برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

به چه وسایلی برای نظافت منزل ممکن است نیاز داشته باشیم؟

شرکت خدمات نظافتی
امتیاز دهید post

برای داشتن خانه ای زیبا و مرتب ما نیاز به برنامه ریزی دقیق در نظافت داریم اما سوال اینجاست که آیا فقط داشتن برنامه روتین کفایت می کند ؟ برای انجام هرکاری علاوه بر داشتن برنامه، داشتن ابزار لازم برای انجام آن کار بسیار مهم می باشد. برای نظافت منزل باید ازلوازم مخصوص آن بهره بگیریم. آیا می دانیم برای نظافت شیشه، پنجره ها، فرش و … باید از چه ابزار و وسایلی استفاده کنیم ؟

در این مقاله سعی داریم که با کاربردی ترین وسایل برای نظافت آشنا شویم.

  1. اسکاچ تفلون و چدن : همانطور که می دانید ظروف تفلون و چدن روکش بسیار حساسی دارند اغلب مشاهده شده که برای شستن آن و بردن لکه های سخت آن از سیم ظرف شویی استفاده می شود که باعث آسیب به روکش آن می شوید. برای شستشوی چنین ظروفی باید از اسکاچ های نرم و ضد خش یا اسکاچ های توری استفاده کنیم تا داخل ظروف چدن و تفلون آسیبی نبیند.
  2. دستکش اسکاچ دار : از جالب ترین ابزار برای شستشو می باشد. کف این دستکسش دارای پرزهایی می باشد که عملکرد آن مانند اسکاچ های دیگر می باشد و در حین شسشتشو می توانید برای تسریع فرآیند کار از این دستکش های اسکاچ دار استفاده کنید.
  3. مسواک : برای شستشو درزهای کم عرض، کناره های لگن ظرفشویی و روشویی می توانید از مسواک استفاده کنید این وسیله بسیار برایتان کارآمد می باشد.
  4. فرچه شستشو چند منظوره : بسیار ابزار قابل توجهی می باشد با کمک آن می توان فرش، موکت، کاشی و سرامیک را به راحتی تمیز کرد.
  5. برس توالت شوی : برای تمیزکاری توالت و کاسه توالت مخصوصا قسمت هایی که دسترسی به آن سخت می باشد بسیار ابزار کارآمدی می باشد. دسته بلند و برس گرد آن کار را برای یک تمیزکاری خوب فراهم می کند.
  6. برس باربیکیو و سیخ کباب : اگر از باربیکیو در منزل خود استفاده می کنید حتما مشاهده کرده اید که پس از استفاده از آن معمولا دود، لکه روغن و غذای سوخته آن را بسیار بد شکل می کند و از نظر بهداشتی نیز استفاده مجدد از باربیکیو با این شرایط بسیار برای سلامتی خطرناک می باشد. برای نظافت باربیکیو بهتر است از برس مخصوص آن بهره بگیرید. برس باربیکیو دارای سری های مختلف مثل سری اسکاچی، فرچه ای و تیغه ای می باشد که برای تمیز کردن دیواره های باربیکیو و حتی سیخ های کباب بسیار کارآمد می باشد.
  7. ژل پاک کننده : ژل پاک‌ کننده صفحه کلید یک ایده بسیار ساده اما مؤثر برای تمیز کرد صفحه‌ کلید است. این ژل به‌ علت انعطاف‌ پذیری بالا و حالت چسبنده، آلودگی‌ها و گردوغبار را به‌ آسانی از شیارهای صفحه کلید لپ ‌تاپ و تلفن خارج می‌کند.
  8. فرچه سیمی : این برس دارای دسته پلاسیتیکی و رشته سیم های فولادی می باشد که برای پاک کردن لکه چربی و سخت از روی سطوح فلزی و سنگی بسیار مفید می باشد.
  9. اسفنج جادویی : اسفنج جادویی وسیله‌ای است که سطح نسبتا زبر آن پاک‌کردن لکه‌های مقاوم از روی سطوح مختلف را برای شما آسان می‌کند. این اسفنج به‌ گونه‌ای طراحی شده است که زبر بودن آن آسیبی به سطوح وارد نمی‌کند. برای پاک‌کردن نقاشی‌های کودکتان از روی دیوار سالن پذیرایی، هیچ وسیله‌ای به‌ اندازه این اسفنج مناسب نیست.
  10. دستمال حوله ای : از اصلی ترین ابزار برای نظافت منزل دستمال حوله ای می باشد که رنگ روشن آن معمولا در منزل زیاد استفاده می شود دلیلشم این است که کثیفی و لکه را به راحتی و وضوح نشان می دهد.
  11. گردگیر : اگر همین دیروز تمام خانه‌ را گردگیری کرده‌اید، اما امروز قبل از آمدن مهمان‌ها، می ‌بینید که روی میزها و قاب‌ عکس‌ها گردوغبار نشسته است، کافی‌است از یک گردگیر برای پاک‌ کردن سریع غبار سطوح استفاده کنید. در ساخت گردگیرها، معمولا از پر پرندگان یا الیاف مصنوعی استفاده می‌شود که گردوغبار را جذب می‌کنند. این وسیله‌ها راه‌حل خوبی برای غبارروبی سریع هستند.
  12. دمپایی تمیزکننده کف : در کف این دمپایی ها نوعی الیاف میکروفایبر وجود دارد. شما با راه رفتن ساده در منزل با پوشیدن این دمپایی ها می توانید به نظافت منزل خود کمک کنید.
  13. برس شستشو مخزن دار : این برس دارای مخزنی می باشد که می توانید مواد شوینده را در داخل آن بریزید و هر زمان که نیاز شد با فشار دادن دکمه مخزن برس، مایع شوینده از آن خارج و بر روی برس می ریزد. با این برس شما دیگر نیازی ندارید که هر دفعه برای نظافت منزل روی برس مایع شوینده بریزید.
  14. پرزگیر موی حیوانات : ریختن موی حیوانات خانگی بر روی زمین همیشه جزء دغدغه های صاحبان آنها به حساب می آید و جمع کردن آن کاری بسیار دشوار می باشد حتی استفاده از جارو برقی نیز برای این کار، کارساز نیست و ممکن است سیستم جاروبرقی از نظر عملکرد به مشکل بخورد. پیشنهاد ما به شما استفاده از پرزگیر مخصوص موی حیوانات می باشد.
  15. گردگیر رادیاتور : برای پاک کردن رادیاتور به خصوص گردو غبار میان پره های رادیاتور بهتر است از گردگیر مخصوص آن استفاده کنید که بسیار کاربری می باشد. شکل خاص این محصول به شما کمک می کند به راحتی بخش های دور از دسترس رادیاتور را نظافت کنید.
  16. برس شیشه شوی : شست‌ و شوی قسمت داخلی بطری‌هایی که گردن باریکی دارند، با وسایل معمولی شست‌وشو، زمان ‌بر و طاقت‌فرسا است. برای شستشو بطری‌ها و جلوگیری از تجمع باکتری در داخل آنها، بهتر است از برس شیشه ‌شوی استفاده کنید. اندازه این برس‌ها معمولا متفاوت است. اندازه برسی که برای شستشو بطری انتخاب می‌کنید، باید متناسب با اندازه بطری‌ باشد.
  17. دستمال میکروفایبر: نام این دستمال را ما بارها در مقالات خود استفاده کرده ایم و جزء وسایل بسیار ضروری و کاربردی می باشد. از نظر قیمتی هم بسیار مناسب قیمت می باشند. قابلیت استفاده مجدد، ایجاد نکردن خش روی سطوح و قدرت جذب و دوام زیاد، از ویژگی‌های برجسته دستمال‌های میکروفایبر است.
  18. زمین شوی آب پاش دار : این وسیله نیز بسیار در امر نظافت کف می تواند ما را یاری کنید به صورتی که بر روی دسته آن مخزن آب نصب شده است که می توانید در آن آب و مواد شوینده را ترکیب کنید. با استفاده از این وسیله می توانید کف منزل خود را زیبا و درخشان کنید.

ما در شرکت خدمات نظافتی آبانوین کو سعی داریم شما را با راهکارهای مختلف نظافتی، ابزارهای لازم آن و نکات اصلی نظافت آشنا کنیم تا به صورت روتین منزلی تمیز و زیبا را داشته باشید اما ممکن است با توجه به شرایط روز جامعه شما عزیزان زمان و وقت کافی برای رسیدگی به امور منزل را نداشته باشید به همین منظور شرکت خدمات نظافتی آبانوین کو در هر جای تهران که باشید در کمترین زمان نظافتچی ارسال می کند در خصوص نحوه رزرو نظافتچی و میزان دستمزد ساعتی می توانید با شماره های شرکت تماس بگیرید کارشناسان مجرب ما آماده پاسخگویی تمامی سوالات شما هستند و پشتیبان شما در امر نظافت می باشند. به طور کلی دستمز نظافتچی برای 4 ساعت نظافت، 150 هزار تومان و برای 8 ساعت نظافت، 250 هزار تومان می باشد.

شماره تماس : 88267648-021 / 44297907-021 / 33335770-021 / 66122218-021 / 22839452-021

 

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟