برای تماس کافیست روی شعبه مورد نظر کلیک نمایید . تمام شعب شرکت 24 ساعته حتی ایام تعطیل پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

خدمات آرامستان بهشت زهرا در تراز بین المللی است

امتیاز دهید post

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زالی، با حضور در آرامستان بهشت زهرا (س) از تلاش‌های تلاشگران این مجموعه در اپیدمی کرونا تقدیر کرد.

وی با اشاره به ایثار و رشادت‌های کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) در طول ۱۳ ماه گذشته گفت: از میان ۳۰۰۰ آرامستان کشور، سازمان بهشت زهرا از نظر حجم عملیات، تعداد و تنوع متوفیان، سلایق اجتماعی، مراجعات عمومی و فرایندهای آرامستانی دارای رکورد اول در کشور است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، کارنامه درخشان خدمات این مجموعه را بی نظیر برشمرد و خاطرنشان کرد: تلاشگران این مجموعه در بحران کرونا حماسه‌ای بین المللی خلق کردند.

زالی در ادامه به تشریح خدمات متنوع و دستاوردهای سترگ سازمان بهشت زهرا (س) از ابتدای ورود یک متوفی و خانواده اش تا پایان فرایند خدمت رسانی پرداخت و گفت: کاری بزرگ و غرورانگیز به دستان شما انجام شد که در تراز بین المللی، بی بدیل و مایه افتخار است.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیریت آرامستان بهشت زهرا گفت: قبل از کرونا نیز این مجموعه به شکل عالمانه‌ای اداره می‌شد اما اوج تجلی این خلاقیت و مدیریت مبتکرانه را در بحران کرونا شاهد بودیم که از همان روزهای نخست شیوع بیماری با طراحی برنامه مدون علمی به ارائه خدمت رسانی مطلوب پرداختند.

زالی افزود: در روزهای ابتدایی شیوع کرونا که همه جامعه از این بیماری وحشت داشتند شما عزیزان در سخت‌ترین شرایط مردم را تنها نگذاشته و به خدمت رسانی به خانواده‌های داغدار پرداختید.

به گفته وی، در طول اپیدمی کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر اساس آخرین موازین ملی و استانداردهای سازمان بهداشت جهانی در این آرامستان اجرا می‌شود. همچنین به همت کارکنان تلاشگر آرامستان تمامی رسومات و تشریفات متعارف دینی و مذهبی برای تمامی اموات کرونایی انجام می‌شود.

زالی به سوگ پیچیده در خانواده‌های داغدار متوفیان کرونا اشاره کرد و برخورد مناسب بخش‌های مختلف این آرامستان را در تمام مراحل فرایند تغسیل و تدفین همراه با حفظ کرامت اموات و بازماندگانشان را سبب زدودن آلام و التیام بخش رنج‌های آنان برشمرد و شایسته تقدیر دانست.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، یکی از ممتازترین جایگاه‌های استانی و شهری از نظر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را مربوط به آرامستان بهشت زهرا عنوان کرد. در حالی که در بسیاری از کشورهای جهان به دلیل حجم بالای متوفیان هیچ پروتکل‌های مدونی برای تدفین اموات وجود نداشت.

وی حفظ کرامت متوفیان کرونایی و بازماندگان آنان، انتقال سریع و تدفین متوفیان کرونایی، حضور در صحنه تمامی کارکنان بهشت زهرا از ابتدای اپیدمی، حماسه آفرینی و رشادت آنان، انجام تمامی مراسمات و تشریفات دینی و مذهبی، عدم وجود قطعه مخصوص کرونا، تدفین اموات با رعایت پروتکل‌های مربوطه طبق خواست بازماندگان در قطعه‌های مختلف آرامستان را از دیگر اقدامات مثبت این مجموعه برشمرد.

زالی با بیان اینکه آرامستان ها در تمام دنیا به عنوان کانون‌های بالقوه انتشار عفونت محسوب می‌شوند، یادآور شد: فرایند خدمت رسانی به اموات کرونایی در این آرامستان با چنان دقتی انجام می‌شود که تاکنون هیچگونه آثار زیانبار زیست محیطی و بهداشتی بر تهران وارد نشده است.

وی با اشاره به انجام هشت بار غربالگری کرونا از ۳۲۰۰ پرسنل سازمان بهشت زهرا، گفت: ۱۸۱ نفر از پرسنل این آرامستان به بیماری مبتلا شدند اما خوشبختانه حتی یک مورد فوتی ناشی از کرونا نداشته ایم که این نشان دهنده رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در این مجموعه بوده است.

زالی با اشاره به اجر دنیوی و اخروی ایثارگران بهشت زهرا در نزد خداوند متعال مجدداً از تلاش‌های ارزنده آنان قدردانی کرد و یاد و خاطره تمامی شهدای آرمیده در این آرامستان به ویژه شهدای مدافعان سلامت را گرامی داشت.

نظرات و دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

آیا سوالی دارید؟