برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

نظافت منزل بازسازی شده در تهران | نظافت عالی واحد بازسازی شده

نظافت خانه بازسازی شده
5/5 - (2 امتیاز)

همه ی ما کم و بیش می دانیم که نظافت خانه  بازسازی شده چقدر سخت و طاقت فرساست حتی با توجه به اینکه خیلی از منازل برای بازسازی نیاز به هزینه ی هنگفتی دارند انتظار می رود که به خاطر استفاده از وسایل و سنگ و کاغذ دیواری نو و … دیگر نیازی به نظافت نباشد اما باید بگوییم که انجام همین کارها در منزل خود باعث به وجود آمدن گرد و غبار بسیار زیادی می شود و مخصوصا کف منزل به شدت آلوده و کثیف خواهد شد. پس بعد از انجام بازسازی باید شروع به تمیزکاری و نظافت نماییم تا زیبایی های حاصل شده در اثر بازسازی به چشم آیند در غیر این صورت احساس خوشایندی به ما دست نمی دهد. بنابراین از اصلی ترین کارها بعد از بازسازی منزل می شود به نظافت آن اشاره کرد.

اهمیت نظافت خانه بازسازی شده

از اصلی ترین مشکلات خانه های بازسازی شده گرد غبار موجود در محیط می باشد و افراد پس از نقل مکان و اسباب کشی به منزل بازسازی شده دائما درگیر این گرد غبار ها هستند و ممکن است تا مدت ها این گرد و غبارها از محیط پاک نشود. همین امر باعث استنشاق هوای آلوده می شود و ممکن است دستگاه تنفسی افراد به مشکل بخورد.

بعد از بازسازی باید حتما فضای خالی بین کاشی و سرامیک ها را مرتب و تمیز کنیم این قسمت ها از جمله جاهایی هستند که مشاهده می شود که پر از سیمان اضافی هستند. اگر دیر اقدام به تمیزکاری آن ها کنیم آن وقت خیلی سخت تر و سفت تر می شوند و ما را به زحمت می اندازند.

رنگ های ریخته شده روی سنگ کف منزل که به خاطر رنگ کاری دیوارها به وجود آمده به شدت کف زمین را ناهموار و زمخت می کنند آن ها را باید بعد از تموم شدن رنگ کاری و نقاشی دیوار از روی سطح زمین پاک کنیم.

در حین بازسازی شک نکنید که لکه های رنگ حاصل از نقاشی و همچنین لکه های سیمان بر روی پنجره ها خواهد افتاد. پس از اتمام بازسازی باید شیشه های پنجره از بیرون و داخل نظافت شود و با استفاده از مواد شوینده چارچوب های پنجره از لکه پاک شود. در هنگام نظافت چارچوب پنجره دقت کنید که آسیبی به متریال و بافت چارچوب وارد نشود.

شرکت خدمات نظافتی

همانطور که گفته شد بعد از بازسازی منزل باید نظافت انجام گیرد تا زیبایی های ایجاد شده در منزل خود را نشان دهند اما به موجب تازه و نو بودن منزل مثل کاغذ دیواری، سنک کف، سینک ظرفشویی و سنگ روشویی سرویس بهداشتی باید از مواد شوینده مناسب استفاده کرد تا این لوازم آسیبی نبینند به همین منظور شرکت خدمات نظافتی آبانوین کو تمامی اظلاعات لازم و آگاهی های دقیق را جهت نظافت منزل بازسازی شده در اختیار نظافتچی های خود گذاشته و آن ها نیز آماده ی ارائه ی بهترین خدمات نظافتی در زمینه ی منزل بازسازی شده هستند.

استفاده از دستگاه ها و وسایل مخصوص برای شستشو، ضدعفونی و تمیز کردن واحد بازسازی شده باعث افزایش سرعت در کار آن ها شده و کمک شایانی به از بین بردن کامل آلودگی ها می کند.

درخواست و رزرو نظافتچی

اگر منزل بازسازی شده دارید و نمی دانید برای نظافت باید چیکار کنید ما در شرکت خدمات نظافتی آبانوین کو مشاورانی داریم که در این زمینه بسیار ماهر هستند و آماده ی ارائه ی اطلاعات خود به شما عزیزان هستند همچنین اگر نیاز به نظافتچی داشتید می توانید با شماره گیری تلفن های ما نظافتچی رزرو کنید در هر کجای تهران که باشید شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز در کمترین زمان ممکن نظافتچی های ما برای خدمت رسانی می رسند. درخصوص دستمزد نظافتچی برای منزل بازسازی شده به طور خلاصه می توان گفت :

به ازای 4 ساعت نظافت، 150 هزار تومان

به ازای 8 ساعت نظافت، 250 هزار تومان

تلفن های تماس شرکت خدمات نظافتی آبانوین کو :

021-33335770 / 021-66122218 / 021-77728846 / 021-44297907 / 021-22839452

نظرات و دیدگاه ها

14 Responses

  1. سلام برای نظافت منزل بازسازی شده الان قیمت بازسازی خیلی پامون در اومده ب شخصه هم رو دکور خونه حساسم. نیروهاتون میتونن کار خونه رو خصوصا تمیز کردن تزئینات و ظریف انجام بدن جایی آسیب نبینه؟

    1. سلام
      بله قطعا همینطوره، نظافتچی های ما کاملا مجرب و با تجربه هستن.
      همچنین شرکت ما نظافت ایده آل منزل شما رو تضمین میکنه و در صورت عدم رضایت بدون دریافت هزینه مجدد، نظافتچی جدید ارسال میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟