برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

وسایل کاربردی نظافت خانه برای عید امسال (بخش اول)

شرکت خدمات نظافتی آبا نوین
امتیاز دهید post

همه خانم‌ها دوست دارند که خانه‌شان‌ همیشه برق بزند و تمیز باشد. برای برآورده‌شدن این خواسته، به‌ویژه اگر بچه‌هایتان کم‌سن هستند، باید یک ابرقهرمان با قدرت جادویی باشید؛ چراکه تمیز ماندن خانه با حضور بچه‌ها معمولا نشدنی به ‌نظر می‌رسد. در طول هفته، خانم‌ها ساعات زیادی را برای تمیز کردن خانه صرف می‌کنند. اگر با ترفندهای خانه داری و برخی نکات نظافت منزل آشنا باشید، کارها سرعت می‌گیرند. وسایل نظافت خانه هم نقش مهمی در افزایش سرعت کار و نتیجه‌ نهایی دارند؛ پس بهتر است آنها را با دقت انتخاب کنید. تنوع چشمگیر وسایل نظافت برقی و غیربرقی از فرچه‌های مخزن‌دار گرفته تا جاروهای رباتیک، به شما این امکان را می‌دهند که از تمیزکردن منزل لذت ببرید و زمان بیشتری برای رسیدگی به بچه‌ها و سایر کارها در اختیار داشته باشید. در این مقاله، با فهرستی از ضروری‌ترین و کاربردی‌ترین وسایل نظافت خانه آشنا خواهید شد. اگر قصد خرید وسایل نظافت را دارید، قبل از خرید، نگاهی به این فهرست بیندازید.

امور خدماتی، انجام کارهای خدماتی، خدمات نظافت منزل، خدمات نظافت منزل تهران، خدمات نظافت منزل شرق تهران، خدمات نظافت منزل غرب تهران، شرکت خدماتی، شرکت خدماتی تهران، شرکت خدماتی در تهران، شرکت خدماتی نظافتی، شرکت خدماتی جنوب تهران، شرکت نظافتی، شستشوی فرش، مبل شویی، نظافت، نظافت ادارات، نظافت تهران، نظافت راه پله، نظافت راه پله تهران، نظافت راه پله شرق تهران، نظافت راه پله غرب تهران، نظافت راه پله شمال تهران، نظافت ساختمان، نظافت شرکت، نظافت محل کار

وسایل نظافت سطوح

هنگام نظافت منزل، با سطوح مختلفی از ظروف آشپزخانه گرفته تا فرش و شیشه‌ها سروکار دارید. برای اینکه هرکدام از این سطوح را به بهترین نحو و بدون آسیب‌‌زدن به آنها تمیز کنید، باید برای هر سطحی، وسیله مناسب همان سطح را به کار ببرید.

۱. اسکاچ تفلون و چدن

ظروف تفلون و چدن روکش حساسی دارند. همه می‌دانیم که ساییدن این ظروف با سیم ‌ظرف‌شویی روش درستی نیست؛ پس با وجود این مسئله، با لکه‌های سرسخت چه کنیم؟ اگر برای شست‌وشوی این ظروف از اسکاچ‌های خیلی زبر و یا سیم ظرف‌شویی استفاده کنید، روکش آنها دچار آسیب و خش خواهد شد.

بهتر است برای شست‌وشوی سطح داخلی این ظروف، تا جایی که امکان دارد، از اسکاچ‌های ابری نرم استفاده کنید. برای برطرف‌کردن لکه‌های مقاوم، بهتر است از وسایل غیرساینده کمک بگیرید. برای شست‌وشوی ظروف روکش‌دار می‌توانید از اسکاچ‌ توری یا اسکاچ ضدخش مناسب برای تفلون و چدن استفاده کنید.

۲. دستکش اسکاچ‌دار

دستکش اسکاچ‌دار یک وسیله نظافت خلاقانه است. در قسمت کف دست‌ها در این دستکش، پرزهایی وجود دارند که مثل اسکاچ عمل می‌کنند. با استفاده از این دستکش، هنگام شست‌وشو، نظافت وسایل آشپزخانه و دیگر سطوح، نیازی به نگه‌داشتن اسکاچ در دست ندارید.

۳. دمپایی تمیزکننده کف

نظافت منزل یوسف آباد، نظافت منزل قیطریه، نظافت منزل کامرانیه، نظافت منزل فرمانیه، نظافت منزل سعادت آباد، نظافت منزل منیریه، نظافت منزل چیتگر، نظافت منزل زرتشت، نظافت منزل آزادی، نظافت منزل شادمان، نظافت منزل جردن، نظافت منزل قلهک، نظافت منزل شریعتی، نظافت منزل تضمینی، نظافت منزل با تجربه، نظافت منزل با کیفیت، نظافت منزل پونک، نظافت منزل صادقیه، نظافت منزل جنت آباد، نظافت منزل تهرانپارس، نظافت منزل تجریش، نظافت منزل ونک، نظافت منزل نیاوران، نظافت منزل اندرزگو، نظافت منزل نارمک، نظافت منزل پیروزی، نظافت منزل آزادی، نظافت منزل انقلاب، نظافت منزل رسالت، نظافت منزل سهروردی، نظافت منزل میرداماد

با پوشیدن این دمپایی‌ها، قدم بزنید و تمیزکاری کنید. در قسمت بیرونی کف این دمپایی‌ها نوعی الیاف میکروفایبر وجود دارد که در حین راه‌رفتن، کف زمین را گردگیری می‌کند.

۴. مسواک

برس‌های سایز بزرگ کارایی لازم را برای تمیز کردن درزهای کم‌عرض ندارند. درچنین مواردی یک مسواک معمولی کلید حل مشکل است.

می‌توانید از یک مسواک کهنه برای تمیزکردن کناره‌های لگن ظرف‌شویی و روشویی، لابه‌لای کاشی‌ها و سایر درزها و شکاف‌های خانه استفاده کنید. برای دسترسی راحت به برخی قسمت‌ها می‌توانید سر مسواک را با کمک حرارت خم کنید.

۵. برس شست‌وشوی مخزن‌دار

صرف زمان برای ریختن مایع شوینده روی برس و تکرار این کار خسته‌کننده است. برس شست‌وشوی مخزن‌دار همان‌طور که از نامش پیداست، مخزنی دارد که می‌توانید مواد شوینده را داخل آن بریزید. هربار که نیاز باشد، با فشردن شستی روی مخزن برس، مایع شوینده را روی سطح برس پمپاژ کنید.

این مطلب ادامه دارد …

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟