برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

مراحل تمیز کردن کف منزل

تمیز کردن کف خانه
امتیاز دهید post

نظافت کف منزل

نظافت کف منزل از اساسی ترین موارد نظافت منزل می باشد به زبان ساده تر اگر بخواهیم از اهمیت آن صحبت کنیم باید به این مثال اشاره کنیم که اگر کل منزل را تمیز کنیم و توجهی به نظافت کف نکنیم اصلا انگار کاری نکردیم. برای نظافت کف مهمترین ابزار یک تی به همراه مقداری آب می باشد.

از تی زدن صحبت شد باید به عرضتان برسانیم که پس از انجام عملیات نظافت کف باید تی به شکل درست و اصولی شسته شود. شاید باور این موضوع سخت باشد که تی استقاده شده در نظافت منزل از سرویس بهداشتی هایتان هم بیشتر میکرب و باکترب دارد پس نباید در نظافت آن نیز به سادگی عبور کنیم حتما پس از نظافت کف منزلتان شروع به شستن تی کنید. اگر تی شما دارای پد جداشونده بود می توانید آن را جدا کنید و بشویید.

نظافت کفپوش های چوبی

ابتدا با استفاده از جارو گرد و خاک ها را تمیز کنید جارو برقی می توانید در این امر کمکتان کند. محلولی به شما پیشنهاد می شود حاوی سه لیتر آب، سرکه، آب لیمو و روغن زیتون. آنها را باهم خود در یک سطل مخلوط کنید بعد یک تکه پارچه را درون آن بندازید و سپس آن را بچلانید تا آب اضافی آن در سطل ریخته شود و سپس اقدام به نظافت و دستمال کشی کف نمایید.

نظافت کف سرامیکی منزل

مواد لازم برای این نوع کف سه لیتر آب ، بیکینگ پودر و سرکه می باشد. در یک سطل خوب مخلوطشان کنید بعد با استفاده از دستمالی که به این محلول آغشته می باشد کف سرامیکی منزل خود را تمیز کنید. فقط قبل تمام این مراحل ابتدا کف منزل را با جارو تمیز کنید تا گرد و غبار اضافی پاک شود.

نظافت کف سیمانی منزل

گرد و غبار را با جارو از بین ببرید و سپس اقدام به تولید محلولی با آب و صابون نمایید. یک گردگیر را درون همین محلول آغشته کنید و سپس بر روی کف بکشید.

نظافت کاشی چینی

مقداری مواد شوینده را با آب در درون سطح ترکیب کنید و سپس با دستمال آغشته به این محلول کف را تمیز کنید منتظر شوید تا خشک شود. در این روش نیز مثل تمامی موارد ذکر شده فوق باید ابتدا کف منزل با جارو تمیز شود.

نظافت کف لمینیت منزل

از جدیدترین کفپوش های منزل می شود به لمینیت اشاره کرد که امروزه خیلی از منازل از کفپوش لمینیت استفاده می کنند که نگهداری آن بسیار مهم در حفظ زیبایی آن می باشد. اگر بر روی لمینت شما لکه روغن و دیگر لکه ها نشسته است فقط کافی است مقداری سرکه سفید به سطل آب اضافه کنید و تی خود را آغشته به این محلول کنید و روی زمین بکشید مراقب باشید تی حالت نمناک به خود بگیرد نه اینکه کامل خیس شود چون تی خیس باعث برآمدگی بر روی لمینت می شود.

 

 

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟