برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

نظافت منزل نازی آباد

نظافت منزل نازی آباد
4.8/5 - (104 امتیاز)

همانطور که می دانید با توجه به شرایط امروز جامعه و تلاش افراد برای کسب در آمد بیشتر برای گذران زندگی، مرد و زن هر دو در جامعه در حال کار کردن هستند در خانواده های بزرگتر نیز این موضوع وجود دارد و شاید در ساعات پایانی روز همگی دور هم جمع شیم. تصور کنید مجبور باشید برای نظافت منزل خود این ساعات خوش را نیز صرف همچین اموری کنید. این شرایط در کوتاه مدت ایرادی ندارد ولی در دراز مدت تاثیر منفی در روحیه افراد داخل منزل خواهد گذاشت و فرصت استراحت و خوشی بیشتر در کنار خانواده را می گیرد. شرکت خدمات نظافتی آبانوین کو با داشتن تیمی مجرب، حرفه ای، وظیفه شناس و منظم آماده خدمت رسانی به شما عزیزان شهر تهران به ویژه ساکنین محترم محله نازی آباد می باشد. اما شاید سوال برایتان پیش آید که چرا باید شرکت آبانوین را انتخاب نماییم به همین منظور توجه شما عزیزان را به ادامه مقاله جلب می نماییم.

چرا شرکت خدمات نظافتی آبانوین؟

همانطور که در مقدمه مقاله به آن اشاره شد شرکت خدمات نظافتی آبانوین متشکل از تیم نظافتی بسیار قوی می باشد که می توانند در نظافت منزل و شرکت در نازی آباد به کمک شما آیند.

خیلی از شهروندان برای نظافت منزل خود از نظافتچی های متفرقه استفاده می نمایند که این موضوع خطراتی را به دنبال خواهد داشت کما اینکه در بسیاری از محافل یا خبرگزاری ها شنیده اید که آوردن نظافتچی ناشناس برای نظافت منزل مشکلاتی را به بار آورده است و همین موضوع تصورات خیلی از افراد را نسبت به نظافتچی کاملا عوض کرده است.

چگونه به شرکت خدماتی اعتماد کنیم ؟

در شرکت خدمات نظافتی آبانوین نظافتچی ها گزینش می شوند و بهترین آنها انتخاب می شوند. معیارها و فیلترهای مختلف مانند امانت داری، اعتماد، وظیفه شناسی، سلامت جسمی و روحی، ادب و شخصیت مورد بررسی قرار می گیرد و در نهایت با آموزش های نظافتی پیشرفته توسط شرکت آبانوین به منازل شما اعزام می شوند. شایان ذکر می باشد که نظافتچی هایی که از طرف شرکت ارسال می شوند دارای مدارک هویتی و تایید شده به همراه نامه شرکت می باشند که این موضوع اطمینان خاطر را برای شما عزیزان به وجود می آورد.
نکته بسیار مهم دیگر این می باشد که اگر شما از نظافتچی متفرقه یا به اصطلاح نظافتچی شخصی استفاده نمایید نمی توانید همیشه به حضور او در منزل جهت نظافت اطمینان کنید و ممکن است در مواقع ضروری در دسترس نباشد یا اینکه اصلا تمایلی به کار کردن در منزل شما نداشته باشد و این می تواند به کلی ذهن شما را درگیر کند و برنامه های شما را به هم بریزد.
در شرکت آبانوین شما می توانید از ما نظافتچی روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه طلب نمایید و خیال خود را از این بابت راحت کنید. قراردادی بین شما و شرکت امضا خواهد شد و براساس آن تمامی تعهدات ریز به ریز انجام خواهد گرفت.  از دیگر خدمات نظافت منزل به شرح زیر می باشد :

نظافت سالن پذیرایی

در کمترین زمان بررسی های لازم برای انجام امور نظافتی توسط نظافتچی های شرکت انجام خواهد گرفت و مواردی مانند شستشو فرش ها، شستشو مبلمان، گردگیری میزها، تمیزکاری لوسترها، گردگیری تلویزیون و دیگر موارد انجام خواهد گرفت. نکته بسیار مهم و قابل توجه در مورد شستشو و نظافت مبلمان، استفاده از مواد شوینده مناسب می باشد که آسیبی به پارچه و چوب وارد نشود. در نظافت لوسترها باید توجه داشت که کلید برق خاموش باشد و برای شروع می توان حباب ها را از لوستر جدا کرد و آنها را نظافت نمود. باید به جنس بدنه لوستر نیز توجه داشت تا مواد شوینده موجب رنگ پریدگی آن نشوند.

نظافت اتاق ها

نظافت اتاق کودک خود که احتمالا بسیار به هم ریخته است را به ما بسپارید توجه داشته باشید ملحفه و تشک کودک باید به شکل روتین عوض شود در غیر این صورت شرایط برای رشد میکروب ها و باکتری ها مهیا می شود. پرده های اتاق های خواب در صورت درخواست شما شسته می شود و اتو کشیده می شود. برای جمع آوری لباس ها و مرتب کردن آنها همچنین برای عوض کردن و شستن روتختی ها و بالشت ها آماده انجام وظیفه هستیم.

نظافت سرویس بهداشتی و حمام

بهترین مواد شوینده را برای شستشو و نظافت این قسمت در اختیار داریم و در صورت داشتن وان به بهترین شکل ممکن آن را تمیز می کنیم. سطل زباله داخل حمام تخلیه می شود و در صورت تمام شدن وسایلی مانند دستمال کاغذی در جایگزین کردن آن اقدام خواهیم کرد. ضد عفونی کردن این قسمت از منزل بسیار واجب و حیاتی می باشد که از خدمات شرکت می باشد.

نظافت آشپزخانه

شسشتو ظروف، نظافت کابینت ها، نظافت داخل و خارج یخچال، چربی زدایی و برق انداختن اجاق گاز، نظافت کف آشپزخانه، تی زدن و خالی کردن تمام زباله ها بخشی از خدمات شرکت آبانوین کو برای نظافت آشپزخانه می باشد.

نظافت راه پله

نظافت راه پله ها و ورودی ساختمان مسکونی بسیار ضروری می باشد. این محیط آلودگی های بسیاری دارد و با باز کردن درب منزل تمام آلودگی ها وارد منزل خواهند شد. نرده ها و پله ها باید با مواد شوینده مناسب شسته شوند و کلیدهای برق باید با احتیاط تمیزکاری شوند.

نظافت انباری

بسیاری از شرکت ها نظافت این قسمت را برعهده نمی گیرند اما خبر خوش این است که نظافت انباری و مرتب سازی وسایل داخل آن را برایتان انجام می دهیم.

نظافت پارکینگ و آسانسور

این دو محیط منابع آلودگی هستند خودروهای داخل پارکینگ بر روی کف پارکینگ روغن سوخته از خود جای می گذارند و لاستیک های کثیف به شدت زیبایی محیط پارکینگ را تحت شعاع قرار می دهد. نظافت پارکینگ شما را به بهترین شکل و در کمترین زمان انجام خواهیم داد. آسانسورها باید ضدعفونی شوند کلیدهای آسانسور و آینه آسانسور می بایست حداقل هر 3 روز نظافت شوند تا از بروز و تکثیر بیماری و ویروس هایی مانند کرونا جلوگیری به عمل آید.

کفسابی منزل 

با استفاده از بهترین دستگاه ها آماده کفسابی منزل شما هستیم و تمامی مصالح جای خشک کرده بر کف مانند کچ، سیمان، رنگ و … را از محل پاک می نماییم.

پذیرایی مجالس

اگر مجلس و جشنی پیش رو دارید و نمی دانید برای پذیرایی از مهمانان باید چکار کنید آمادگی خود برای کمک کردن به شما در پذیرایی مجلس اعلام می نماییم. در خدماتی مانند پذیرایی از مهمانان، نظافت، شستشو ظروف و حتی آشپزی در مجالس می توانیم شما را همراهی کنیم و نگرانی های شما را از بابت مهمانان برطرف سازیم . با خیال راحت مانند یک مهمان از جشن خود لذت ببرید.

درخواست نظافتچی در نازی آباد

شما عزیزان ساکن محله نازی آباد تهران می توانید با شماره گیری تلفن های شرکت آبانوین با کارشناسان مجرب ما ارتباط بگیرد. تمامی سوالات شما درخصوص نحوه قرارداد، اعزام نظافتچی، دستمزد نظافتچی و … توسط کارشناسان پاسخ داده خواهد شد. در کمترین زمان برای شما نظافتچی حرفه ای اعزام می نماییم.

شماره تماس :  77728846-021 / 33335770-021 / 88267648-021 / 22839452-021 / 44297907-021 / 66122218-021

 

 

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟