برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

صد نکته طلایی برای نظافت اصولی و سریع منزل دربیست روز (قسمت ششم)

امتیاز دهید post

یک ایستگاه دسته بندی برای لباس ها ایجاد کنید

زیر میز تا کردن لباس های شسته شده، برای هر یک از اعضای خانواده یک سبد بزرگ قرار دهید.

با این تکنیک همه یاد می گیرند لباس هایشان را تا کنند و جمع کنند. این یعنی کار تیمی و مسئولیت پذیری.

جا بطری های قدیمی را تغییر کاربری بدهید

اگر دوست دارید در یک کاناپه راحت چمباتمه بزنید و بافتنی ببافید، بطری های جور واجور را کنار بگذارید و جا بطری کهنه را با توپ های کاموایی رنگارنگ و قشنگ به یک آیتم دکوری جذاب تبدیل کنید.

کشوهای لباس کهنه را به جعبه های لوازم زیرتخت تبدیل کنید

بجای اینکه دراور های کهنه و کشوهای خراب را دور بریزید، آن ها را به محفظه های کاربردی برای فضای زیرتخت ها تبدیل کنید. چرخ های ریز کناره کشو ها حرکت دادن آن ها را در کف اتاق آسانتر می کند. هرچه باشد کشوی چوبی خیلی بهتر از یک جعبه پلاستیکی با چیدمان اتاق هماهنگ می شود.

 

را در کیسه های ایستاده در فریزر قرار دهید

مواد غذایی فریزری را در کیسه های باریک زیپ کیپ برچسب بزنید، و بصورت ایستاده در ظرف های پلاستیکی کنار هم بچینید. اینطوری از فضای محدود فریزر به بهترین شکل ممکن استفاده خواهید کرد.

فضاهای باریک را فراموش نکنید

همان یک گله جا بین یخچال و دیوار آشپزخانه، یک فضای عالی و درجه یک برای جادادن کنسروهاست و برای شگفت زده کردن مهمان ها هم یک سورپرایز عالیست.

تمیز کردن حمام با سرکه و صرفه جویی در هزینه ها

همه ما عاشق این هستیم که شیر آلات مان در همه جای منزل مخصوصا در حمام برق بزنند و حال می توانید برای این کار از سرکه استفاده کنید . بالا تا پایین حمام را با سرکه شستشو دهید و برای دوش نیز از سرکه و آب جوش استفاده کنید که هرچقدر سرکه بیشتر باشد، تمیزی و درخشندگی بیشتر خواهد بود .

مسواک قدیمی برای پاکسازی حمام

مسواک های قدیمی را هرگز دور نریزید که این ابزار بسیار کاربردی خواهد بود. می توانید مسواک را بعد از قدیمی شدن ، داخل آب جوش بریزید تا هرگونه جرمی از آن جدا شود تا با استفاده از آن ، هر جایی که دسترسی سخت است را تمیز کنید که استفاده از آن نیز بسیار راحت است.

از بین بردن جوهر خودکار از چوب با خمیردندان

اگر کودک شما با ماژیک یا خودکار روی چوب میز ناهارخوری ، نرده ها یا هر جای چوبی دیگری ردی از خود به جا گذاشته ، می توانید به آرامی مقدار کمی خمیر دندان را به آن قسمت بزنید و شاهد از بین رفتن لکه ها باشید .

تمیز کردن لوازم گلی شده با خمیر دندان

آیا کفش های ورزشی شما در گل فرو رفته و لک شده ؟ در این مورد می توانید تنها با استفاده از خمیر دندان قسمت های گل شده را پاکسازی کنید .

تمیز کردن کابینت با مایع شستشو دهنده

کابینت های چرب شده به دلیل پخت و پز را می توانید تنها با آب و مخلوط آن با مایع شوینده تمیز کنید . فرقی ندارد که اسفنج شما چقدر به این مایع آغشته شده باشد .

شرکت خدمات نظافتی آبانوین بهترین شرکت خدمات نظافتی در تهران

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟