برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

تمیزکردن تشک ها

امتیاز دهید post

می­‌توانید اینکار را به سرعت انجام دهید و همه گردوخاک را از بین ببرید و محیط را تروتازه کنید.

هر هفته بخشی از روز را به شستشوی ملحفه ­ها، حوله ­ها و لباس ­هایمان اختصاص می­‌دهیم.  وقتی که ملحفه­ تخت را جمع­ آوری می‌­کنید، یک گام فراتر گذاشته و همه تشک‌­ها را جارو کنید. این فرآیند خیلی ساده است. باید از تمیز بودن سَری جاروبرقی مطمئن شوید، سپس همه تشک و شکاف­ های آن را با دقت جارو کنید. این فرآیند به ازای هر تخت تقریباً یک دقیقه زمان می­‌گیرد، ممکن است این روش را در آینده بیشتر انجام بدهم.

پس از به پایان رسیدن فرآیند جارو کردن، ترکیبی بسیار کم از جوش شیرین و روغن اسطوخودوس را برروی تشک­ ها بپاشید. اینکار باعث می‌­شود تا تمام رایحه نامطلوب تخت از بین برود و مثل روز اولش تمیز و بوی تازگی بدهد. پس از گذشت چند ساعت جوش شیرین در تشک نفوذ می­‌کند و جذب آن می­‌شود، در همین حین ملحفه­ ها شسته و خشک می‌­شوند. ملحفه­ ها را روی تشک­‌ها می‌­کشیم و هفته بعد دوباره اینکار را تکرار می­‌کنیم. (ابتدا جارو می­‌کنید، سپس از ترکیب جوش­ شیرین و روغن اسطخودوس استفاده می­‌کنید و در آخر ملحفه­ ها را روی تشک‌­ها می­‌کشید.)

می ­توانید دربِ یک ظرف شیشه ­ای را به کمک چکش و میخ سوراخ سوراخ کنید و ترکیب جوش شیرین و روغن اسطوخودوس را در آن بریزید. به کمک این روش می‌­توانید از شیشه برای پاشیدن ترکیب استفاده کنید. این روش کاربردی و برای بسیاری از مواقع مناسب است.

تضمین کار با کیفیت همراه با اعزام نظافتچی خانم یا نظافتچی آقا در ساعت و روز انتخابی شما با بهترین تعرفه و قیمت در شرکت خدمات نظافتی آبانوین

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟