برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

ضدعفونی کردن شرکت در دوران کرونا

ضدعفونی کردن شرکت
امتیاز دهید post

ضدعفونی کردن محیط کار و شرکت

گستردگی ویروس کرونا به شکلی می باشد که تمام محیط را آلوده می کند این محیط می تواند محیط زندگی شما باشد یا محیط کار. همان قدر که به نظافت و ضدعفونی کردن منزل خود در شرایط کرونا توجه می کنید به همان میزان باید ضدعفونی کردن محیط کار خود را جدی بگیرید.

ما در ارائه این مقاله سعی داریم که راه های ضدعفونی و نحوه ضدعفونی محیط شرکت را مورد بررسی قرار دهیم.

محلول سرکه سفید و آب از جمله محلول های کمک کننده به ضدعفونی محیط شرکت می باشد همچنین استفاده از محلول الکل و پدهای الکی که قابل تهیه از فروشگاه ها  و داروخانه ها می باشد بسیار اثربخش هستند. با استفاده از این وسایل می توانید وسایلی مانند کامپیوتر، موس، کیبورد، تلفن و… را به خوبی تمیز کنید.

نکته بسیار مهم در ضدعفونی و نظافت شرکت این می باشد که اول به نظافت و ضدعفونی کردن دست های خود بپردازید.

محلول الکل و اسپری الکل :

از قوی ترین مواد برای ضدعفونی کردن وسایل محیط کار و سطوح الکل های 60% می باشد که تاثیر فوری بر روی ویروس و از بین بردن آن دارد. مقداری از اسپری یا محلول الکل را بر روی دستمال بریزید و شروع به ضدعفونی کردن وسایل و سطوح کنید. بهتر است از دستکش برای دست خود استفاده کنید تا استفاده مکرر از الکل حین نظافت باعث آسیب رسوند ن به پوست شما نکند.

دستمال یمبار مصرف :

حتما در نظافت و ضد عفونی کردن محیط کار از دستمال و پارچه های یکبار مصرف استفاده کنید. استفاده چندباره از یک دستمال می تواند موجب گسترش ویروس گردد.

کیبورد و موس کامپیوتر :

امروزه بیشتر کارهای شرکت ها به کمک کامپیوترها انجام می شود و کارمندان به کرات از این وسیله استفاده می کنند و ممکن است آلودگی را به سطح آن منتقل کنند که باید با استفاده از دستمال حاوی الکل آن را هر روز نظافت کنید. دقت کنید که دستمال زیاد آغشته به الکل نباشد چون ممکن است باعث خرابی قطعات کامپیوتر شود.

تلفن شرکت :

سعی کنید ضدعفونی کردن تلفن ها را هر روز در دستور کار خود قرار دهید.

پنجره ها و دستگیره ها :

باز و بسته شدن مکرر پنجره بسیار برای تهویه هوای مطلوب به داخل شرکت لازم می باشد فقط بعد از اتمام فعالیت های شرکت و به هنگام تعطیلی مجموعه حتما آن را ضدعفونی کنید.

خالی کردن سطل زباله :

جدا از بحث کرونا، خالی کردن هر روز زباله ها باعث جلوگیری از رشد میکروب ها می کند و زیبایی و سلامتی را دوباره به محیط می بخشد.

استفاده از لوازم شخصی :

پیش تر در شرکت ها تنها از چند دست لیوان، قاشق و چنگال برای کارکنان استفاده می شد. حتما باید در محیط شرکت از ظروف یکبار مصرف برای غذا و نوشیدن چای استفاده شود. اگر چنین امکاناتی در شرکت محیا نبود استفاده از ظروف شخصی و لیوان شخصی بسیار ضروری می باشد.

رسیدگی به آبدارخانه شرکت :

آبدارخانه و آشپزخانه در محیط های شرکتی جزء محل های پر تردد هستند باید به صورت روزانه بعد از تمیزکاری، تمام وسایل موجود در آبدارخانه مانند یخچال، سینک ظرفشویی، اجاق گاز و سماور را ضدعفونی کنید. بعد از تی کشیدن کف آبدارخانه از محلول های ضدعفونی کننده برای سطوح نیز استفاده کنید.

ضدعفونی کردن سرویس های بهداشتی :

با نادیده گرفتن ضدعفونی کردن این محیط سلامت کل افراد شرکت را به خطر انداخته اید. باید روزانه به طور منظم این محیط را نظافتت و ضدعفونی کنید در بعضی از مواقع نیاز می باشد که حتی روزی چندبار این کار تکرار شود. در ساعت های مختلف باید دستمال یکبار مصرف برای نظافت دست در داخل سرویس بهداشتی قرار داده شود. برای ضد عفونی کف‌ حتما توصیه می‌شود از پاک‌ کننده‌های مخصوص دستشویی یا مواد شوینده حاوی فنیل استفاده کنید. به جای صابون از مایع دستشویی یا فوم دستشویی استفاده کنید و برای نظافت سینک دستشویی و توالت فرنگی از ضدعفونی کنده های مخصوص بهره بگیرید.

شرکت خدمات نظافتی

نظافت شرکت ها به همین روال که خدمتتان عرض شد باید ضدعفونی و نظافت شوند. شاید درعمل این کار، کاری طاقت فرسا به نظر آید اما اگر سلامت خود و کارکنان شرکت برایتان اهمیت دارد باید این خدمات به صورت روزانه انجام گیرد.

شرکت خدمات نظافتی آبانوین کو با داشتن تیم نظافتی تکمیل آماده در اختیار گذاشتن خدمات نظافتی خود برای شرکت ها می باشد. با بستن قرارداد به صورت روزانه، ماهانه و سالانه ما برای شما نظافتچی ماهر ارسال می کنیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در شرکت آبانوین کو ارتباط بگیرید.

شماره تماس : 22839452-021 / 44297907-021 / 77728846-021 / 33335770-021

 

 

 

 

نظرات و دیدگاه ها

One Response

  1. سلام ممنون از مطالب خوبتون. شمانظافت راه پله هم انجام میدین؟ چجوری باید درخواستم ثبت کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟