برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

نحوه صحیح تمیز کردن شعله های اجاق گاز

امتیاز دهید post

تمیز کردن قسمت پایین مشعل گاز دشوارترین کار است، اما این کار با در نظر گرفتن چند نکته کاملاً آسان می شود. نمی خواهید مرتباً آنها را تمیز کنید؟ هنگام پخت و پز می توانید مقداری فویل آلومینیومی را در اطراف شعله ها قرار دهید.

نکات تمیز کردن شعله های اجاق گاز:
از یک پاک کننده چربی زدا استفاده کنید. آن را روی مشعل گاز اسپری کنید و به مدت یک ساعت بگذارید بماند. سپس آن را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید.
مقداری آمونیاک را با مقداری سرکه ی شستشو مخلوط کرده و آن را روی مشعل بمالید. یک شب بگذارید بماند و صبح روز بعد به آرامی آنرا با سیم ظرفشویی تمیز کنید.
اگر مشعل گاز را با مقداری پودر لباسشویی بپوشانید (بگذارید10 دقیقه به همان صورت بماند) تمام مواد سیاه و سوخته به درستی از بین می روند.
اگر اجاق گاز شما خیلی کثیف است و دیگر نمی دانید چه کاری انجام دهید، مقداری تمیز کننده اجاق گاز را روی آن اسپری کنید. 15 دقیقه صبر کنید، و سپس شما می توانید به خوبی دوده و کثیفی را پاک کنید.

هشدار: هنگام استفاده از تمیزکننده های قوی یک پنجره یا در را باز کنید.

شعله های اجاق گاز را حدود نیم ساعت درون نوشابه (کولا) قرار دهید. شما قادر خواهید بود به راحتی با سیم ظرفشویی کثیفی را از بین ببرد.
از بخار شو استفاده کنید. پس از این کار حتما اجازه دهید مشعل به اندازه کافی خشک شود، در غیر این صورت نمی توانید اجاق گاز را روشن کنید.
بگذارید مشعل ها در سودای شستشو (سدیم کربنات) و آب داغ خیس بخورند و شما قادر خواهید بود بدون ایجاد هیچ خراشی، لکه ها را خیلی راحت تر پاک کنید.
مشعل ها را درون یک کیسه پلاستیکی، به همراه مقداری آمونیاک و کمی آب قرار دهید و یک شب تا صبح بگذارید در آن بماند.
برای تمیز کردن شعله ها از قرص های تمیز کننده که برای همین منظور تولید شده اند، استفاده کنید.
مایع ظرفشویی در برابر لایه ی نازکی از کثیفی به خوبی عمل می کند.

هشدار: شعله های اجاق گاز را در ماشین ظرفشویی قرار ندهید. آنها درخشش خود را از دست می دهند!

تضمین کار با کیفیت همراه با اعزام نظافتچی خانم یا نظافتچی آقا در ساعت و روز انتخابی شما با بهترین تعرفه و قیمت در شرکت خدمات نظافتی آبانوین

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟