برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

تزریق واکسن در کشور از مرز ۲.۴ میلیون دوز عبور کرد

امتیاز دهید post

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه ملی واکسیناسیون کووید ۱۹ در کشور، از اسفند ۹۹ با تزریق واکسن به پرسنل و نیروهای بخش‌های ICU آغاز شد و در ادامه سایر کادر بهداشت و درمان توانستند این واکسن را بزنند.

به دنبال کادر بهداشت و درمان، افراد مقیم آسایشگاه‌ها واکسن زدند و در ادامه برخی از جانبازان و همچنین سالمندان، این واکسن را دریافت کردند.

بر اساس سند ملی واکسیناسیون که ستاد ملی مقابله با کرونا آن را تصویب کرده است، سالمندان در گروه‌های مختلف سنی تقسیم بندی شده اند و در اولین اولویت افراد ۸۰ سال به بالا واکسن زدند.

تا کنون دو میلیون و ۳۲ هزار و ۱۶۲ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۳۸۸ هزار و ۸۲۱ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده اند.

بر همین اساس تاکنون مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به دو میلیون و ۴۲۰ هزار و ۹۸۳ دوز رسیده است.

طبق سند ملی واکسیناسیون برای گروه‌های سنی اعلام شده، به هیچ وجه نیازی به مراجعه حضوری به مراکز بهداشتی یا ثبت نام اینترنتی نیست و تنها در پایان هر مرحله از واکسیناسیون، در صورت عدم دریافت پیامک یا تماس تلفنی، صرفاً افراد جامانده گروه‌های اعلام شده برای نوبت گیری تزریق واکسن می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی salamat.gov.ir نسبت به ثبت نام و درج کد ملی، تاریخ تولد و به روز رسانی شماره تلفن همراه خود اقدام کرده و ظرف روزهای بعد، زمان و محل تزریق واکسن از طریق پیامک به تلفن همراه ایشان ارسال خواهد شد.

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟