برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

چگونه یک اداره تمیز داشته باشیم؟

نظافت اداره
امتیاز دهید post

مسئولیت نظافت اداره و محیط کار با خود آن ارگان می باشد و باید به صورت منظم انجام شود. این کار می تواند نقش ویژه ای در حفظ سلامت محیط و سلامت کارکنان داشته باشد و موجب افزایش روحیه کارکنان برای ادامه فعالیت می شود در صورت تمیز نبودن اداره، میل و رغبت پرسنل برای داشتن فعالیت روزانه با کیفیت و راندمان بالا از بین می رود علاوه بر این نظم و نظافت محیط بر آرامش روانی کارکنان و نتیجه کار آنها تاثیر به سزایی دارد.

اهمیت نظافت اداره

برای هرچه بهتر انجام گرفتن نظافت محیط اداره استفاده از کادر و نیروی خدماتی بسیار مهم می باشد . از انتشار بیماری جلوگیری به عمل می آید. ویروس های مختلف می توانند به مدت 24 ساعت بر روی وسایل و میز کار جای خشک کنند همچنین باکتری ها به میزان بسیار بالایی در صورت کثیفی در محیط ظاهر می شوند. معمولا وسایل مورد استفاده در ادارات عمومی هستند مانند تلفن، کامپیوتر، میزکار و پرینترها که باید آن ها را روزانه نظافت کرد.

موارد مربوط به نظافت اداره

  • نظافت درب وردی ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد چون اولین چیزی که در ابتدا یک مراجعه کننده می بیند و توجهش را جلب می کند نمای ورودی و درب ورودی می باشد.
  • نظافت قسمت پذیرش بسیار مهم می باشد چون معمولا مراجعه کنندگان مدتی را در جلوی آن برای هماهنگی های مربوطه سپری می کنند.
  • نظافت کف زمین، سالن ها و کف اتاق ها بسیار ضروری می باشد که با یک تی زدن ساده می توان زیبایی و نظافت را به کف اداره بخشید.
  • برای جلوگیری از شیوع و تکثیر بیماری نظافت وسایلی مانند دستگیره های درب، کلیدها، پریزها و دیگر وسایل الکتریکی و غیر الکتریکی بسیار اهمیت دارد.
  • نظافت میزکار و وسایل کاربردی روی میز باید به صورت روزانه انجام گیرد.
  • نظافت سرویس های بهداشتی و روشویی ها فراموش نشود.

نظافت اداره همانطور که تعریف شد باید به صورت روتین و روزانه انجام گیرد و برای این کار ما به لوازم و ابزار نیازمند هستیم. مواد شوینده ای که در نظافت اداره استفاده می شود باید کاملا بدون بو باشند تا موجب نارضایتی ارباب رجوع نشود. خیلی از این موادهای شوینده بوی نامطلوب و تندی دارند و ممکن است برای کسانی که مشکلات ریوری و آلرژی دارند بسیار سمی باشد.

معمولا به خاطر تردد زیاد در ادارات و باز شدن درب ورودی و اتاق ها به کرات، گرد و خاک از محیط بیرون به راحتی به داخل ورود می کند که باید مرتبا با دستمال های مخصوص و یکبار مصرف این آلودگی ها از روی سطوح پاک کرد.

جدا از بحث نظافت و سلامتی افراد، باید به زیبایی محیط نیز توجه داشت. یک اداره در عین پاکیزگی باید دیوارهای براقی داشته باشد این موضوع تاثیر مثبتی بر انرژی افراد خواهد گذاشت.

سالن های انتظار و لابی ها به خاطر تردد بیش از حد باید مورد توجه قرار گیرند و دائما نظاقت شوند.

شرکت خدمات نظافتی

همانطور که گفته شد کثیف بودن محیط کار تاثیر منفی بر روی تمرکز کارکنان خواهد داشت و راندمان کاری به میزان زیادی کاهش پیدا می کند. سپردن وظیفه نظافت شرکت به کارمندان باعث کاهش انرژی ان ها در هنگام انجام فعالیت های تخصصیشان در اداره می شود و همچنین نمی توانند یه مانند یک نظافتچی اثربخشی داشته باشند. با استفاده از نظافتچی از خارج شرکت بسیاری انرژی و روحیه کارکنان برای انجام فعالیت های مهم اداره ذخیره و حفظ می شود.

شرکت خدمات نظافتی آبانوین کو آماده ارسال نظافتچی های دوره دیده به ادارات مختلف می باشد. در شرکت آبانوین کو دوره های آموزشی مختلفی برای نظافتچی ها برگزار می شود و نظافتچی بعد از این دوره ها اطلاعات کافی و به روز درخصوص مواد شوینده و ابزارهای مختلف نظافتی را پیدا می کند. با استفاده از خدمات شرکت خدمات نظافتی آبانوین کو نظافت اداره با کمترین زمان و بالاترین کیفیت صورت می گیرد. در بعضی از ادارات مشاهده شده که اقدام  به بکارگیری کارگر ساده برای نظافت محیط می کنند یا  این مسئولیت مهم را بر دوش آبدارچی مجموعه می گذارند. درصورتی ‌که کار نظافت اداره را به افرادی که مهارت کافی در این زمینه ندارند بسپاریم نتیجه آن افزایش آلودگی در محیط و کاهش کیفیت هوایی که در شرکت تنفس می‌کنید خواهد شد که این مسئله منجر به افزایش میزان ابتلای کارمندان به بیماری های مختلف می‌شود.

برای درخواست و رزرو نظافتچی کافیست با شماره های زیر تماس حاصل کنید شرکت آبانوین کو در کمترین زمان برای شما نظافتچی ماهر و باتجربه ارسال خواهد کرد.

شماره های تماس : 44297907-021 / 77728846-021 / 33335770-021 / 88267648-021 / 22839452-021

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟