برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

نظافت شرکت برای افزایش تمرکز کارمندان ضروری است

امتیاز دهید post

تمیزترین میز کار اداره لزوما متعلق به کسی که وسواس تمیزی دارد نیست، مگر این که این شخص در درجه ی اول عادت به کثیف کردن و ریخت و پاش نداشته باشد، با این حال هرچقدر هم تلاش شود که همه چیز تمیز و مرتب بماند، هر چند مدت یک بار نیاز به یک تمیزکاری اساسی هست.

در ادامه 5 ترفند برای آدم های وسواسی یا فرض کنیم عاشق تمیزی ارائه می کنیم. (مساله ای نیست، حتی شمایی که وسواسی نیستید بالاخره هرچند مدت یک بار گذرتان به تمیزکاری می افتد)

1- برای محل کارتان از دیگران کمک بگیرید

اگر میخواهید میزتان واقعا تمیز و ضدعفونی شود، باید همه بخش های آن را تمیز کنید. در قدم اول، همه چیز را از روی میز بردارید. (از موس و کامپیوتر گرفته تا گزارش ها، خودکارها و عکس مادربزرگ یا نامزدتان)

میز را از هر وسیله ای خالی کنید.

2- موقع نظافت شرکت به ترتیب پیش بروید

نقاطی که در ارتفاع بالاتری قرار دارند باید اول از همه تمیز شوند. (سقف، دیوارها، پنجره و بعد سایر وسایل) می پرسید چرا؟ چون بعد از تمیز کاری، روی چیزهایی که پایین ترند آلودگی و گرد و غبار می‌نشیند. اگر میزکارتان را تمیز کنید و بعد بروید سراغ سقف، احتمالا مجبور می شوید دوباره میز را تمیز کنید.

پس از بالا شروع کنید و به سمت پایین بروید تا نهایتا بتوانید با جارودستی، زمین شوی یا جاروبرقی کشیدنی اساسی ، کارتان را به خوبی به پایان برسانید.

3- تمیز کردن لوازم الکترونیکی

اگر تصمیم دارید لوازم الکترونیکی مانند کامپیوتر را تمیز کنید. از دستمال مایکروفایبر نیمه مرطوب و محلول آب و صابون کمک بگیرید. دقت کنید که pH صابون مورد استفاده تان خنثی باشد.

قبل از تمیز کردن  حتما این لوازم را از برق بکشید و باتری را خارج کنید. اگر احیانا از مانیتور CRT استفاده می کنید که تاحدودی از مدافتاده به حساب می آیند (خودمانیم هنوز هم خیلی ها چنین مانیتورهایی در خانه دارند) اطمینان حاصل کنید که پاک کننده ی مصرفی برپایه ی الکل باشد و همینطور هیچ وقت پاک کننده ها را به طور مستقیم روی لوازم الکترونیکی اسپری نکنید و تنها پارچه را به آنها آغشته کنید.

مانیتورهای LCD و LED حساس هستند و استفاده از پارچه خشک منجر به خراشیدگی آنها می‌شود. پس حتما از پاک کننده های مخصوص استفاده کنید تا مطمئن شوید آسیبی به نمایشگر وارد نمی‌شود.

4- ضد عفونی کردن تلفن‌ها

بسیاری از انواع بیماری های واگیردار و سرماخوردگی ها می توانند از طریق تلفن منتقل شوند. میکروفون ها با توجه به اینکه دهان افراد در مجاورت آنها قرار میگیرد، حاوی میکروب های زیادی هستند. بنابراین ضدعفونی کردن آنها اهمیت بالایی دارد. شاید تاحالا به این موضوع فکر نکرده بودید، ولی از امروز حتما این مساله را در نظر داشته باشید.

5- اثاثیه و مبلمان پارچه ای

تمیز کردن صندلی ها، مبلمان و سایر وسایلی که روکش پارچه ای دارند کمی پیچیده است. این وسایل گرد و غبار و آلودگی زیادی را در بافت خود نگه می‌دارند که پاکسازی آنها را دشوار تر می کند.

بهترین قدم برای شروع این است که به صورت روزانه آنها را  کردگیری کنید. همچنین هرچند وقت یک بار، آنها را با شوینده پاکسازی کنید. خیلی مهم است که این وسایل خیلی خیس نشوند، زیرا کثیفی های داخلی ممکن است تا سطح بالا بیایند و لکه های بیشتری باقی بگذارند.

شما برای نظافت دفتر کار خودتان چه تدابیری می‌اندیشید و چه نکاتی را رعایت می‌کنید؟

شرکت های نظافتی خدمات مختلفی را ارائه می دهند. از نظافت منزل، نظافت شرکت و نظافت نمای ساختمان گرفته همگی از وظایف شرکت خدمات نظافتی است. علاوه بر این موارد نگهداری سالمند از دیگر وظایف شرکت آبانوین می باشد.با شرکت نظافتی آبانوین برای نظافت شرکت تماس بگیرد تا نظافتچی‌های متخصص به صورت تخصصی شرکت شما را نظافت کنند.

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟