برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

نظافت منزل در پاسداران | بهترین راه حل نظافت با کیفیت منزل در پاسداران

نظافت منزل در پاسداران 
5/5 - (6 امتیاز)

ما ایرانیان از سال های خیلی دور همیشه نظافت و پاکیزگی از ویژگی ها و شاخصه های ما بوده و از این بابت زبان زد هستیم. این روزا به خاطر شرایط اقتصادی سختی که در جامعه وجود دارد خانم های خانه دار بیشتر از قبل وارد محیط کار شده اند که این موضوع از بابت اینکه زن و مرد در کنار یکدیگر فعالیت می کنند و باعث پیشرفت کار می شوند بسیار خوب است. خانم ها امروزه در محیط های کار گاها به قدری خوب عمل می کنند و باعث پیشرفت کارها می شوند که باید برای ادای احترام به آن ها کلاه از سر برداشت. در کنار این فعالیت های روزانه ی خانم ها، آن ها مشغول سرپرستی و آموزش و تربیت فرزندان خود هستند که این کار به خودی خود دشوار و زمان بر می باشد و دیگر وقتی برای دیگر امور مثل رسیدگی به نظافت منزل باقی نمی ماند. باید کمی واقع بین بود شاید با برنامه ریزی بشود تمامی این کار ها را انجام داد اما موضوع اصلی که از وقت هم مهم تر است میزان خستگی و کمبود انرژی می باشد که با توجه به این مسائل قطعا نظافت منزل برای خانم های شاغل خیلی دشوار خواهد بود. با استفاده از خدمات شرکت های نظافتی می شود این مشکل را حل کرد.

 

شرکت خدمات نظافتی

نظافتچی در شرکت های خدمات نظافتی در هر حوزه نظافتی آموزش های مخصوص به آن محیط را دیده اند و اینکه آگاه هستند که در هر محیط، اداری یا مسکونی وسایل و ابزاری هستند که نظافت هر کدام از آن ها با دیگری متفاوت هست و به عبارتی باید گفت که نظافت منزل یا اداره ها و دفاتر مانند دیگر شغل ها پیچیدگی های مخصوص به خود و ظرافت های کار خود را دارد.

 

نظافت منزل در پاسداران

خدمات بسیار گسترده ای در نظافت منزل ارائه خواهشد شد که به شرح زیر می باشد :

  • نظافت آشپزخانه که جز اصلی ترین قسمت های منزل می باشد و خانم های خانه برایشان تمیزی این قسمت بسیار حائز اهمیت می باشد. شستشوی ظروف و قرار دادن آن ها سر جای خود در کابینت ها و قفسه ها، تی زدن کف زمین آشپزخانه، شستن و چربی زدایی اجاق گاز، تمیز کاری یخچال و فیزر، تمیز کردن ماکرویوو و دیگر لوازم برقی طوری که آسیب نبینند و …
  • تمیز کردن اتاق ها مانند تمیز کاری و مرتب کردن تخت، در صورت نیاز باید رو تختی ها و پتو ها نیز شسته شود، شستشوی لباس ها و مرتب کردن آن ها در کمد لباس
  • شستن پرده های اتاق و سالن پذیرایی
  • شستن و نظافت کف منزل، مبل های موجود در سالن پذیرایی، تمیز کردن میز های داخل منزل مثل میزناهارخوری
  • شستشوی فرش و موکت ها و خشک کردن آن و پهن کردن مجدد آن
  • نظافت و ضدعفونی کردن سرویس های بهداشتی و حمام و مرتب کردن داخل آن و خارج کردن زباله
  • درصورت نوساز بودن منزل نیز خدماتی مثل کف سابی، تمیز کردن لکه های رنگ کف زمین، گردگیری اتاق ها و پذیرایی برای آماده کردن ورود وسایل به منزل ارائه می شود.

 

شرکت خدمات نظافتی در پاسداران

نظافتچی های ما در شرکت خدمات نظافتی آبانوین کو تمامی آموزش های لازم برای نظافت محیط های مختلف و نحوه استفاده از ابزار شستشو را فراگرفته اند و از این نظر نیروهایی با تجربه ی بالا و کار بلد هستند.

نظافتچی های ما تمام اطلاعات لازم برای نظافت هر کدام از قسمت های منزل شما را دارند و همچنین آشنایی با تمیزکاری هر نوع وسیله ی موجود در منزل شما را. نیروهای نظافتچی شرکت آبانوین کو با داشتن مجوز مهر و امضا شده وارد منزل شده و آماده ی خدمت رسانی و نظافت منزل شما هستند.

دستمزد نظافتچی در پاسداران

برای رزرو و درخواست نظافتچی شما می توانید با شماره گیری 22839452-021 با مشاورین ما در ارتباط باشید و به طور کلی دستمزد نظافتچی در پاسداران به شرح زیر می باشد :

به ازای 4 ساعت نظافت ، 150 هزار تومان

به ازای 8 ساعت نظافت، 250 هزار تومان

 

 

 

نظرات و دیدگاه ها

22 Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟