برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

نکات طلایی برای تمیز کردن دیوار چوبی

امتیاز دهید post

زمانی که صاحبخانه شده و قصد اسباب کشی به خانه ای جدید را دارید و یا حتی خانه جدیدی را اجاره می کنید، با مسائل زیادی روبرو می شوید. یکی از مهم ترین این مسائل، کثیف بودن دیوارهای اتاق و خانه است. این مورد خصوصا زمانی که مستاجر قبلی فرزند کوچک داشته و به دیوارنویسی علاقمند باشد به وضوح قابل لمس است.

شما پس از ورود به خانه به هیچ عنوان با دیوارهایی شفاف که زیبایی را منعکس می‌کنند روبرو نخواهید شد. به گونه ای که حتی از خانه منزجر می‌شوید. اما نگران نباشید. در دنیای امروز هیچ چیزی غیرممکن نیست. حتی اگر بودجه شما یارای نقاشی ساختمان نیست. توصیه ای برای شما داریم. اینکه نظافتی کاملا اصولی را در پیش بگیرید. دست به کار شوید و با روش هایی کاملا موثر و کلیدی به تمیز کردن دیوار خانه بپردازید.

حال سوال اصلی اینجاست؛ چه راه ها و روش هایی برای تمیز کردن دیوار خانه وجود دارد که می‌تواند در کوتاهترین زمان ممکن افراد را به نتیجه دلخواه و دیوارهایی تمیز برساند؟ توصیه می کنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. در نظر داریم در این زمینه توضیحاتی خدمت شما ارائه دهیم.

مهم ترین نکاتی که قبل از تمیز کردن دیوار خانه باید بدانید

برای شروع هر کاری خصوصا زمانی که با زیبایی در ارتباط باشد، در ابتدا باید نکات ایمنی را شناخت. این مسئله حتی در رابطه با تمیز کردن دیوار خانه نیز صدق می کند. پس بیایید قبل از اینکه دست به کار شده و به جان دیوار خانه بیوفتید این نکات را بشناسید.

هر وسیله و اسبابی که در محدوده دیوار قرار دارد را با استفاده از ملحفه یا روزنامه باطله بپوشانید. این کار از نشستن گرد و خاک بر روی آنها جلوگیری می کند.
برای دیوارشویی از بالاترین نقطه شروع کنید. حتی اولین مرحله، یعنی خشک کردن نیز از بالای دیوارها آغاز می شود. رعایت کردن این ترتیب هیچ نقطه تمیز نکرده ای را باقی نمی گذارد.
حتما از پارچه های تنظیفی یا حوله های نرم استفاده کنید.
به سراغ سطل‌هایی بروید که برای جمع کردن آب و شوینده ها مناسب هستند.
میتوانید برای تمیز کردن دیوارهای خانه از جوش شیرین، آمونیاک و اسپری جرم گیر کمک بگیرید.
نردبان برای دسترسی راحت تر به بالاترین نقاط دیوار، طی، جاروی دستی و برقی و اسفنج را فراموش نکنید.
تمیز کردن دیوارهای چوبی

بسیاری تمیز کردن دیوارهای چوبی را سخت ترین کار دنیا می‌دانند. اما باید بگوییم به هیچ عنوان کار سخت و نشدنی پیش روی شما نیست. تنها کافیست در ابتدا گرد و خاک را از دیوار جدا کنید. در این مسیر جارو و طی می‌تواند به شما کمک کند. سپس تنها استفاده از آب می تواند شما را به نتیجه دلخواه برساند. البته در صورت وجود لکه بر روی دیوار می‌توانید از مخلوط آب و صابون کمک بگیرید. به این ترتیب تمامی لکه ها و کثیفی ها از بین خواهد رفت.

تمیز کردن مداد رنگی از دیوار

یکی از شاهکارهای کودکان بر روی دیوار، خط خطی کردن یا کشیدن نقاشی با مداد رنگی، مداد شمعی و ماژیک است. خوشبختانه امروزه در دنیایی زندگی می‌کنیم که می‌توان از شر این قبیل از شاهکارها به راحتی خلاص شد. براساس تحقیقات صورت گرفته اسپری جرم گیر یکی از بهترین گزینه ها برای برطرف کردن این مشکل است. این اسپری به راحتی لکه های چربی و جوهر را از میان برمی‌دارد.

اگر برای تمیزکردن دیوارهای خانه تان و دیوارشویی نیاز به نیروی خدماتی داشتید، می‌توانید وارد صفحه تماس با ما شوید و با ما تماس بگیرید تا یکی از بهترین نیروهای نظافتچی شرکت آبانوین را برای نظافت منزل و دیوارشویی به خانه شما اعزام کنیم.

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟