برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

چندتکنیک برای تمیز کردن سریع خانه

نظافت منزل
امتیاز دهید post

با این وجود که تمیز کردن بخش های مختلف خانه از اهمیت بالایی برخوردار است، اما در عین حال ممکن است برنامه زمانی شما محدود باشد و قبل از اینکه بخواهید به محل کار خود بروید، تنها چند دقیقه وقت داشته باشید. اکنون تنها راهی که برای شما باقی می ماند این است که به سرعت خانه خود را تمیز کنید. ما در این مقاله قصد داریم تکنیک‌ هایی را به شما آموزش دهیم که بتوانید به سرعت خانه خود را تمیز کنید.

1- وسایل‌تان را مرتب کنید

اگر تمام وسایل تان در جای مناسب قرار گرفته باشد و محل مشخصی داشته باشد راحت تر می توانید خانه خود را تمیز کنید. سعی کنید برای وسایلی که معمولاً در خانه شما ریخت و پاش می‌شوند محل مناسبی پیدا کنید و آنها را در جای خود قرار دهید. مثلاً روزنامه ها، کفش ها، اسباب بازی ها، شارژر های موبایل، وسایل درس و مشق کودکان مثل مداد و دفتر، و …

علاوه بر این شما می توانید چیزهایی مثل اسباب بازی ها و یا لباس ها را در یک سبد مخصوص بزرگ قرار دهید. وقتی همه وسایل را جمع آوری کنید و در جای خود قرار دهید، راحت‌تر می ‌توانید خانه خود را مرتب و تمیز کنید.

2- سطوح را گردگیری کنید

بعد از اینکه وسایل تان را مرتب کردید، از یک گردگیر استفاده کنید و تمام گرد و خاک هایی را که روی سطوح خانه شما نشسته ‌اند پاک کنید. همچنین می توانید از یک دستمال مرطوب استفاده کنید تا وسایلی مثل مبلمان خانه، میز ناهار خوری و صندلی ها را تمیز کنید.

اتاق خواب‌تان

تصمیم بگیرید اولین کاری که هر روز صبح بعد از بیدار شدن انجام می دهید این باشد که رخت خواب خود را مرتب کنید. این موضوع به تنهایی می ‌تواند به شما کمک کند تا اتاق خواب تمیزتری داشته باشید. به سرعت هر چیزی که در کف اتاق خواب تان ریخته است را جمع آوری کنید، مثل جوراب و لباس ها و یا هر وسیله دیگری. بعد از جمع آوری این وسایل می‌توانید به سرعت با استفاده از یک گردگیر گرد و خاک های سطوح مختلف را پاک کنید.

حالا نوبت آشپزخانه است

تمام بشقاب های کثیف را جمع آوری کنید و آنها را کنار سینک قرار دهید. اکنون می توانید از ماشین ظرفشویی استفاده کنید یا خودتان آنها را بشویید. روی اپن آشپزخانه، اجاق گاز و وسایل پخت و پز را با استفاده از یک دستمال مرطوب یا یک اسفنج تمیز کنید. ظروف شسته شده را خشک کنید و آن ها را در جای خود قرار دهید. حالا سینک را خشک کنید و آن را تمیز کنید.

دستشویی وحشتناک

از پاک کننده های قوی استفاده کنید، وان حمام را تمیز کنید، روشویی را تمیز کنید، دوش حمام را تمیز کنید.

دیواره های دستشویی و حمام را تمیز کنید، با استفاده از فرچه توالت، توالت را تمیز کنید و فراموش نکنید که از پاک کننده های قوی استفاده کنید. و در نهایت با استفاده از یک تی نخی کف سرویس بهداشتی را تمیز کنید. با استفاده از جارو برقی می‌توانید پادری‌ها را تمیز کنید. و با استفاده از یک شیشه شور می توانید آینه و قسمت های شیشه ای را تمیز کنید.

کار تمام است! مواردی که در بالا اشاره شد می تواند به شما کمک کند تا به سرعت خانه خود را تمیز کنید. اگر بتوانید خودتان را عادت دهید که هر روز صبح به سرعت خانه خود را تمیز کنید، خانه شما تا آخر روز تمیز باقی می ماند.

اگر خانه‌تان و وسایل را به‌طور مرتب تمیز نکنید، احتمالا مجبور می‌شوید درنهایت با صرف انرژی فراوانی این کار را انجام بدهید. حتی شاید برای این کار مجبور شوید کل تعطیلات آخر هفته‌تان را صرف شستن لباس‌ها، تمیزکردن آشپزخانه، سرویس‌بهداشتی و سایر نقاط خانه کنید‌. این در حالی است که می‌توانید با با انتخاب شرکت نظافتی آبانوین از خراب‌کردن تعطیلی خود فرار کنید‌.

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟