برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

کارهای روزانه برای نظافت منزل

امتیاز دهید post

1. به دیگران بگویید کفش هایشان را قبل از ورود به منزل دربیاورند

اجازه ندهید که کفش ها از در ورودی عبور کنند و وارد منزل شوند. کفش ها حامل مقدار زیادی میکروب، خاک و چرک و هم چنین گل آلوده هستند که می توانند در فرش رخنه کرده و باقی بمانند.

نکته: سعی کنید که از دو تا پادری استفاده کنید. یکی را بیرون در ورودی و دیگری را داخل در ورودی پهن کنید تا این شانس را ایجاد کنید که از به دام افتادن کثیفی ها در فرش جلوگیری کنید. حتی می توانید یک تابلوی هشدار زیبا نصب کنید و درآوردن کفش ها را به مهمان هایتان یادآوری کنید.

2. تخت خواب را مرتب کنید

تخت خواب شما مهم ترین قسمت اتاق خوابتان است. یک تخت خواب مرتب باعث می شود که اتاق شما تمیزتر و مرتب تر به نظر برسد، حتی اگر به هم ریختگی هایی در قسمت های دیگر اتاق وجود داشته باشد.

نکته: برای اینکه تخت‌تان را سریعتر مرتب کنید، گوشه های ملحفه را بالا برده و آن را به روی تخت پهن کنید.
3. کانترهای آشپزخانه را با پارچه ی نم دار تمیز کنید

قبل از اینکه برای خواب آماده شوید، درهم و برهمی های روی کانترهای آشپزخانه تان را مرتب کنید و کانترها را با پارچه ی نم دار تمیز کنید.

یک پارچه‌ی مرطوب یا دستمال کاغذی کمک می کند تا خرده زباله ها را تمیز کنید و باعث می شود که سریعا منزل‌تان را تمیز کنید.

نکته: درهم و برهمی را با استفاده از یک سبد زیبا برای نگهداری کلیدها، نامه ها و کاغذهای مهم که بعدا به آن ها نیاز خواهید داشت کاهش دهید.

4. همانطور که پخت وپز می کنید، تمیز کنید

چه کسی دوست دارد بعد از یک وعده ی غذایی پرحجم تمیزکاری کند؟ یکبار، زمانی که پخت و پز را انجام دادید، همه جای آشپزخانه را قبل از صرف غذایتان تمیز کنید. همه ی کاسه ها و بشقاب های کثیف را بشویید و مرتب کنید.

نکته: ماشین ظرفشویی را قبل از اینکه پخت وپز را شروع کنید تمیز کنید. وقتی که از یک قابلمه یا ماهی‌تابه استفاده کردید آن را بشویید و یا درون ماشین ظرفشویی بگذارید.
5. دوش حمام را با پارچه تمیز کنید

از ایجاد رسوب و کپک با استفاده از یک شیشه روب یا پارچه با جنس میکروفایبر جلوگیری کنید و دوش حمام را بعد از هر بار استفاده تمیز کنید.

نکته: وسایل‌تان را دم دست نگه دارید؛ یک پارچه جنس میکروفایبر می تواند روی یک جالباسی نگه داری شود.
6. قبل از خواب تی بکشید

قبل از اینکه به تخت خواب بروید کثیفی های ایجاد شده توسط حیوان خانگی تان را تمیزکنید. یک تی زمین شوی همه ی آلودگی هایی که روی کف منزل شما است را از بین می برد و از اینکه آلودگی ها در تمام منزل پخش شوند جلوگیری می کند.

نکته: قرنیزهای منزل تان را با یک دستمال خشک غبارروبی کنید. این دستمال خشک از اینکه گرد و غبار روی قرنیزها بماند جلوگیری می کند و غبار روی زمین می نشیند تا بتوانید با تی آن را تمیز کنید.

7. لباس ها را درجای مناسب بگذارید

به خانه آمدن و لباس ها را روی زمین، تخت خواب یا مبلمان انداختن کار بسیار آسانی است. اما به جای اینکارها یک دقیقه زمان گذاشته و لباس های کثیف را در یک سطل گذاشته و یا یک جا آویزان کنید. قبل از خواب نگاهی سریع انداخته و لباس های باقی مانده و آویزان شده را درسطل بگذارید. شما حتما از اینکه تنها با جمع کردن لباس‌ها چقدر منزلتان تمیزتر به نظر برسد متعجب خواهید شد.

نکته: زمان خشک کردن لباس ها را تنها با انداختن یک حوله ی خشک همراه با لباس های خیس درون ماشین لباسشوئی نصف کنید. لباسهایتان کاملا خشک می شوند اما حوله کمی خیس خواهد بود، کافی است حوله را آویزان کنید تا خشک شود.
8. آینه و سینک دستشویی را تمیز کنید

به محض اینکه دندان‌هایتان را مسواک زدید، خمیردندانی که روی آینه یا شیرآب مانده را تمیزکنید.

نکته: یک حوله دستی میکروفایبر را کنار سینک نگه دارید و با آن آینه را تمیز کنید. این حوله از خش دار شدن آینه و ماندن خمیر دندان روی آینه جلوگیری می‌کند.

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟