر مانع از این کار شود. با خواندن این مطلب می‌توانید بدون دغدغه در خانه شیرینی درست کنید و نگران کثیف‌شدن سینی فرتان هم نباشید. برای حفظ سلامتی‌تان و تهیه غذاهای خوشمزه‌تر، از روش‌های این مطلب استفاده کنید. در این مقاله به شما راه‌هایی برای از‌بین‌بردن چربی‌ها، باقی‌مانده اجزای غذا و حتی زنگ‌زدگی سینی‌های آلومینیومی، استیل با روکش آلومینیومی و سینی‌های نچسب خواهیم آموخت.

تمیز کردن سینی فر آلوده به چربی غذاها

تمیز کردن چربی باقی‌مانده از غذاها کار دشواری است؛ اما روش‌های زیر می‌توانند این مشکل را در انواع سینی‌ها حل کنند.

سینی فر استیل با روکش آلومینیومی: سینی فر را بر روی اجاق گاز بگذارید؛ بر روی آن آب و چند قطره مایع ظرف‌شویی بریزید؛ آب را به‌مدت ۵ دقیقه در حالت جوش نگه دارید؛ سپس بگذارید مایع روی آن کاملا خنک شود؛ روی سینی فر را با سیم ظرف‌شویی تمیز کنید تا تمام بقایای چربی‌ها از بین برود.

سینی فر آلومینیومی: بر روی سینی فر کرم تارتار بریزید، به آن آب اضافه کنید و بر روی اجاق گاز بگذارید؛ اجازه دهید آب به‌مدت ۵ دقیقه بجوشد؛ این کار باعث جدایی چربی‌ها از روی سینی می‌شود؛ سپس سینی را بشویید تا باقی‌مانده چیزها از بین برود؛ در پایان، آن را خشک کنید.

سینی نچسب: بر روی سینی جوش‌‌شیرین بریزید؛ روی آن کمی سرکه بریزید؛ ترکیب شروع به تولید گاز می‌کند؛ بگذارید سینی به‌مدت ۳۰ دقیقه در این حالت باقی بماند؛ سپس به‌آرامی چربی‌ها را جدا کنید؛ سینی را به‌طور کامل بشویید و خشک کنید.

استفاده از سیب‌زمینی و مایع ظرف‌شویی

۱. سیب‌زمینی را از وسط نصف کنید؛

۲. سطح بریده‌شده سیب‌زمینی را در مایع ظرف‌شویی  فرو ببرید؛ برای اینکه بفهمید کدام‌یک بهتر است می‌توانید هر دوی آنها را امتحان کنید؛

۳. سیب‌زمینی را محکم بر روی مناطق زنگ‌زده بکشید؛ اُگزالیک اسید طبیعی سیب‌زمینی موجب تجزیه زنگ‌زدگی‌ها می‌شود؛

۴. اگر سطح سیب‌زمینی نرم شد، آن را دوباره برش بزنید و قسمت جدیدی از سیب‌زمینی را دوباره در جوش‌شیرین یا مایع ظرف‌شویی فرو ببرید؛

۵. این کار را تا ازبین‌رفتن کامل زنگ‌زدگی‌ها ادامه بدهید؛

۶. سینی فر را بشویید و بلافاصله آن را خشک کنید.

برای جلوگیری از تجمع باقی‌مانده غذاها، چربی‌ها و زنگ‌زدگی‌ها این نکات را برای تمیز نگه داشتن و نگهداری از سینی فرتان رعایت کنید:

برای جلوگیری از زنگ‌زدگی، بر روی سینی فرتان لایه نازکی از روغن بریزید؛
برای جلوگیری از تجمع باکتری‌ها و زنگ‌زدگی‌ها، سینی فر را بلافاصله پس از شستن خشک کنید؛
تا جایی که می‌توانید، سینی فرتان را بلافاصله پس از استفاده بشویید.

سینی فر ابزاری مناسب و پرکاربرد برای استفاده در آشپزخانه است. از این روش‌ها برای افزایش طول عمر سینی فر و جلوگیری از هزینه‌های اضافی برای جایگزینی آن استفاده کنید؛ بنابراین می‌توانید بر اساس جنس سینی فرتان، وسایل و زمانی که برای تمیز کردن آن دارید، از این روش‌ها استفاده کنید.

تضمین کار با کیفیت همراه با اعزام نظافتچی خانم یا نظافتچی آقا در ساعت و روز انتخابی شما با بهترین تعرفه و قیمت در شرکت خدمات نظافتی آبانوین

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟