برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

به نظافت آسانسور رسیدگی کنید

نظافت آسانسور
امتیاز دهید post

نظافت آسانسور

آسانسور از جمله مکان هایی می باشد که به موجب تردد زیاد نیاز پیدا می کند که نظافت شود. نظافت آسانسور ساختمان هر دو یا سه روز یکبار کفایت می کند اما برای مجتمع های تجاری و اداری با تردد بالا نیاز می باشد که هر چند ساعت نظافت شوند. برای نظافت آسانسور باید ابتدا درب های داخلی و بیرونی آسانسور تمیز و پاکیزه شود و سپس باید شروع به تمیز کردن لکه های داخل کابین و لکه های روی آینه آسانسور شویم. توجه داشته باشید که برای نظافت آینه آسانسور از دستمال های مرغوب و با کیفیت استفاده کنید تا بر روی آینه خط و خش نیافتد. دستمال های پارچه ای گزینه مناسبی برای نظافت داخل آسانسور می باشد چون باعث به وجود آمدن خراشیدگی بر روی سطح استیل دیواره ها و کف آسانسور نمی شوند. تمامی لکه ها بالاخره از سطح آسانسور پاک می شوند فقط باید دقت داشت که خط و خراشیدگی ایجاد نشود که بسیار از زیبایی و نمای آسانسور می کاهد. برای آسانسور هایی که درب و کابین شیشه ای دارند بهتر است از یک ماده شیشه پاک کن و دستگاه بخار و همچنین محلول پولیش استفاده کنید.

خیلی از لکه های ایجاد شده در داخل و کف آسانسور از ریخته شدن آب و نوشیدنی ها می باشد که اگر آن ها را سریع  تی بزنیم، تمیز و خشک می شوند. در هنگام تمیزکاری آسانسور نباید کسی وارد آسانسور شود چون در اثر تازگی نظافت و همچنین دیر خشک شدن کف آسانسور ممکن است کف کفش های کثیف مجدد با سطح نمناک ارتباط بگیرد و محیطی کثیف و زننده ایجاد شود. یادتان باشد خشک کردن کف آسانسور حتی از تی زدن آن هم مهمتر می باشد.

در انتخاب شوینده باید دقت زیادی داشته باشید. بعضی از آسانسورها مثل آسانسور هتل ها دارای کف موکتی هستند و بعضی دیگر از آسانسورها کفی از جنس سنگ های گران قیمت و براق هستند که اگر شوینده سازگاری با جنس سنگ نداشته باشد ممکن است براقیت و زیبایی سنگ را از بین ببرد یا به جنس سنگ آسیب برساند. برای شستشو کف آسانسورهای سنگی پیشنهاد می شود از دستگاه پولیشر کف و برای کف های موکتی از موکت شوی صنعتی استفاده کنید.

از جمله موارد دیگر که باید به آن توجه کرد این است که از ریختن آب زیاد به داخل آسانسور اکیدا خودداری کنید. این کار هم باعث می شود آسانسور دیرتر خشک شود و هم اینکه سیستم برقی آسانسور را ممکن است دچار مشکل کند.

از سیستم برقی آسانسور صحبت شد بهتر است این یادآوری راهم خدمتتان بکنیم که چراغ ها، سیستم روشنایی و دکمه های آسانسور بسیار حساس  می باشند برای اینکه آسیب نبینند باید از دستمال آغشته به اسپری نظافتی استفاده شود. در آخر اضافه کنیم که حتما درحین نظافت آسانسور آن را از دسترس خارج کنید و درب آن را باز بگذارید.

شرکت خدمات نظافتی

سعی کردیم به طور مختصر یکسری نکات مهم و حیاتی درخصوص نظافت آسانسور به عرضتان برسانیم اما به یاد داشته باشید نظافت آسانسور امری به ظاهر ساده می باشد اما در حقیقت کاری سخت و خطرناک می باشد که نداشتن آگاهی دقیق از نحوه نظافت آن باعث به وجود آمدن خطرات جانی و مالی زیادی می شود. به خصوص اینکه تمیزکاری ریل و چاهک آسانسور از جاهایی هستند که اگر نظافت نشوند باعث خرابی و بروز مشکل در عملکرد آسانسور می شوند. شرکت خدمات نظافتی آبانوین کو با داشتن نظافتچی های مجرب و ماهر این مشکل را برای شما حل کرده است. نظافتچی های ما آموزش های لازم و دقیق را دراین راستا فراگرفته اند و به راحتی و در کمترین زمان ممکن آسانسوری مرتب و زیبا را به شما تقدیم می کنند.

مزایای نظافت آسانسور توسط شرکت خدمات نظافتی

  • صرفه جویی در زمان
  • صرفه جویی در مصرف آب
  • جلوگیری از آسیب رسیدن احتمالی به آسانسور
  • سرعت بالا در انجام کار
  • نتیجه مطلوب و رضایت بخش

برای رزرو و درخواست نظافتچی شما می توانید با شماره های تماس ما با مشاورین شرکت خدمات نظافتی آبانوین کو در ارتباط باشید.

شماره های تماس : 66122218-021 / 33335770-021 / 44297907-021 / 77728846-021

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟